apoxdigital Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 BK feat. Fergie - Hoovers & Horns (Ingo Remix) En skikkelig "ta-av" sang. Nei komigjen da, UK Hardhouse er jo så crap Ta av musikk er hardstyle og hardcore etc Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 BK feat. Fergie - Hoovers & Horns (Ingo Remix) En skikkelig "ta-av" sang. Nei komigjen da, UK Hardhouse er jo så crap Ta av musikk er hardstyle og hardcore etc Du mobber ikke hardhouse!!!!! Og vertfall ikke stupid-house!! Lenke til kommentar
W Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jurgen Vries - the Theme BTW: Hardhouse er jo helt genialt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 BK - Revolution (DJ Energy rmx) tøff! Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 BK - Revolution (DJ Energy rmx) tøff! Synes egentlig originalen av Revolution er best, jeg. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 BK feat. Fergie - Hoovers & Horns (Ingo Remix) En skikkelig "ta-av" sang. Nei komigjen da, UK Hardhouse er jo så crap Ta av musikk er hardstyle og hardcore etc Du mobber ikke hardhouse!!!!! Og vertfall ikke stupid-house!! Uhm, jeg er musikkprodusent og DJ selv og var med på hele begynnelsen av UK Hardhouse lenge før det kom til Norge. Jeg har spilt live med BK, Fergie, Ed Real, Steve Hill og Anne Savage. Det tok igrunn ikke langt tid før en del av oss produsenter fant ut at UK Hardhouse var ganske cheesy, og Hardstyle kom i tidlig 2000, 2001 med Derb og Scot Project + Pavo & Lady Dana var UK hardhouse glemt alle andre steder, bortsett fra England. Vi mobber engleskmennene til de grader her i Nederland da de alltid holder dritt oppegående, de er faktisk verdens fremste nasjon til det musikkmessig (pop, uk hardhouse etc) Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Derb - Derb (Arome Remix) Arome - Scream Andrea Montorsi - One Day The Moon - Blow Up Your Speakers Men, apoxdigital, kan du nevne no bra hardstyle/jumpstyle (no' skikkeli hardt no') Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 BK - Revolution (DJ Energy rmx) tøff! Synes egentlig originalen av Revolution er best, jeg. Her er jeg fullstendig enig med Dj_Dark... Synes orginalen blir litt "tam" på en måte. Dj Energy mixen har mye mer driv i seg. Synes jeg. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 *Cruise igjennom playlist for hardstyle* dj_luna_-_don`t_music_(hard_club_edit) Deepack_TheProphecy[DJLunaRemix] DHHD- Rush (DJ Luna & Chiren's Straight On Mix) Dj dana - Call it hardstyle! Builder - Badd manners (Luca Antonelli DJ Mix) Deepack vs. Luna - Stomper Deep Project - The Fly [Original Mix] DHHD - Funky Shit (Dj Triloks Trauma DJ Luna + C.O.P Project - Heroes 2002 Dj Luna meets Snake & Chiren - So Many More Dj Luna Meets Snake & Chiren aka DHHD - Hear Me Now DJ Luna Meets Trilok & Chiren - Mysteryland Anthem Dj Luna meets Trilok & Chiren - We Rock Da Party DJ Pavo Hardstyle Hardheadz - Wreck This Place Hardstyle God - Prepare To Die *beep beep beep* Hennes & Cold - Get Down' Luna meets Snake & Chiren - We Control The Sound Pacific Link - Rings Of Jupiter Out Of Grace - 140 BPM (Deepack Remix) mindcontroller - mindcontroller 2003 Donkey Rollers - The Sound Of The Beast Donkey Rollers - Hardstyle Rockers Digimind - Rocketz (Digimind Mix) Mauro Picotto - Iguana (Yoji Biomehanikas Hellohouse Remix) Yoji Biomehanika - Never End (Reeloop Remix) *We must warn you... Those who do not obey the law of the lords... Await pain and agony... Our religion does not believe in heaven or hell, it believes in true followers of the craft... Those who do not pay the respect, simply do not exist in our world...* Så det ikke var meg du skrev til meg dette funker vel? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Var da helt grei den lista der, men rimelig gamle traxx da De er dog fortsatt bra. Angående nyere (ikke alle traxx, noen er litt eldre) og ekstremt bra hardstyle / jumpstyle : DJ Zany - Pillz DJ Zany - Xpander Pounding Senses (Zany & Walt Remix) Southstylers - A bit Crushing DJ Isaac - Focus (Derb remix) The Moon - Blow the Sushi (Zany's Hardstyle Bootleg mix) Pavo & Zany - S.E.X. Donkey Rollers - Ruff Brain Ovulation - Only Kick Cosmic Commando - Heartbreak ( Confused ) Space Frog ft. Da Grimreaper - Follow me 2002 (Derb remix) DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming Prodigy - Out of space (Unknown hardstyle remix) DHHD - Funky Shit (original mix) Brennan & Heart - Hardstate Channel DHHD - Rush Dana - Back in Time Operation Strike - In your Eardrumz DJ Isaac - Focus (Derb remix) DHHD - The Anthem DJ Isaac - My Brain Southstylers - E-Town The pitcher - Start Rocking Deepack vs Luna - Stomper Zatox - I'm Techno Showtek - Choruzz The Horrorist - Flesh is the Fever Central Seven - Turntable Junkie Manga Corps - The Hunter High Voltage - Bombs Away Marshall Masters - Stereo Murder Bass-D & King Matthew - In the mix DJ Millo - Schizofrenik in Panik (Schizophrenik Mix) James Brown is dead (Unknown 2004 remix) DJ Stardust - Godzilla DJ Gius - Definition of a Track Technoboy - Raver's Rules (Prophet 2004 remix) Brain Ovulation - Kicks & Bass (The Prophet remix ??) Tuneboy - Sexbusters Duro & The prophet - Shizzle my Dizzle Endret 12. desember 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 This is good shit... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 BK - Revolution (DJ Energy rmx) tøff! Synes egentlig originalen av Revolution er best, jeg. Her er jeg fullstendig enig med Dj_Dark... Synes orginalen blir litt "tam" på en måte. Dj Energy mixen har mye mer driv i seg. Synes jeg. Alphazone remixen er jo også bra da! likere originalen, men bedre! -- det er H.A.Z.A.R.D. som har laget James Brown Is Dead -- Donkey Rollers er jo råe prøv Thunder Beats av dem -- Yoji Biomehanika er jo da! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Selv om Yoji er en kamerat av meg, har jeg null respekt for at han har kommersialisert hardstyle. Som "Hardstyle disco" f.eks. H.A.Z.A.R.D = Sam Punk (min tidligere manager) og Gary D Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som har hørt det nye albumet til 1200 Mics a? Syntes det var ganske fett jeg Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som har hørt det nye albumet til 1200 Mics a? Syntes det var ganske fett jeg 1200 Mics er fett, ja. Digger "Acid for Nothing"! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Selv om Yoji er en kamerat av meg, har jeg null respekt for at han har kommersialisert hardstyle. Som "Hardstyle disco" f.eks. H.A.Z.A.R.D = Sam Punk (min tidligere manager) og Gary D erru kamerat med Yoji??? omg! hardstyle disco er ikke akkurat den beste av Yoji nei... Sam Punk har jo en fet sang da.. som jeg har hørt.. Whores... har du drevet skikkelig med musikk eller? Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Selv om Yoji er en kamerat av meg, har jeg null respekt for at han har kommersialisert hardstyle. Som "Hardstyle disco" f.eks. H.A.Z.A.R.D = Sam Punk (min tidligere manager) og Gary D erru kamerat med Yoji??? omg! hardstyle disco er ikke akkurat den beste av Yoji nei... Sam Punk har jo en fet sang da.. som jeg har hørt.. Whores... har du drevet skikkelig med musikk eller? Tror nok han har det, ja.. Spilt på Trance Energy, så vidt jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Selv om Yoji er en kamerat av meg, har jeg null respekt for at han har kommersialisert hardstyle. Som "Hardstyle disco" f.eks. H.A.Z.A.R.D = Sam Punk (min tidligere manager) og Gary D erru kamerat med Yoji??? omg! hardstyle disco er ikke akkurat den beste av Yoji nei... Sam Punk har jo en fet sang da.. som jeg har hørt.. Whores... har du drevet skikkelig med musikk eller? Tror nok han har det, ja.. Spilt på Trance Energy, så vidt jeg har fått med meg... oooomg!! *vil ta på* hahaha neida.. fett å kjenne han da Lenke til kommentar
W Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 BK - Revolution (DJ Energy rmx) tøff! Synes egentlig originalen av Revolution er best, jeg. Her er jeg fullstendig enig med Dj_Dark... Synes orginalen blir litt "tam" på en måte. Dj Energy mixen har mye mer driv i seg. Synes jeg. Synes orginalen er best og at den Dj Energy mixen var litt tam jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hørt Alphazone remixen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå