chokke Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hørte noe rykter om at en DJ skulle komme til norge i Februar eller noe? Noen fler, som man kan ta en titt på? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er i alle fall i januar. Da kommer Sean Tyas og Aly & Fila hit. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er i alle fall i januar. Da kommer Sean Tyas og Aly & Fila hit. Hvor? (Hvorfor bryr jeg meg egentlig?. Det er jo 18år uansett ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er i alle fall i januar. Da kommer Sean Tyas og Aly & Fila hit. Hvor? (Hvorfor bryr jeg meg egentlig?. Det er jo 18år uansett ) Eid Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er i alle fall i januar. Da kommer Sean Tyas og Aly & Fila hit. Hvor? Hvor skaffe biletter, om det er?? Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er i alle fall i januar. Da kommer Sean Tyas og Aly & Fila hit. Hvor? Hvor skaffe biletter, om det er?? Du får nok vite det når den tid kommer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er i alle fall i januar. Da kommer Sean Tyas og Aly & Fila hit. Hvor? Hvor skaffe biletter, om det er?? Du får nok vite det når den tid kommer Regner med at det kommer i denne tråden, for jeg har egentlig ikke noe annet sted å forholde meg til når det gjelder biletter Vil det mest sannsynlig være stor pågang på bilettene? Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Vi bor i Norge så jeg tror det motsatte Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Blir vel i Oslo regner jeg med? Men noen andre som man kan vente i spenning på? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Joop - Prominent (Leon Bolier Remix) Er ikke fan av Boliers 'nye' låter, men denne var faktisk ganske bra Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Blir vel i Oslo regner jeg med? Men noen andre som man kan vente i spenning på? Kan vel garantere at det blir i Oslo ja Tror ikke det er så veldig mye annet å vente på som kan betegnes som veldig stort men er vel altids noe som skjer :!: Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Vært artig å fått med seg Aly & Fila, har virkelig sansen for dem Please keep us posted angående billetter osv! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Kunne dere forklart meg de forskjellige sjangerne innenfor trance? Hører selfølgelig bare på trance selv, men har ikke så mye peiling på hva f.eks uplifting er osv.. Endret 28. oktober 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
MindB Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Vel, tror det er bedre å høre forskjell mellom de forskjellige undersjangerne enn å forklare, så legger ved noen samples, så du kan høre Uplifting TranceEksempel: Oceanlab - Sky Falls Down Sample: Klikk her! Progressive TranceEksempel: Jose Zamora & Damian DP featuring Paleday - Transatlantic (Andy Moor Remix) Sample: Klikk her! Tech TranceEksempel: Bryan Kearney - More To Life Sample: Klikk her! Electro TranceEksempel: Summer Sessions featuring Tiff Lacey - By My Side (Signalrunners Fierce Mix) Sample: Klikk her! Håper det hjalp litt.. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Blir sykt fett å høre Aly & Fila og Sean Tyas når de kommer til Norge 18. januar ! Gleder meg vilt I tillegg skal Kimito Lopez og Lisa Lashes spille. TBA - 2008 - Under The Sun pres. Ferry Corsten <--- Denne tror jeg også blir helt grei Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Joop - Prominent (Leon Bolier Remix) Er ikke fan av Boliers 'nye' låter, men denne var faktisk ganske bra Further Instructions er jo helt sjukt fet da. Trodde du digga slik tech jeg. Ikke hørt den der, tho. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Joop - Prominent (Leon Bolier Remix) Er ikke fan av Boliers 'nye' låter, men denne var faktisk ganske bra Further Instructions er jo helt sjukt fet da. Trodde du digga slik tech jeg. Ikke hørt den der, tho. Further Instructions var ikke helt min cup of tea, men en forbedring av hans andre releaser. Syns mange av låtene hans har blitt ganske mørke og minimale. Vansklig å komme i godt humør ved å høre på dem. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Joa, skjønner hva du mener.. Men alt kan ikke være Divine. Men liker retningen hans, jeg. Synes forøvrig også Poseidon var ganske trist jeg da, that's how emo i can be. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Joa, skjønner hva du mener.. Men alt kan ikke være Divine. Men liker retningen hans, jeg. Synes forøvrig også Poseidon var ganske trist jeg da, that's how emo i can be. Poseidon var faktisk en av mine favoritter fra fjoråret. Den var ganske trist ja, men den var ikke *tech tech tech, stab stab stab*. M6 - Destinatino 6 CHOON! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå