MindB Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ja, da var Luminary oppløst Triste nyheter Endret 20. oktober 2007 av MindB Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 First State - Sierra Nevada First State feat Elliot Jones - Your Own Way First State feat Anita Kelsey - Falling (First State's Stuck Parachute Mix) Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Tech Mix) Re:Locate feat. Sir Adrian - Times X Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) First State - Timeframe (Releasedate: 12 Nov) Label: In Trance We Trust Tracklist: 01. First State - Reach Me 02. First State feat. Tiff Lacey - Where Do We Go 03. First State - Rhapsody 04. First State feat. Anita Kelsey - Falling 05. First State - Between The Notes 06. First State feat. Elliot Johns - Your Own Way 07. First State - Half Light 08. First State - Alter Ego 09. First State - Evergreen 10. First State - Sierra Nevada Fler enn meg som gleder meg? Endret 21. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Fler enn meg som gleder meg? Jeg gleder deg. Men blir nok bra det. Sierra Nevada er konge! Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Ser at Push - Universal Nation er nevnt som en av de første sangene i posten, men tillater meg å nevne den en gang til for den er bra! Er ute etter trance som ligner, enkelt og fengende, med sånn "flow"... Om noen skjønner hva det er jeg er ute etter, vær vennlig og anbefal! Her er i alle fall noen av mine trance opplevelser: Ralph Fridge - Angel (Kan man kalle det trance?) Gouryella - Walhalla Delerium - Silence (tiesto in search of sunrise mix) Sjekk den ! Binary finary med el-gitar, må ses! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Ser at Push - Universal Nation er nevnt som en av de første sangene i posten, men tillater meg å nevne den en gang til for den er bra! Er ute etter trance som ligner, enkelt og fengende, med sånn "flow"... Om noen skjønner hva det er jeg er ute etter, vær vennlig og anbefal! Her er i alle fall noen av mine trance opplevelser: Ralph Fridge - Angel (Kan man kalle det trance?) Gouryella - Walhalla Delerium - Silence (tiesto in search of sunrise mix) Sjekk den ! Binary finary med el-gitar, må ses! Det du nevner er det vi ser på som klasikkere. Du kan jo sjekke ut den nyeste Gatecrasher CDen. "Gatecrasher Immortal". Trackliste: CD1 Main Room Anthems: Mixed By Scott Bond 01. Storm - Storm 02. CRW - I Feel Love (R.A.F. Zone Remix) 03. Three Drives - Greece 2000 04. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (DJ Tiesto's In Search Of Sunrise Remix) 05. System F - Out Of The Blue 06. Push - Universal Nation (Ferry Corsten Remix) 07. Tiesto - Adagio For Strings 08. Gate - Iron Eden 09. Gouryella - Gouryella 10. Veracocha - Carte Blanche 11. York - On The Beach (CRW Radio Edit) 12. 4 Strings - Into The Night 13. Lost Tribe - Gamesmaster (Signum Remix) 14. Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix) 15. Y-Traxx - Mystery Land 16. Atlantis & Avatar - Fiji (Lange Remix) 17. Ayla - Ayla (Original DJ Taucher Mix) 18. Grace - Not Over Yet CD2 Underground Classics: Mixed By Matt Hardwick 01. Hybrid - Finished Symphony 02. Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Radio Edit) 03. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix) 04. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) 05. Accadia - Into The Dawn (Accadia Club Mix) 06. Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix) 07. Tilt - Invisible 08. Aly & Fila - Eyes Of Horus (Ronski Speed Remix) 09. BT - Lovin' You More (BT's Primordial Sound 12" Vocal Mix) 10. Kosheen - Hide U (John Creamer & Stephane K Remix) 11. John Askew - Vellum 12. Human Evolution - Human Evolution (Club Mix) 13. Miro - By Your Side (Ronski Speed Remix) 14. The Digital Blonde - Legato 15. Agnelli & Nelson - Holding On To Nothing 16. The Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix) 17. Humate - Love Stimulation (Paul van Dyk Remix) CD3 Looking To The Future: Mixed By Judge Jules 01. DT8 Project - The Power Of Love 02. Ali Wilson & Martin Begley - Solstice 03. Joop - The Future 04. Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem 05. Kristine Blond - Love Shy (Electrique Boutique Vocal Mix) 06. Judge Jules - Laid Bare 07. John Gibbons & Scimon Tist - Beautiful Filth 08. Dave202 - Generate The Wave (Fabio Stein's Crasher Edit) 09. Orjan Nilson pres. Dominic Dominion - Black Mamba 10. Miika Leinonen - Shadow Hearts 11. Lost Witness - Happiness Happening 12. Marcel Woods - Lemon Tree 13. Signalrunners - Recoil 14. Fred Baker & Greg Nash - Atlantis City 15. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) 16. The Thrillseekers - New Life 17. Simon Patterson - Bulldozer Endret 22. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Det var mye jeg ikke hadde hørt om på CD3, men de 2 første så rimelig cleane ut! Spørs om jeg ikke må gå til innkjøp =) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Sjekk den ! Binary finary med el-gitar, må ses!Kan ikke si han fulgte original-melodien så bra. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Dj Splash - Days Goes By Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Dj Splash - Days Goes By Hah... Paul van Dyk - Let Go (Vandit Club Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Dj Splash - Days Goes By Dj Splash - Days Goes By? Tror du bør lese førsteposten, gitt... --- Above & Beyond - World on Fire (Maor Levi Remix) ^ Denne er så sinnsyk. Maor Levi's beste remix, lett.. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Da er det tide for å vite hvem som har blitt stemt frem til verdens beste DJ i regi av DJmag Link til stream Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Denne skal jeg få med meg, Exentler. Jeg vet allerede hvordan lista ser ut, men allikevel Lenke til kommentar
MindB Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Den lista som du har Dal, er nok mest sannsynlig fake. We at DJMag are amused to see the reception to the reported "early" leak of the 2007 DJMag Top 100 Poll results that a user, who we have identified as Tom Yelland reported to a frequented dance music online forum earlier today. We can, without doubt confirm that these results are indeed a falsified list, and not are not concurrent with the results held in an sealed envelope at the DJMag London offices, which will be presented at the event tomorrow evening. We apologize for the confusion this mishap may have caused, and we can tell you, that you will have to wait until tomorrow to find the results. You cannot understand the pain and frustration that this has caused our staff, the DJs as a community who take part in our poll, and the voters who may never know the true outcome because they have relied on some "cheesehead reporting" from a second rate citizen who wants to undermine the true spirit of the DJMag Poll, thus spoiling it for everyone, whether the results are true or false. Again, we would apologize here, but we ask Mr. Yelland to apologize himself for reporting false information like this just to create a scene. That's all we have to say Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Vet, fikk med meg det. Like greit. Tiësto skal bli nr. 1!! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) samme her gabriel & dresden skal langt opp og noen som har hørt noe om Elements of Life DVD-en ? Endret 24. oktober 2007 av Exentler Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 samme her gabriel & dresden skal langt opp og noen som har hørt noe om Elements of Life DVD-en ? Neh. Syns ikke G&D presterer så veldig godt i DJ settene dems. Håper Tiësto vinner, og vi ser personer som Eddie Halliwell, Richard Durand, Paulo Mojo, Galen Behr og Ronski Speed blant toppen. Hissig beatboxing på DJMag streamen nå :!: Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 syk beatboxing ja.. her er direkte link til stream som kan åpne i vlc mms://media.selfcast.com/sc_46503f219b746f4a6e88286fa0d6b6e0 Lenke til kommentar
MindB Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Låta som spilles akkurat nå er diiigg, ID?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå