TranceEnergy Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Resa Trance Energy 2008 från Oslo För 6e året i rad och i samarbete med ID&T arrangerar www.TranceClubber.com resa till Trance Energy 2008. Det finns fortfarande några platser kvar med bussen från Oslo som avgår fredagen den 22/2 kl 18.00 Väl i Utrecht har man eftermidagen på sig att gå omkring i Utrecht eller ta pendeltåget till Amsterdam för shopping. Senare på kvällen slutar alla upp på gemensam förfest med schysst musikk och bra priser i baren! Priset är 1800 NKr och då ingår entrébiljett till Trance Energy + förfest med våra egna DJs. På hemvägen passerar vi även Boardershop i Puttgarden där det finns möjlighet att köpa taxfree varor. Du bokar din resa direkt på följande länk: http://trips.tranceclubber.com/default.asp?ID=53 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hahaha! TranceClubber er råe på å arrangere reiser! Fett med forfesten før Qlimax! Endret 26. november 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Gleave - Blinded / Community Service (RS031) Blinded Community Service Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Noen som har noe positivt å si om dette albumet? Jeg lurte på å kjøpe det. Så dette albumet hos platekompaniet, av alle steder :o Dobbel disk og greier Vet Techofobia og Sands of time er to stykk fete låter. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 ^Er nok ikke det albumet jeg ville ha prioritert høyest Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg som trodde PK bare hadde Hed Kandi og Tïesto Albumanbefalinger? Har: Lange - Better Late Than Never Markus Schulz - Progression Jes - Disconnect ISOS (nyeste) Gatecrasher - Immortal (14 year of Gatecrasher) ATB - Trilogy ASOT 2007 Sunlounger - Another Day On The Terrace Armin van Buuren - 10 Years Ikke så veldig fornøyd med Disconnect og Trilogy, men resten er topp. Edit: Jeg skriver alt jeg har hørt igjennom i det siste, slik at dere har et referansepunkt og fordi dere da kan sjekke ut album av anbefalingene Samme om det er nytt eller gammelt, jeg trenger et nytt album eller to Endret 27. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Noen som har noe positivt å si om dette albumet? Jeg lurte på å kjøpe det. Så dette albumet hos platekompaniet, av alle steder :o Dobbel disk og greier Vet Techofobia og Sands of time er to stykk fete låter. Skuffende album tbh. Technophobia og Loving Memories var begge knalle, men alle låter på albumet (utenom tittelsporet) var ganske skuffende. Var kun et one-listen album, som du ikke nødvendigvis trenger å høre igjen. Men som sagt, Tittelsporet (Different Day, Different Light), Technophobia, Loving Memories og også "Golden Gate" er notatbare låter som muligvis kan høres fler ganger. Gå da heller for andre nye Black Hole album som Mr. Sam - Lyteo, Jonas Steur - Born For The Night, BT - Emotional Technology og Cosmic Gate - Back To Back 3, selv om sistnevnte var mindre bra. Endret 27. november 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Takk for det Dahl. Har hørt litt positivt om de forrige albuma til Progression. får se om jeg får plukka opp de! Vurderte også det Mr Sam albumet, husker de hadde tilbud sammen med ISOS6 på cdjshop. Born for the Night skuffa litt, og samme med B2B3. Om jeg husker rett syns jeg BT - Emotional Technology ikke akkurat hørtes ut som trance, bortsett fra 2 av sangene på skiva. Men alt taes til etterretning. jeg kommer til å høre på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Av det jeg har hørt fra albumet til Jonas Steur så kan jeg nesten anbefale den, eneste problemet er at du nesten må gjemme coveret. Du må lete lenge for å finne et så stygt cd-cover som det der. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Av det jeg har hørt fra albumet til Jonas Steur så kan jeg nesten anbefale den, eneste problemet er at du nesten må gjemme coveret. Du må lete lenge for å finne et så stygt cd-cover som det der. Hvordan går det ann å ha et slikt grusomt cover? Lil-H: Jeg ville sagt at BT er ambient. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Muligens et ekstrem tilfelle av Acid Trip™? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Kanskje det Jeg blir aldri lei av denne: Above and Beyond - Alone Tonight (Above and Beyonds club mix) Endret 28. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Tegan & Sara - Back In Your Head (Tiësto Remix) Vocaler som minner meg om Tracking Treasure Down. Kjedelige / forstyrrende til å begynne med, men blir bra jo fler lyttinger. Breakdownet er også veldig Tiësto'ish. Lenke til kommentar
W Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Remix) Uten tvil en av årets beste trancelåter! Nydelig sang. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Remix) Uten tvil en av årets beste trancelåter! Nydelig sang. Den er bra ja, men den er ikke så bra . Breakdownet minner meg også om Stoneface & Terminal - Super Nature. Hør breakdownene i begge og sammenlign! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Arnej - People Come, People Go - en herlig låt produsert av mannen bak 8 Wonders! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Dalh: Da har jeg hørt igjennom BT albumet enda en gang, og syns for det meste det er crap. Ligner nesten på rock og rap mye av det. Kun to fete sanger, me de er allerede klassikere: The Great Escape og The Force of Gravity. Begynner å lure på om jeg har en veldig sær smak Xtra: Ta en titt på Riley & Durant - Quest for Trance II, Ferry Corsten - Creamfields, G&D - The Legends og selvsagt Conjure one - Conjure one og Extraordinary Days Om Oceanlab har gitt ut en plate med singlene sine på? Skulle sårt hatt: • Clear Blue Water • Beautiful Together • Sky Falls Down • Satelite Og så har de vel laga noe annet nytt i det siste også... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Om Oceanlab har gitt ut en plate med singlene sine på? Skulle sårt hatt:• Clear Blue Water • Beautiful Together • Sky Falls Down • Satelite http://www.audiojelly.com/more_info.cfm?id=693 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Dalh: Da har jeg hørt igjennom BT albumet enda en gang, og syns for det meste det er crap. Ligner nesten på rock og rap mye av det. Da jeg anbefalte det albumet istedenfor Progression, var det ment som andre alternativer fra Black Hole. Glemte at det ikke var trance :!: Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 BT albumet er jo ikke crap selvom det ikke er trance da! Albumet er genialt, mannen har skills! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå