Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syns folket om de siste albumene som har blitt sluppet i det siste? Har hørt på en noen av de nyeste og må si det er jevnt over bare crap.

 

Lange - Better late than never hadde ikke én eneste bra sang, det var noen som hadde potensial, men ingen som utmerket seg positivt.

Mark Norman - Colours Hadde noen fete tracks, men også her masse dritt som har blitt gjort utrolig mange ganger før, lite inspirerende. Dog, Colour my Eyes er konge. Horizons er også rimelig fet, og jeg er sikker på jeg har hørt den fra et annet sted, en mixa CD perhaps. Anyone?

Cosmic Gate - Back2Back 3 Nok et annet kjedelig album som har svært få sanger jeg likte. Er en stund siden jeg har hørt på det nå, men det jeg husker var rett og slett ganske kjipt

Markus Schulz - Progression Er litt gammelt dette albumet, men hørte igjennom hele da jeg kjørte post akkurat. Ikke én eneste bra sang på denne heller. Without You Near var mye bedre.

 

Skal høre igjennom den nye skiva til Jonas Steur og Riley & Durant om ikke så lenge, får håpe de er bedre. Syns å huske Born for the Night var ganske middels.

 

MEN: JES - Disconnect var et ganske fett album som jeg ofte hører på. Slik skal det gjøres.

 

Jeg kan aldri kjøpes Trance album kun ut ifra reviews lenger, stort sett får alle bra kritikk, og når jeg da hører på det hjemme er det faens meg møkk tvers gjennom. Conjure One sitt nye album skal kjøpes uhørt, regner med det er 100%kvalitet :)

 

Men så til spørsmålet, er det bare jeg som stusser på hvor sinnsykt dårlig kvaliteten er over trance om dagen? Jeg liker og høre på Album, for det hender man finner perler som man aldri ville hørt på liveshows o.l.

 

Noen som vil anbefale noe?

Lenke til kommentar

Likte ikke Jes - Disconnect abumet selv. Eneste som jeg likte, tatt utgangspunkt i albumet er Jes - Ghost (Phynn remix) (tatt ut av hukommelsen, tar forbehold om feil).

 

Fant en liten perle her: Hi Jackers Space - I can feel . Må si at så lite jeg hadde hørt om den (og litt hjelp fra google) viste det seg at den var relativt lite kjent, men falt godt i min smak :wee:

Lenke til kommentar
Enig i det meste unntatt Progression.. Mye god chill der..

Cause You Know og Daydream er jo bare herlige..

 

Håper Schulzern kommer med noe nytt snart.

 

Kom ikke Progression i år? Er vel litt tidlig å håpe på nytt album snart da?

 

Chokke: Enig at Phynn mixen er ganske fet, den er på ITWT 12.

 

I dag er det forresten ITWT party i tønsberg med Phynn og SL, er det noen som skal?

Og hvordan ligger det an med et nytt Anthology album? Var det ikke E-wok som hadde peil på det?

Lenke til kommentar
Kom ikke Progression i år? Er vel litt tidlig å håpe på nytt album snart da?

Tenkte på ny single.

 

Cape Town - Skydriver

Cape Town - Stingrizer

Cape Town - Galxies

 

Nye låtene til Cape Town er sære greier må jeg si..

--

M6 - Destination 6

M6 - Fragments

 

Shawn Mitiska And Joey Medina - After-Hours Ensemble (David West Remix)

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...