Lil-H Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Den så ganske syk ut den tracklisten. Cosmic Gate har levert sakene før, så tipper jeg skal ta en titt på detta ^^, Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ooooooooo! Tiësto ft. Jes - Everything rework! Fixed Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ooooooooo! Tiësto ft. Jes - Everything rework! Fixed Du leker med livet vet du? Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Gleder meg til det albumet Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ooooooooo! Tiësto ft. Jes - Everything rework! Fixed HAHA, jeg ler meg skakk =) Dere burde ta en titt på Gabriel & Dresden - Legends. DobbelCD som er ganske så avslappende og høre på Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ooooooooo! Tiësto ft. Jes - Everything rework! Fixed Du leker med livet vet du? Hvilket liv? Probspot - Stalker (Fine Taste Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvilket liv? Åh sant! Du har ikke! Når kommer albumet ut? EDIT: Åh, den 29. ja. Endret 15. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Orjan Vs. Octagen - Lost Once (Orjan Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Leon Bolier - Further Instructions http://www.myspace.com/leonbolier Herlig tech! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Progressive TranceAnthem Trance/Arena Trance Progressive Trance: Andy Moor Markus Schulz Andrew Bennett Tom Cloud Shiloh Luke Chable Lustral Mat Zo +++ Det er ingen undersjanger innenfor trance som heter "anthem trance/arena trance", så jeg regner med at du mener uplifting/euphoric trance? Uplifting/Euphoric Trance: John O'Callaghan Se.Ra.Phic Airbase Mike Shiver Talla 2XLC Will Holland Mark Norman Above & Beyond Kyau & Albert +++ Tuuse Takk!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ferry Corsten vs. Public Enemy - Bring The Noise HVA FAEN?!?! :!: http://www.myspace.com/ferrycorsten Endret 17. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ferry Corsten vs. Public Enemy - Bring The Noise Kan ikke si jeg likte den akkurat.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ferry Corsten vs. Public Enemy - Bring The Noise HVA FAEN?!?! :!: http://www.myspace.com/ferrycorsten Har du ikke fått dem med deg før nå? Velkommen etter. Lenke til kommentar
W Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ferry Corsten vs. Public Enemy - Bring The Noise HVA FAEN?!?! :!: http://www.myspace.com/ferrycorsten Hahaha, makan til dritt skal en lete lenge etter. Får håpe Ferry begynner å lage noe bra igjen snart. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Var langt unna trance, så den låta passer ikke inn i tråden. Men ferry er fortsatt et stykke unna de beste elektrofolka fortsatt selv om han blir bedre og bedre med dagene som går. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ronski Speed på di.fm nå True to Trance October 2007 mix, herlige saker. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Var langt unna trance, så den låta passer ikke inn i tråden. Men ferry er fortsatt et stykke unna de beste elektrofolka fortsatt selv om han blir bedre og bedre med dagene som går. Ferry Corsten lager vel heller ikke ren elektro, men elektrotrance eller noe den duren..... Oliver Smith - Nimbus <--Fet låt! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Bestemte meg for å leke Ferry i går: Endret 18. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jody Wisternoff - Starstrings Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, da var Luminary oppløst Ashley Tomberlin og Laurence Rapaccioli (Arksun) vil dermed ikke samarbeide mer under Luminary-navnet. Synd egentlig, for de har lagd flere gode låter. "Amsterdam"-låta er jo blitt en klassiker. Deres aller siste låt, "Believe", ligger ute på myspace-siden deres. http://www.myspace.com/luminarymusic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå