magio Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Galaxia LIVE var bedre da gutt! http://video.google.nl/videoplay?docid=-5182607922374466167 Synd at man ikke ser damene som spiller der men men, gleder meg til DVD-en! Jeg tror ikke jeg hadde overlevd den kvelden... Hadde svevd i skyene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg tror enda høyere... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Daft Punk - Hard, Better, Faster, Stronger (Alive 2007) Youtube Link Benny Benassi - Hit my heart. Tiesto - Adiago for strings. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Daft Punk - Hard, Better, Faster, Stronger (Alive 2007) Youtube Link Hørtes ut som en mashup med around the world av den nevnte gruppa i en spesiell remix. Endret 2. november 2007 av Rakib Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Daft Punk - Hard, Better, Faster, Stronger (Alive 2007) Youtube Link Hørtes ut som en mashup med around the world av den nevnte gruppa i en spesiell remix. Yes, det er en remix av Around the world og Harder, better, faster, stronger. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Deadmau5 Edit) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Deadmau5 Edit) Hvis du refererte til videoen litt over her, så er det ikke den. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe noe av Mark Otten? Ikke singles, men helst et komplett artistalbum. Trenger sårt So Serene, Tranquility og mushroom therapy i digg kvalitet. Ser han har en som heter Time is Serene også, any good? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Han har ikke gitt ut et artistalbum ennå, men det har vært snakk om at han skal gjøre det.. Du kan kjøpe de sangene du er ute etter i 320 kbps/wav kvalitet fra beatport/audiojelly? Time is Serene er en mashup (Carrie Skipper - Time Goes by vs. Mark Otten - So Serene) av selveste Armin van Buuren - meget bra! Endret 2. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) okok, er ikke så fan av sånne mash-up'er. Vet han gjorde en slik med Loving Arms også, ikke dårlig, men heller ikke like bra som det andre han har produsert! Noen som kan anbefale noen fete mikser av han? helst den digge slække kule stilen hans =D EDIT: nja, jeg kan kjøpe fra nettet, men er motstander av å kjøpe mp3, så må nok da kun bli CD Endret 2. november 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
MindB Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Tenker du på remixer av Mark Otten? Anbefaler disse: Dvorak - The Promise Of A New World (Mark Otten Mix) Kalafut & Fygle - Novacaine (Mark Otten Remix) Markus Schulz - Largo (Mark Otten Mix) Under Sun featuring Mark Otten - Capoeira (Original Mix + Remixer) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Er det dette arangementet du snakket om tidligere? Er det "for alle" eller privat eller hvas øren? :O Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Simon Patterson - 1YAMC @Afterhours.FM 32 min ut i denne er det en syyk låt jeg kunne tenkt meg navnet på.... Endret 2. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Er det dette arangementet du snakket om tidligere? Er det "for alle" eller privat eller hvas øren? :O Alle som vil kan komme dit vet du Ta turen! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg visste ikke. Men skal nok prøve å få det med meg ja Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Så linken, men er ikke medlem der så svarer her. Bryn, hvor? Bor på høyenhall så det hadde vært konge, kan bare gå hjem etter partyet Se filmen hos Youtube Måtte bare legge inn en liten vids, rytmen er medfødt Endret 3. november 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Tom Colontonio - Moment of Trance 004 niiiiiiice! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Ahhh! Deilig! Hører på den nå Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Aly&Fila - Lost Language Helt fantastisk låt, knapt hørt bedre tror jeg. Er det noen som vet når denne låta har release? Vet den kommer på Armada labelet men vet ikke når. Klipp her: Den kan dessuten høres i flere av Armin Van Buurens siste sett, blant annet settet hans fra 15 års jubileumet til Cream den 20.10.07 Endret 5. november 2007 av Ligaya Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Her er låtene på First State - Time Frame Hva syns dere? Jeg syns imo det er orgasme for øra. Elsker den lette blandingen av uplifting, tech og electro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå