E-wok Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Håper dette er lov, med tanke på at låta var ute for gratis nedlastning til å begynne med...? 9566579[/snapback] Thank U. Og, jepp! Dette er fullstendig lovlig. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 tuusen takk Dalh! ! ! Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Jokke: Du er inne på eurohouse nå... Sweet Dreams og California Dreaming remixene er så langt unna trance som du kan komme. Sorry, men er ikke så god på sjangerene men mente å ha hørt de innenfor trance sjangeren, men men.. Men et album eg liker er Future Trance er en del bra sanger der. -Joachim Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Må bare si at Dash Berlin - Till the Sky Falls Down er helt hærlig!! Elsker både dub og vocal mixen hører på de annen hver gang Elsker sanger med "nye" lyder Noen som har noen sanger i samme gate å anbefale meg? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Noen som har noen sanger i samme gate å anbefale meg? 9568617[/snapback] Super8 & Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix) Dogzilla - Frozen (Wippenberg Remix) First State featuring Anita Kelsey - Falling Cara Dillon vs. 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix) Summer Sessions featuring Tiff Lacey - By My Side (Signalrunners Club Mix) Headstrong featuring Tiff Lacey - Symphony Of Soul (Tony Emerson's Electro Trance Mix) Cosmic Gate - Body Of Conflict (Cosmic Gate Club Mix) Lange vs. Gareth Emery - Another You, Another Me Ohmna - The Sun'll Shine Ernesto vs. Bastian - Unchained Melody (Dub Mix) Alle er elsk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Herlig sang det der Dalh. Niceness: Evbointh - One Wish (Incl Daniel Kandi & Mark Andrez Remix) Originalen kan også trygt anbefales Sample av One Wish (Daniel Kandi & Mark andrez remix) Endret 25. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Noen som har noen sanger i samme gate å anbefale meg? 9568617[/snapback] Dogzilla - Frozen (Wippenberg Remix) Summer Sessions featuring Tiff Lacey - By My Side (Signalrunners Club Mix) Lange vs. Gareth Emery - Another You, Another Me Cosmic Gate - Body Of Conflict (Cosmic Gate Club Mix) Alle er elsk 9570878[/snapback] Soo true! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Mange her inne som liker Lethal Industry eller? Det gjør jeg, men hver forbanna gang jeg hører den på en Tiësto plate, en annen plate eller liveshow er det alltid feil mix. Vil at alle som liker denne sangen høre på CJ Stone Remix'en. Den rokker i vinkler ^^ Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Oceanlab - Breaking Ties (Above and Beyonds Analog Heaven Mix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Mange her inne som liker Lethal Industry eller? Det gjør jeg, men hver forbanna gang jeg hører den på en Tiësto plate, en annen plate eller liveshow er det alltid feil mix. Vil at alle som liker denne sangen høre på CJ Stone Remix'en. Den rokker i vinkler ^^ 9572578[/snapback] Ingen ting slår Tiësto's egne 2004 rework av den (Som uheldigvis aldri har blitt gitt ut). Richard Durand remixen er også notatbar. Hør den her EDIT: Jonas Steur ft. ReLocate - La Nuit Nore Endret 25. september 2007 av Dalh Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Synes egentlig Svenson & Gielen er den beste av remixene; originalen banker de alle. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Den fiolinen var gruuusom Men jeg det virket ikke som om den mixen hadde det partiet som jeg skikkelig digger med sangen. Skal se om jeg får uppa noe clip, må bare klare å kutte en sang først. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hva med JK Walker presents Antimatter - On edge? K system - Samba 69? Ja, tar forbehold om trykkfeil. Artig fengende sanger i alle fall... Endret 25. september 2007 av chokke Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Eddie Halliwell 2006.12.15 - Simon Patterson (Dogzilla) Markus Schulz and Simon Patterson\Markus Schulz GDJB 02-15-07 guest Simon Patterson Simon Patterson er steike bra!! Damn! Endret 26. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Må inrømme noe her.. Eg syns det er alt for lite ny musikk som greier å binde meg sånn som gamle sanger.. Ny trance blir for chill for meg.. man må jo sitte seg for å få med seg melodien.. og syns det er kjedelig.. for lite melodi.. før var liksom melodi den som ledet sangen.. ikke no lenger.. Eg er vel en sånn som liker cheesy trance.. Er sikkert de samme som dere også likte for 5 år siden.. men sitter forsatt fast der eg.. savner sanger med melodi.. og som var orginale. eneste sangene eg tror eg har likt i år har vært: Tiesto - elements of life Dash Berlin - Till the Sky Falls Down Galen Behr vs. Hydroid - Carabella Tgl Vs Elements - Palermo Stone er jammen ikke sikker på om alle de 4 sangene er fra 2007 engang.. må være noen flere enn dette.. trodde eg skulle få en fin liste no.. men greide ikke finne flere.. har jo funne mye å høre på i år.. men det er mest fra gamle CD-er... føler meg trist.... elsker de gamle trancemaster cdene.. no finner eg nesten ikke en eneste sang på de nye TM cdene lenger som intriserer meg.. eg elsker jo musikken.. og trance er det eneste eg hører på.. ihvertfall 98% Og det blir flere timer om dagen.. og har jo hørt litt på hva folk anbefaler her inne.. syns det er kjedelig alt sammen.. men lurer på å bare grave meg ned.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Galen Behr vs. Hydroid - Carabella Wow, sitter akkurat å hører på denne, i et liveset, steike bra!! liker du sånn type trance, da ville jeg ha sjekka ut, Simon Patterson og Sean Tyas, sistnevnte er lettest å få tak i, begynn der. patterson er ikke så lett igjen, selv om det ikke er noe problem. kan jo melde deg inn her: http://themixingbowl.org/ og laste ned, (ja det er KUN lovlig musikk der, som liveset osv) kan jo prøve et par av Sean Tyas - Phased Out Phriday Endret 27. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Bossanova - Stonecold (Shog's 2 Faces Mix) Åherreguuuuuddd Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 HOLY COW !! Conjure One skriver album o_O Årets trance-nyhet for min del! new album A new Conjure One album is in the process, so you should see an EP by August and a full album by early 2008, supported by live shows as well. Datert 17. juni 2007. jeg gleeeder meg Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Trance-nyhet? Conjure One beveger seg vel litt mer mot ambient sjangeren? Forøvrig så gleder jeg også meg Endret 27. september 2007 av MindB Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg vil si det gikk litt bort i fra det ambiente (litt Delerium-stilen) da Rhys lagde "Extraordinary Days". Men kvaliteten opprettholdes fortsatt. Kongealbum begge to!! EP, er det early press? Sikker jeg som er helt på viddene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå