theck1 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Armin > Tiësto.. LETT! Men Ferry > Alle. Og Ferry på 8 Ferry på 8 er overraskende, han burde lett blitt blant top 3!! Noen som har noe mer info angående armin only 08 tour? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hmm, har visst tatt på meg en vanskelig oppgave. Lovte å brenne en CD med trance til å ha i bilen til en i klassen. Men har litt vanskelig for å finne sanger som passer. Prøver å få vekk (den stygge) dancen hans og få frem litt ordentelig musikk. Noen tips? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Tiësto - ISOS 6? Spilt den i fler annledninger (Bla. på fest og i bilen til en kammerat), og de klaga ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Han er ikke så fan av vocal trance, som plata inneholder noe av, da. Men har foreslått den, men finnes ikke noe mer med mer trøkk (om du skjønner?)? Endret 26. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Dave 202 - Mainstation Trance Session Live Et liveopptak fra Dave 202 med MYE bra Discover'ish musikk. Tracklist: 1 above & beyond pres. tranquility base - oceanic (sean tyas remix) 2 artic quest - strings & guitars (original) 3 c quence - impossible (original) 4 tranzident & peter dubs - drift (daniel kandi & mark andréz rushed mix) 5 dave202 - lost & found (original) 6 sean tyas pres. logisti - one more night out (original) 7 tiësto ft. bt - break my fall (airbase remix) 8 sean tyas - drop (original) 9 dj energy - liberty (original) 10 dave202 - louvre (original mix) 11 terk dawn - barent blue (original) 12 dave202 - torrent (original mix) 13 dave202 - generate the wave (original mix) 14 nenes & pascal feliz - platinum (original) 15 dave202 - rain against her (original) 16 power face imagine yourself (megara vs dj lee remix) 17 tiësto carpe noctum (original) 18 basic dawn pure thrust (substate remix) Du vet hvor du finner meg, om du vil ha tak i plata Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 chokke: Aalto - 5 Alex M.O.R.P.H. & Rank1 - Life Less Ordinary (Rafaël Frost Remix) Carl B - Social Suicide (Alex M.O.R.P.H. Version 2) DJ Scot Project - O (Overdrive) Dogzilla - Frozen (Wippenberg Remix) E-Craig - Home (212 Instrumental Mix) Elastique Culture - U (DJ Scot Project Remix) Krister T - Close To End Marcel Woods - Yellin @ Neighbours Mark Otten - Mushroom Therapy (Armin van Buuren's Precious Remix) Markus Schulz vs. Chakra - I Am Ronald van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix) Second Sun - Empire (TPOD Mix by Paul van Dyk) Selu Vibra - Divine (Sean Tyas Rework) Shiloh - Café Del Mariachi Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix) Super8 & Tab - Won't Sleep Tonight (Moody Vocal Mix) System F - Needlejuice Three Kings - Tokyo (Russenmafia Remix) trance[]control - Progression Way Out West - Killa (Orkidea Remix) Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgür Can Mix) Obligatoriske låter etter min mening. Lenke til kommentar
W Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Han er ikke så fan av vocal trance, som plata inneholder noe av, da. Men har foreslått den, men finnes ikke noe mer med mer trøkk (om du skjønner?)? Lag en cd med alle Sean Tyas-sangene du finner. Deilig trance med skikkelig "trøkk" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Han er ikke så fan av vocal trance, som plata inneholder noe av, da. Men har foreslått den, men finnes ikke noe mer med mer trøkk (om du skjønner?)? Lag en cd med alle Sean Tyas-sangene du finner. Deilig trance med skikkelig "trøkk" Litt fanboy? :!: Følger vel lista til Ferr og Dahl tipper jeg. Kule Dalh skal mixe CD med .cue til meg. Hurra for Dalh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Sikkert nevnt før, men fy f så fet "The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Remix)" er! Lenke til kommentar
W Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Han er ikke så fan av vocal trance, som plata inneholder noe av, da. Men har foreslått den, men finnes ikke noe mer med mer trøkk (om du skjønner?)? Lag en cd med alle Sean Tyas-sangene du finner. Deilig trance med skikkelig "trøkk" Litt fanboy? :!: Følger vel lista til Ferr og Dahl tipper jeg. Kule Dalh skal mixe CD med .cue til meg. Hurra for Dalh Hehe, nei, men høres jo ut som det er noe sånt han vil like. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 headhunterz-the power of the minds jeg sier bare fy fan. er den sangen trance så har jeg blit trance fan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Vil du høre trance, tune in på radio538.nl, Tiësto's Club Life klokka 2200 Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Vil du høre trance, tune in på radio538.nl, Tiësto's Club Life klokka 2200 er det på http://81.173.3.23:80/ Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Vil du høre trance, tune in på radio538.nl, Tiësto's Club Life klokka 2200 er det på http://81.173.3.23:80/ eller http://kowys.shoutcast.choon.in:8888/listen.pls Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 headhunterz-the power of the minds jeg sier bare fy fan.er den sangen trance så har jeg blit trance fan Dette er hardstyle, hardstyle-tråden finnes her. Og ja, syk låt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 The Power of the Mind er syk insane! Men hardstyle som Kaggen sier! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) chokke: det er en vanskelig oppgave Above&Beyonds Tri-State gikk hvertfall hjem hos en kamerat av meg. (som aldri hører på elektronisk musikk) Gatecrasher - Immortal ATB - Trilogy Alle disse har nok potensiale hvis du skal brenne ut en CD til en som er mer dance-fan. Mikset forresten ut 2 CD-er til en kamerat av meg, kan finne de fram og skrive opp tracklist senere. (hvis jeg finner de) Endret 26. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Han er ikke så fan av vocal trance, som plata inneholder noe av, da. Men har foreslått den, men finnes ikke noe mer med mer trøkk (om du skjønner?)? Fjortisdunk mao? Top 100 techno på piratbukta Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Signalrunners - Recoil Factoria - Revive 2 stk nydelige trancelåter, sistenevnte er uplifting trance for de som savner sånt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg hater alle som er på Full On Ferry atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå