mihkku Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Lurer på hvem som har fått det i hodet at Armin kommer 23 Februar Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Skjønner at du tviler, jeg tviler jeg også. Armin har vært mitt idol siden 2001, og jeg har kun sett han live 1 gang (Club Eau, The Hauge, 2002), så det ville vært stort om han kom til Norge. Får håpe det er sant ihvertfall. Selv om det selvsagt er lov å stille spørsmålstegn ved det, inntil det kommer noe konkret informasjon. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Hvis det er sant da vet jeg det finnes en gud Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Etterhvert har jeg lært meg å bare tro på 2-3 stk når det gjelder en slik info. Tviler på at han kommer til Norge. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Etterhvert har jeg lært meg å bare tro på 2-3 stk når det gjelder en slik info. Tviler på at han kommer til Norge. Du burde følge bedre med på Facebook Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Måtte dere som kommer med uoffisiel info brenne Bare å vente i spenning det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Bryr meg ikke siden jeg fortsatt er en liten dritt som må sitte hjemme å digge. W&W - Mustang. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Herlig hvis denne infoen stemmer, men tror ikke helt på den før det er litt mer konkret. Isåfall blir 2008 et vanvittig år. Armin er helten, og hvis jeg får se han først i Norge, og så på armin only kickoff i utrecht 2 måneder senere blir jeg en meget meget lykkelig mann. Hva syntes dere om Mark Norman - Colours albumet? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) ja hyggelig for dere som er over 20 da som får Tiesto og Armin i Vinter... ARG og enda litt til de eldre : billettsalget for trance energy har begynner snart http://www.trance-energy.nl/ (uten at jeg vet alders grensen, men er vel over 18 ?) Endret 20. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Aldersgrensen er 18, ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Ser ut til at man skipper Sensation White, Germany og drar på QrimeTime i HMH! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 NEI? 20 år på Armin?! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Aldersgrensen er 18, ja. gjalt trance energy Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 vel kan si det slik at vi tenkte på Armin den 23 Februar, men grunnet at ingen av lokalene vi ønsket var ledige så sliter vi litt. Er også på samme dato som Trance Energy. Vi er i forhandlinger om en ny dato men lover ingen ting. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Installerte iTunes (selv om jeg ikke hadde planer om det) fordi jeg hadde så lyst på Langes nye album Better Late Than Never, kjøpte det og har hørt igjen det nå Herlige saker, kan absolutt anbefales, mye gromme tracks på den CD-en der. Lenke til kommentar
W Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 vel kan si det slik at vi tenkte på Armin den 23 Februar, men grunnet at ingen av lokalene vi ønsket var ledige så sliter vi litt. Er også på samme dato som Trance Energy. Vi er i forhandlinger om en ny dato men lover ingen ting. Spennende! Lenke til kommentar
megoth Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Noen som kan anbefale noen album hvor musikken er noe á Gigi D'Agostino? Har Disco Tanz - Many Ways for DeeJay's, som har mange lignende, men noen som vet hvilken genre musikken kategoriseres som? Alle forslag tas godt imot=) Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Installerte iTunes (selv om jeg ikke hadde planer om det) fordi jeg hadde så lyst på Langes nye album Better Late Than Never, kjøpte det og har hørt igjen det nå Herlige saker, kan absolutt anbefales, mye gromme tracks på den CD-en der. Helt enig, knallbra album Har virkelig falt for Home. Den satt akkurat der den skulle for min del ihvertfall Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hvis det blir 20 års grense på et eventuelt Armin-besøk, blir dere nødt til å kjøre det i begynnelsen av august. Kommer han et par måneder før jeg fyller 20, hopper jeg av en bro. megoth: Den typen musikk kalles ItaloDance eller noe lignende. Endret 21. november 2007 av Ferr Lenke til kommentar
MindB Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Herlige saker, kan absolutt anbefales, mye gromme tracks på den CD-en der. Enig der, liker best disse tre fra albumet: Lange - Songless Lange featuring Sarah Howells - Out Of The Sky Lange - Angel Falls Nydelige låter Endret 21. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå