Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt Lange albumet enda?

Står på nippet til å handle det :)

 

Nekter å installere iTunes på PC-en min, så jeg venter nok en stund.

 

Er det ute noen andre steder enn gjennom iTunes en kan kjøpe det?

 

Helt enig. Itunes skjer ikke. Så har fått en kompis til å kjøpe det for meg, så henter det nok imorgen. IKke som jeg vet om. Kjipt at det ikke kommer på cd før i januar.

 

Hvor blir det av den uavhengige nettbutikken hvor man betaler en viss sum i mnd og laste så mye man hæler, uten drm osv. Lag denne butikken og bli millionær :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nevnt dem før, men de fortjener å bli nevnt igjen.

 

Andy Blueman - Nyctalopia (Original Mix)

Andy Blueman - Nyctalopia (Club Mix)

Andy Blueman - Nyctalopia (Onova Remix)

Andy Blueman - Nyctalopia (Will B Remix)

 

Onova remixen ble i går future favourite på ASOT. Han har ikke spilt originalen / club mixen, og jeg lover dere: De er bedre! :dribble:

 

fy faen så fet, hadde ikke hørt den før nå! Onova remixen var rett og slett gorgeous !!

Endret av fredriri
Lenke til kommentar

På myspace linken han visste til?

Men nei er ikke utgitt ennå, først idag den ble lagt ut på hjemmesiden til labelet på en veldig rar måte.

 

If you want to receive Perceptive Recordings releases before they're available to the general public, sign up to our paid Promopool, where you will gain access to an exclusive online area, allowing you to download the latest promos in 320kbps mp3 format. Alternatively, for a slight increase in cost, you can choose to receive the next 5 releases on promo CD.

Note: MP3/CD subscription is limited and works on a first-come, first-serve basis

Altså for idag, regner med at den blir utgitt neste måned da for de som ikke er villig til å betale mer enn 15£ for 5 låter.

 

link: http://www.perceptive-recordings.com/

Lenke til kommentar
Altså for idag, regner med at den blir utgitt neste måned da for de som ikke er villig til å betale mer enn 15£ for 5 låter.

 

Det er mer enn 5 låter. Det er de neste 5 releasene.

 

"Upfront access to the Perceptive Recordings Promopool for the next 5 releases." Dette inkluderer da PR002 -> PR005.

 

 

£15 delt på (kanskje?) 20 låter = £0.75, noe som er ganske billig IMO.

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått hendene i Lange - Better Late Than Never albumet fra itunes (grøss).

 

cd1

01 - Nearly home

Begynner albumet rimelig chilla, med behagelige toner, hvor noen digge strykere kommer inn sammen med beaten. Herlig låt til å starte albumet med.

 

02 - Songless

Fortsetter trenden fra nearly home. Begynner rolig med behagelig synth, som akkompagneres med en utrolig digg stemme. Låta får et litt røffere preg etterhvert og får en stilig, freaky beat. Alt i alt en fet låt, som er utrolig behagelig. My kind of music :)

 

03 - Angels Falls

Starter med litt røffe trommer, som drar igang en tøff beat, en del røffere enn de to foregående låtene. Kommer litt synther etterhvert og overgangen er stilig. Får et rolig parti og behagelige synther igjen gjør låta til nok en sweet låt :)

 

04 - Frozen Beach

En behagelig chillout låt, som man bare skal lene seg tilbake i godstolen, skru opp lyden og la tankene vandre. Myke behagelige synther med rolige beats. Digg låt!

 

05 - Maybe Tomorrow

Har vel vært spillt av armin og en del andre?

Begynner med en fet bassline, hvor trance beaten kommer fort inn. En herlig damestemme kommer etterhvert inn og låte er igjen herlig. Behagelig er gjennomgangsordet for dette albumet.

 

06 - Wind Farm

Den mest "techa" låta på albumet, men alikevel ikke helt på bærtur. Litt "røff" låt som er ganske stilig. KJenner det litt i dansefoten av denne låta. Relativt freaky, men ikke på en negativ måte :)

 

07 - Red October

Begynner med røffe synth lyder som får selskap av en miks av symbaler og stilig beat. De velkjente myke synthene dukker opp etterhvert i refrenget og er igjen meget behagelig. Stilig miks av røffe beats og symbaler, med myke synth toner.

 

08 Out of the sky (feat. Sarah Howells)

En av de beste låtene på albumet, etter min mening.

Myk bassline, etterfulgt av myk beat. Deilige strykere starter, og den behagelige stemmen til sarah howells kommer inn.

Bygger seg opp til en utrolig bra låt, med forskjellig synther, piano og strykere.

 

09 Late Night Self-Indulgance

Chillout låt med myke synther ved siden av mørke mannestemmer. Behagelig som fy, og man må bare nyte :)

 

10 Dial me up

Starter med den gamle dialup lyden til 56k modemene i sin tid ;) Freaky beat med tøff hihat bruk. Relativt ensformig, med litt eksperementering av beat og freaky lyder. Mer electro preg over denne låta enn noen av de andre. Litt mer trøkk også.

 

11 Remember You (feat. Andy Perring)

Litt reverserte synths som går sammen i en oppbyggende beat som roer seg litt til å bli behagelig vers med rolig beat og behagelig synth hvor andy perring begynner å synge. Behagelig fra ende til annen :) Lange kan virkelig sakene sine.

 

12 Home

Starter med vanvittig behagelige synth toner sammen med stilig rolige beats sammen med en fet behagelig bassline. Flere behagelige synths kommer inn og låten blir bare helt rå. Lyse toner og en av de desidert mest behagelige låtene på albumet.

 

 

cd2

Består av 5 eldre låter han har produsert, pluss en 30 minutter lang dj mix av Lange som er beregnet på litt mer club, og ikke like rolig som cd1.

 

cd 3

Består også av eldre låter han har produsert. Dere har garantert hørt de før. Heftige saker alle sammen :)

 

At det ble 3 CD-er er pga dj mixen som fulgte med tror jeg, vet ikke om den er med for alle?

 

 

Dette albumet er et må ha album. Første albumet til Lange selvom han har vært i gamet i 10 år.

Med albumet viser han at han virkelig kan sakene sine.

Jo mer jeg hører på det, jo mer og mer liker jeg det. Detaljer og nye ting viser seg hele tida, og jeg må si at det er et utrolig godt album.

 

Anbefales virkelig :)

 

Håper dere likte min lille "review".

 

mvh

theck1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...