DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Lemon & Einar K - Anticipation vant månedes kåring på Corstens Countdown Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Lemon & Einar K - Anticipation vant månedes kåring på Corstens Countdown Hurra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Der skulle jeg såååå vært Hør forresten hvor mye Breakfast hyler der Endret 31. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Lemon & Einar K - Anticipation vant månedes kåring på Corstens Countdown Nei? Vant en flashover låt kåringa? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Lemon & Einar K - Anticipation vant månedes kåring på Corstens Countdown Nei? Vant en flashover låt kåringa? Og? Det skjer da ikke så ofte det da.. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Se filmen hos Youtube Der skulle jeg såååå vært Gåseeeehud Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Du er ikke den eneste som fikk det Rezo! Selv om jeg har sett den 20 ganger, er det fortsatt gåsehud! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvor er videoen fra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Full On Ferry som var i helgen. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 DT8 Project - The power of one Herlig låt. Darren Tate er genial! Sjekk ut andre låter av DT8 Project og . Liker de ganske godt. Hold me till the end Oh yes! Har albumet på cd Har også albumet i australsk(?) versjon! Fantastiske saker! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Se filmen hos Youtube Der skulle jeg såååå vært Hør forresten hvor mye Breakfast hyler der Galaxia LIVE var bedre da gutt! http://video.google.nl/videoplay?docid=-5182607922374466167 Synd at man ikke ser damene som spiller der men men, gleder meg til DVD-en! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hva er en "flashover" låt? Forøvrig enig med mikkhu, Galaxia var bedre. (altså fra youtube klippene, jeg var ikke tilstede Og, ja, noen som har noen albumanbefalinger? Endret 31. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Labelet til ferry heter flashover, altså der Lemon & Einar K - Anticipation er signet Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Lange ft. En eller annen vocalist - Out of the Sky Deilig prog! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Lange ft. En eller annen vocalist - Out of the Sky Deilig prog! Lange ft. en eller annen til - Songless er også ch00n! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Han karen ft. en annen kar - ID (Sean Tyas Remix) (Richard Durand Rework) (Deadmau5 Re-Edit) Chuuun! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Han karen ft. en annen kar - ID (Sean Tyas Remix) (Richard Durand Rework) (Deadmau5 Re-Edit) ZOOOOOOOOOOMG!1 Omfg liek teh tune r0cks!£-@$ --- Sebastian Brandt - So Cold Vakkert. <2+1 myspace.com/SebastianBrandt Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hva syns du om Sebastian Brandt - America? Personlig syns jeg låta var dårlig. Sebbe burde holde seg til uplifting / melodic Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Andy Blueman - Nyctalopia (Original Mix) Andy Blueman - Nyctalopia (Club Mix) Andy Blueman - Nyctalopia (Onova Remix) Andy Blueman - Nyctalopia (Will B Remix) Se opp for denne releasen i november folks. Nyctalopia er en miks mellom uplifting / melodic trance og følelsesmessig symfoni / soundtrack. Noe ala. Ace Da Brain tidligere har gjort! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Galaxia LIVE var bedre da gutt! http://video.google.nl/videoplay?docid=-5182607922374466167 Synd at man ikke ser damene som spiller der men men, gleder meg til DVD-en! Jeg tror ikke jeg hadde overlevd den kvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå