Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Resa Trance Energy 2008 från Oslo

 

För 6e året i rad och i samarbete med ID&T arrangerar www.TranceClubber.com resa till Trance Energy 2008.

 

Det finns fortfarande några platser kvar med bussen från Oslo som avgår fredagen den 22/2 kl 18.00

Väl i Utrecht har man eftermidagen på sig att gå omkring i Utrecht eller ta pendeltåget till Amsterdam för shopping.

 

Senare på kvällen slutar alla upp på gemensam förfest med schysst musikk och bra priser i baren!

 

Priset är 1800 NKr och då ingår entrébiljett till Trance Energy + förfest med våra egna DJs.

 

På hemvägen passerar vi även Boardershop i Puttgarden där det finns möjlighet att köpa taxfree varor.

 

Du bokar din resa direkt på följande länk:

http://trips.tranceclubber.com/default.asp?ID=53

 

tebussresas.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg som trodde PK bare hadde Hed Kandi og Tïesto ;)

 

Albumanbefalinger?

 

Har:

Lange - Better Late Than Never

Markus Schulz - Progression

Jes - Disconnect

ISOS (nyeste)

Gatecrasher - Immortal (14 year of Gatecrasher)

ATB - Trilogy

ASOT 2007

Sunlounger - Another Day On The Terrace

Armin van Buuren - 10 Years

 

Ikke så veldig fornøyd med Disconnect og Trilogy, men resten er topp.

 

Edit: Jeg skriver alt jeg har hørt igjennom i det siste, slik at dere har et referansepunkt og fordi dere da kan sjekke ut album av anbefalingene ;)

 

Samme om det er nytt eller gammelt, jeg trenger et nytt album eller to :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
3383576m.jpg

 

Noen som har noe positivt å si om dette albumet? Jeg lurte på å kjøpe det. Så dette albumet hos platekompaniet, av alle steder :o Dobbel disk og greier :D

 

Vet Techofobia og Sands of time er to stykk fete låter.

 

Skuffende album tbh. Technophobia og Loving Memories var begge knalle, men alle låter på albumet (utenom tittelsporet) var ganske skuffende. Var kun et one-listen album, som du ikke nødvendigvis trenger å høre igjen.

Men som sagt, Tittelsporet (Different Day, Different Light), Technophobia, Loving Memories og også "Golden Gate" er notatbare låter som muligvis kan høres fler ganger.

 

Gå da heller for andre nye Black Hole album som Mr. Sam - Lyteo, Jonas Steur - Born For The Night, BT - Emotional Technology og Cosmic Gate - Back To Back 3, selv om sistnevnte var mindre bra.

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Takk for det Dahl. Har hørt litt positivt om de forrige albuma til Progression. får se om jeg får plukka opp de!

 

Vurderte også det Mr Sam albumet, husker de hadde tilbud sammen med ISOS6 på cdjshop. Born for the Night skuffa litt, og samme med B2B3.

 

Om jeg husker rett syns jeg BT - Emotional Technology ikke akkurat hørtes ut som trance, bortsett fra 2 av sangene på skiva.

 

Men alt taes til etterretning. jeg kommer til å høre på.

Lenke til kommentar
Av det jeg har hørt fra albumet til Jonas Steur så kan jeg nesten anbefale den, eneste problemet er at du nesten må gjemme coveret. Du må lete lenge for å finne et så stygt cd-cover som det der. :sick:

 

Hvordan går det ann å ha et slikt grusomt cover?

 

07-09-07.jpg

 

 

Lil-H: Jeg ville sagt at BT er ambient.

Lenke til kommentar

Dalh: Da har jeg hørt igjennom BT albumet enda en gang, og syns for det meste det er crap. Ligner nesten på rock og rap mye av det.

 

Kun to fete sanger, me de er allerede klassikere: The Great Escape og The Force of Gravity.

Begynner å lure på om jeg har en veldig sær smak :p

 

 

Xtra: Ta en titt på Riley & Durant - Quest for Trance II, Ferry Corsten - Creamfields, G&D - The Legends og selvsagt Conjure one - Conjure one og Extraordinary Days

 

Om Oceanlab har gitt ut en plate med singlene sine på? Skulle sårt hatt:

• Clear Blue Water

• Beautiful Together

• Sky Falls Down

• Satelite

Og så har de vel laga noe annet nytt i det siste også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...