Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har faktisk en ganske åpen musikksmakk (helt sant), men jeg syns albumet var dårlig fordet :p

 

_crs_: takk for link, men kjøper ikke mp3. Om de vil selge får de klare å gi ut en CDplate. CDsingel er jeg heller ikke interessert i.

 

Er CD som er the real deal for meg :D

 

Suit yourself, jævla kresen du var da gitt.

 

Ser 2 av låtene ligger som CD singler på Juno også, men det er vel ikke noe for deg det heller.

 

Mener forøvrig det var rykter om at de kanskje kommer med et album, men hvem vet hvor lenge du må vente på det.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk en ganske åpen musikksmakk (helt sant), men jeg syns albumet var dårlig fordet :p

 

_crs_: takk for link, men kjøper ikke mp3. Om de vil selge får de klare å gi ut en CDplate. CDsingel er jeg heller ikke interessert i.

 

Er CD som er the real deal for meg :D

 

Suit yourself, jævla kresen du var da gitt.

 

Ser 2 av låtene ligger som CD singler på Juno også, men det er vel ikke noe for deg det heller.

 

Mener forøvrig det var rykter om at de kanskje kommer med et album, men hvem vet hvor lenge du må vente på det.

 

HAHA, takk for den :D

 

Har hørt igjennom hele The Legends av G&D, fy fader for et genialt album, super chill, mange gode tracks med vokaler. Digger dette fullstendig. Er på høyde med Nyana o_O

 

Nok en gang, hvor kan jeg få kjøpt det? Finner det ikke på play, cdjshop, platekompaniet (hah) eller juno.co.uk

Lenke til kommentar
HAHA, takk for den :D

 

Har hørt igjennom hele The Legends av G&D, fy fader for et genialt album, super chill, mange gode tracks med vokaler. Digger dette fullstendig. Er på høyde med Nyana o_O

 

Nok en gang, hvor kan jeg få kjøpt det? Finner det ikke på play, cdjshop, platekompaniet (hah) eller juno.co.uk

 

Det albumet er utgitt av et russisk label som heter Music1st, det er neppe et offisielt Gabriel & Dresden album, om det i det hele tatt er en legitim utgivelse. Tror du skal lete lenge for å finne den der i fysisk form.

Lenke til kommentar

Bare meg som misliker mixa album? Mye bedre å ha enkle sanger på mp3-spillern og hjemme enn å ha mixer :( . For eksempel ISOS 6, mange gode sanger, en god mix, men bedre med sangene for seg selv :)

Hvor mange av albumene har fulle versjoner av sangene, og ikke mikser?

 

Hva ble stemt frem på Global DJ Broadcast denne uka? Den som vant eller noe. Må vite navnet :(

 

Hvordan ser det ut med Sean Tyas, Aly & Fila, Armin van Buuren for Norge sin del da?

Håper at de unngår Mai, russetid yey :woot:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Bare meg som misliker mixa album? Mye bedre å ha enkle sanger på mp3-spillern og hjemme enn å ha mixer :( . For eksempel ISOS 6, mange gode sanger, en god mix, men bedre med sangene for seg selv :)

Hvor mange av albumene har fulle versjoner av sangene, og ikke mikser?

 

Du har da sangene hver for seg... du trenger bare en CUEsheet/CUEfil og CueSplitter så kan du dele opp mikser som "egentlig" bare er et spor.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Bare meg som misliker mixa album? Mye bedre å ha enkle sanger på mp3-spillern og hjemme enn å ha mixer :( . For eksempel ISOS 6, mange gode sanger, en god mix, men bedre med sangene for seg selv :)

Hvor mange av albumene har fulle versjoner av sangene, og ikke mikser?

 

Du har da sangene hver for seg... du trenger bare en CUEsheet/CUEfil og CueSplitter så kan du dele opp mikser som "egentlig" bare er et spor.

Det vet jeg, men da begynner de brått :( . For eksempel på ISOS 6, med cuesplitter så blir jo sangene så brå start/slutt, vil ha de fulle versjonene :) . Men har da fått tak i en (unmixed) versjon og er strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar

hører på det meste innen trance/electronica

 

og må bare si at disse er noen av de herligste

 

Dj Tiesto - Adagio For Strings

Dj Tiesto - Forever Today

 

Disse er litt fjortiss, men men

 

Kyau & Albert - Are you fine

Are u Ready (Remix 2007) - Pakito

Escape 2000 (new Club Mix) - Dj Icey

Benny Benassi - Illusion

Benny Benassi - Every single day

Lethal Industry - Dj Tiesto

Take Me To The Top - Dj Yanny

Mistral - Gtr Nay

Infected Mushroom - Extacy

Show Me A Sign - Kontakt

Carte Blanche - Veracocha

 

Men ingenting slår take-offen på sensation white 2005 :

 

enjoy=) noe av det er som sagt litt fjortiss, men det er mye bra der også=)

Lenke til kommentar
Yey! Så glad jeg er nå :D .

Har fått fatt på :whistle:, eldre produksjoner av DJ Tiësto som jeg sitter og koser meg med :) . Blir en fin Tiësto-fredag idag.

 

Allure - No More Tears

Radiohead - Street Spirit (Tiësto Remix)

Tiësto - Breda 8PM (Montana Remix)

Tiësto - Heroes

Tiësto - Goldrush

Yahel & Eyal Barkan - Voyage (Magikal Lemake)

 

Eldre (og undervurderte?) låter av Tiësto :D

Lenke til kommentar

Kamaya Painters - Endless Wave (Albion Remix) jada ferry mix

Justin Timberlake - Lovestoned (Tiesto Remix) :thumbup:

Hammock Brothers - Windsong

Hammock Brothers - Blaze Of Night

Z2 - I Want You (Lange mix)

Friends Of Matthew - Out There (Lang Mix)

 

Mimretid :D

 

edit: Det er Rui da Silva, liker Cass Fox - Touch Me [spencer Hill Remix] mixen best av alle variantene som har kommet ut av denne låta.

 

Og Magik albumene er mixet men de har noen av tidenenes beste trancelåter uansett tidsalder. FIkk min oppvåkning for trance av Magik 2

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...