DJ_Dark Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Noen som kan anbefale noen album hvor musikken er noe á Gigi D'Agostino? Har Disco Tanz - Many Ways for DeeJay's, som har mange lignende, men noen som vet hvilken genre musikken kategoriseres som? Alle forslag tas godt imot=) Du er i feil tråd. Prøv dance-tråden. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Herlige saker, kan absolutt anbefales, mye gromme tracks på den CD-en der. Enig der, liker best disse tre fra albumet: Lange - Songless Lange featuring Sarah Howells - Out Of The Sky Lange - Angel Falls Nydelige låter Sincere For You (m/Kirsty Hawkshaw) er også herlig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Var vertfall et partykonsept + en CD-serie. Plata Goliath Deluxe mixa av Sveitsiske DJ Dream vil jeg tørre å påstå er min favorittplate noensinne Det finnes bare èn DJ Dream: DJ Dream - Hoppesangen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Det finnes bare èn DJ Dream Det finns bare èn grevling i taket og Seal - Amazing (Thin White Duke) Selv om det er house, er det verdt en anbefaling Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 A state of trance 327 var en absolutt fryd denne uka Hele settet var rett og slett digg! Noen få låter som jeg kunne vært foruten, men absolutt digg som et helt sett. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Asot eier som vanlig.. det og club life er musikk til bussen ++ noe annet Markus Schulz radio sette å anbefale ? Lenke til kommentar
W Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Markus Schulz radio sette å anbefale ? Jeg synes det er kjedelig, men trur en del andre her liker det. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hva syns folket om de siste albumene som har blitt sluppet i det siste? Har hørt på en noen av de nyeste og må si det er jevnt over bare crap. Lange - Better late than never hadde ikke én eneste bra sang, det var noen som hadde potensial, men ingen som utmerket seg positivt. Mark Norman - Colours Hadde noen fete tracks, men også her masse dritt som har blitt gjort utrolig mange ganger før, lite inspirerende. Dog, Colour my Eyes er konge. Horizons er også rimelig fet, og jeg er sikker på jeg har hørt den fra et annet sted, en mixa CD perhaps. Anyone? Cosmic Gate - Back2Back 3 Nok et annet kjedelig album som har svært få sanger jeg likte. Er en stund siden jeg har hørt på det nå, men det jeg husker var rett og slett ganske kjipt Markus Schulz - Progression Er litt gammelt dette albumet, men hørte igjennom hele da jeg kjørte post akkurat. Ikke én eneste bra sang på denne heller. Without You Near var mye bedre. Skal høre igjennom den nye skiva til Jonas Steur og Riley & Durant om ikke så lenge, får håpe de er bedre. Syns å huske Born for the Night var ganske middels. MEN: JES - Disconnect var et ganske fett album som jeg ofte hører på. Slik skal det gjøres. Jeg kan aldri kjøpes Trance album kun ut ifra reviews lenger, stort sett får alle bra kritikk, og når jeg da hører på det hjemme er det faens meg møkk tvers gjennom. Conjure One sitt nye album skal kjøpes uhørt, regner med det er 100%kvalitet Men så til spørsmålet, er det bare jeg som stusser på hvor sinnsykt dårlig kvaliteten er over trance om dagen? Jeg liker og høre på Album, for det hender man finner perler som man aldri ville hørt på liveshows o.l. Noen som vil anbefale noe? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Likte ikke Jes - Disconnect abumet selv. Eneste som jeg likte, tatt utgangspunkt i albumet er Jes - Ghost (Phynn remix) (tatt ut av hukommelsen, tar forbehold om feil). Fant en liten perle her: Hi Jackers Space - I can feel . Må si at så lite jeg hadde hørt om den (og litt hjelp fra google) viste det seg at den var relativt lite kjent, men falt godt i min smak Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Totalt uenig angående Better Late Than Never. Den har en 3-4 svake spor, men ellers er den topp Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Enig i det meste unntatt Progression.. Mye god chill der.. Cause You Know og Daydream er jo bare herlige.. Håper Schulzern kommer med noe nytt snart. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) http://www.impulsofm.com/ har et mixeprogram hver lørdag mellom 18-20, akkurat nå så er det gjestemix av Wippenberg ser det ut som . Tror jeg legger ved en .pls-fila. Endret 24. november 2007 av chokke Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Enig i det meste unntatt Progression.. Mye god chill der..Cause You Know og Daydream er jo bare herlige.. Håper Schulzern kommer med noe nytt snart. Kom ikke Progression i år? Er vel litt tidlig å håpe på nytt album snart da? Chokke: Enig at Phynn mixen er ganske fet, den er på ITWT 12. I dag er det forresten ITWT party i tønsberg med Phynn og SL, er det noen som skal? Og hvordan ligger det an med et nytt Anthology album? Var det ikke E-wok som hadde peil på det? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Aesj! jeg klarte å brekke ankelen sist lørdag. så når Sean Tyas kommer, skal jeg spandere på meg selv en tur dit, koste hva det koste vil så jÆvlig kjett å gå i gips a gitt Endret 24. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Tyas kommer ikke før 19 april da.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Kom ikke Progression i år? Er vel litt tidlig å håpe på nytt album snart da? Tenkte på ny single. Cape Town - Skydriver Cape Town - Stingrizer Cape Town - Galxies Nye låtene til Cape Town er sære greier må jeg si.. -- M6 - Destination 6 M6 - Fragments Shawn Mitiska And Joey Medina - After-Hours Ensemble (David West Remix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Cape Town - SkydriverCape Town - Stingrizer Cape Town - Galxies Nye låtene til Cape Town er sære greier må jeg si.. Hahaha. De låtene er fra 2000/2001. Endret 25. november 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Eheh, visste jo det. Geez, den var litt flau... Jaja, er vel litt derfor det virka så sært. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Eheh, visste jo det. Geez, den var litt flau... Jaja, er vel litt derfor det virka så sært. K9s. Var vel kun utgitt på vinyl før, og ble gitt ut for første gang digitalt her om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå