Blåbær Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 *snip..* 9584889[/snapback] Synes dog Tunnel Trance serien fortsatt ruler, hør gjennom de siste cd'ene, du finner mye bra der. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 EP, er det early press? 9590358[/snapback] EP = Extended play, blir gitt ut som CD/Vinyl Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Bare jeg som er sint på Carl Cox for remixen han gjorde av SvDs Riff? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Voting finished Tuesday 25 September 2007 Results announced Wednesday 24 October 2007 (24 er torsdag, men ?) http://www.djmag.com/index.php?op=top_100&story=home Endret 28. september 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Sean Tyas - The Wednesday Whistle - - September 26, 2007 endelig noe nytt fra Sean Tyas, selv om det er en del låter jeg har hørt før, så var det 5-6 nye låter som var drit fete! Endret 28. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Synes dog Tunnel Trance serien fortsatt ruler, hør gjennom de siste cd'ene, du finner mye bra der. Ja har alltid hørt om den serien men har helt glemt å høre på den.. og fant til og med de siste cdene på PC-en hehe Har nettopp satt på vol 39.. serien har kommet til vol. 42 Off har ikke greid å legge meg enno.. og klokken er snart 08! fikk så sykt kicket på denne igjen.. Cascade - Transcend Dette er mine øyne deiligste form for trance som finnes! Endret 29. september 2007 av jonnis Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bare jeg som er sint på Carl Cox for remixen han gjorde av SvDs Riff? 9593159[/snapback] Enig med deg der ja! Æsjameg! Men originalen er fet! Radio-editen på 2 min bruker jeg som vekkerklokke.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Første regel i denne tråden: Useriøse innlegg som drittkasting om trance er uakseptabelt. Nokre innlegg er luka vekk. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvordan kan dere seriøst like sånn dunk-dunk trance drit? "Lyder" satt sammen på PC på 10 min... 9608190[/snapback] Og da håper jeg, som vanlig, at du vet hva du snakker om?? Nevn en artist.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hvordan kan dere seriøst like sånn dunk-dunk trance drit? "Lyder" satt sammen på PC på 10 min... Håper Zeph tillater dette: Jeg liker musikk, og hvis wikipedia har rett så er musikk: an art form consisting of sound and silence expressed through time. Elements of sound as used in music are pitch (including melody and harmony), rhythm (including tempo and meter), and sonic qualities of timbre, articulation, dynamics, and texture.Derfor er Trance også musikk.Jeg er heller ikke en sånn idiot som kun hører på en sjanger og avskriver alle andre som møkk. dunk-dunk? Ja, for konseptet stor-tromme er noe heeelt nytt Helt greit at trance ikke er din "cup of tea", men det gir deg ingen rett til å kommer her å tro at du kan omvende oss til danseband-groupies sånn helt uten videre. Trodde du vi skulle slippe det vi har i henda og erklære:"takk gud for bankhead, ellers hadde jeg ikke forstått at det jeg liker bare var dritt" Har du noe grunnlag for at Trance er kokt i hop på 10 min.? all musikk kan være både god og dårlig. Trance er ikke et unntak. Si meg, hvis du mener Trance er så lett å lage hvorfor står ikke du bak platespillerne og spiller for tusenvis av folk i Amsterdam Arena med denne 10-minutters-låta di, hæ!? Du har rett i en ting i hvert fall, som folk flest sjeldent har. Sjangeren er trance, ikke techno og i hvert fall ikke "dunk-dunk" aaah, godt å få det ut. Tror jeg skal ta meg en stor kopp med sjokolade-melk for å belønne meg selv der Endret 30. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) "Lyder" satt sammen på PC på 10 min... For det har noe å si hvor lang tid man bruker på å enten lage eller sette sammen et spor/album? Miles Davis' svært betydningsfulle, om ikke legendariske, album Kind Of Blue, ble spilt inn på to "sessions", altså ca to dager. Det har senere tid blitt nevnt som det "definitive jazz albumet", og er en fantastisk inngangsport til sjangeren jazz. Nok tid sløst på trollet, her er en anbefaling: Hurricane (Mike Shiver Remix) Endret 30. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei, Bankhead, lagde en låt bare til deg (på 10 minutter selvfølgelig); Can u dig it? Rasshøl... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hei, Bankhead, lagde en låt bare til deg (på 10 minutter selvfølgelig); Can u dig it? Rasshøl... 9610949[/snapback] Choon! Mitt forsøk: Nei vent, det var minimal. Det var jo trance jeg skulle lage. Oh noes OMFG__CHoon.mp3 Endret 1. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Haha! Så jævla bra Liek ch00ns! Endret 1. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Reis til helvete, bankhead. --- Sander Van Doorn vs. Uffie - Ready To Uff Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sophie Sugar - Fallen Too Far Joop - The Future Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lurer på hva Carl Cox, internasjonalt veldig godt anerkjent Texno DJ, tenkte på da han sa at "nå er den ferdig" til mixen av Riff. Han må jo ha vært rusa beyond recognition og samtidig hatt sement i øra, for det der må være det dårligste han har laget noensinne. SKAM SEG. John O'Callaghan Pres Mannix - Acid Rain John O'Callaghan Pres Mannix - Pyramid John O'Callaghan Pres Mannix - Dream On Above & Beyond - Home (Wippenberg Remix) Gabriel & Dresden feat. Molly Bancroft - Tracking Treasure Down (Wippenberg Remix) Matys - Funk Matys - Funk (Krzysztof Chochlow Remix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ser man det, Gareth Emery med 2xCD mix album. Det ser veldig stilig ut! Fikk strålende kritikk på trance.nu (selvom jeg stiller meg litt kritisk til de!) Skal sjekke mere på TA nå snart. http://trance.nu/v4/reviews/gareth-emery-t...ast-annual-2007 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Orjan Nilsen - In Fusion Orjan Nilsen - Spawns Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hybrid - Finnished Sympgony (Deadmau5 Remix) Deilig lAt A hOre her nede i Tyrkia nAr temperaturen er pA topp Endret 5. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå