DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Blir sykt fett å høre Aly & Fila og Sean Tyas når de kommer til Norge 18. januar ! Gleder meg vilt I tillegg skal Kimito Lopez og Lisa Lashes spille. TBA - 2008 - Under The Sun pres. Ferry Corsten <--- Denne tror jeg også blir helt grei Kim er jo kongen da! Jeg vet når Ferry skal spille, men jeg blir seriøst drept om jeg sier noe mer Endret 28. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Kim er jo kongen da! Jeg vet når Ferry skal spille, men jeg blir seriøst drept om jeg sier noe mer blink.gif Kan du ikke bare hviske det til meg da?? Har en følelse av at det enten blir 30. april eller 16. mai, men det kan godt hende jeg tar feil.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Kim er jo kongen da! Jeg vet når Ferry skal spille, men jeg blir seriøst drept om jeg sier noe mer blink.gif Kan du ikke bare hviske det til meg da?? Har en følelse av at det enten blir 30. april eller 16. mai, men det kan godt hende jeg tar feil.... Sorry, can't say. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ser ut til å havne i Oktober, jobber med et lokale litt utenfor Oslo. Kan nevne at det blir en ren FLASHOVER kveld med Ferry hvor vi har en rekke overraskelser på lager. http://www.facebook.com/group.php?gid=2246531642 Følg meg for opptatteringer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Haehhae! Der sa du det ja! Men får vi ikke lokale i Oslo? Det som er greia? (Som vanlig) Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Haehhae! Der sa du det ja! Men får vi ikke lokale i Oslo? Det som er greia? (Som vanlig) For de større djene er det null problem Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ferry Corsten feat Howard Jones - Into the Dark (Ferry Corsten remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 DJ Shog - Another World (Shog's 2 Faces Mix) Deilig og behagelig versjon av klasikkeren jeg vokste opp med Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan noen anbefale meg noe som likner Sasha's Airdrawndagger og annen progressive trance? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 DT8 Project - The power of one Herlig låt. Darren Tate er genial! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan noen anbefale meg noe som likner Sasha's Airdrawndagger og annen progressive trance? John Digweed Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 DT8 Project - The power of one Herlig låt. Darren Tate er genial! Sjekk ut andre låter av DT8 Project og . Liker de ganske godt. Hold me till the end Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 DT8 = Darren Tate. Sjekk ut hans låter og. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det visste jeg Kom en relativt bra sang på spillelista mi istad: Santiago Nino and Damien Heck feat. Antonia Lucas - Red Sky (Santiago Nino Vocal mix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Oppkommende releaser: DJ Shah - Who Will Find Me - 12. November (A State of Trance) David West - Welsh Morphology - 12. November (Anjunadeep) First State - Falling (Incl. First State’s Stuck Parachute Mix) - 12. November (ITWT) Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World - 16. November (Lunatique) Albert Vorne - Ravers Over My Rave - 19. November (Club Elite) Breakfast - The Horizon - 26. November (Flashover Recordings) Onova - Platitude (Incl. remixes) - 10. Desember (Club Elite) Above & Beyond - Buzz - 10. Desember (Anjunabeats) Bissen - Quicksand - 12. Desember (A State of Trance) B.E.N. - Saphos - 29. Januar (Total Digital Recordings) Orjan Nilsen - Black Mamba/Down & Dirty - Februar (Octavius Recordings) Endret 31. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) DJ Shah - ho Will Find Me Måtte bare Anbefalinger: • Bartlett feat. Anthya – Touch the Sun (Duende vocal remix) • The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Remix) Endret 31. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Oppkommende releaser: Orjan Nilsen - Black Mamba/Down & Dirty - Februar (Octavius Recordings) Hva faen er poenget med å vente så lenge? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Oh god! DI sin trance-kanal er som et jævla ysteri(Makers of Cheese) Noen gode nettradioer som sender Trance nyere enn 2004? Mauro Picotto - Proximus (medley with adiemus), Teh h0rr0r! Endret 31. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Afterhours.fm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå