chokke Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Vil Tranqulity - Oceanic (garantert skrevet feil, men er vel under alias av Above and Beyond) kategoriseres som? Driver og overbeviser ignoranter om at trance (og techno) ikke er sånn mongo hard dance mania-crap. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Bare trance ville nå jeg si. Hvis du hører noen si at HDM er trance kan du avbryte de med å si at all Trash-metal er dårlig fordig Sputniks siste kassett var dårlig Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Reasons to Forgive (The Blizzard Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Vis dem Oceanic først, så en HDM-låt. Hvis de ikke hører forskjellen, drep dem. Edit: Enig dalh. Blizzard er i slaget om dagen.. --- Edit 2: Marcus Schossow - Mr. White Endret 23. september 2007 av E-wok Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Noen andre artister som har den typen musikk som cascada spiller? Altså den typen sanger... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Noen andre artister som har den typen musikk som cascada spiller?Altså den typen sanger... 9556150[/snapback] GTFO fra denne tråden. Du har bommet på sjangeren. Sjekk dance tråden. Du er på villspor her. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 jeg viste dette ville komme, men folk legger jo inn hva som helst her, så jeg tenkte det ikke ville være altfor ille å spørre, men, hvis dere skal være så tuchy på emnet så skal jeg gå et annet sted... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 jeg viste dette ville komme, men folk legger jo inn hva som helst her, så jeg tenkte det ikke ville være altfor ille å spørre, men, hvis dere skal være så tuchy på emnet så skal jeg gå et annet sted... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 folk legger jo inn hva som helst herja, du gjorde det . Har ikke sett annet enn Trance her på en god stund. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 jeg viste dette ville komme, men folk legger jo inn hva som helst her, så jeg tenkte det ikke ville være altfor ille å spørre, men, hvis dere skal være så tuchy på emnet så skal jeg gå et annet sted... 9556294[/snapback] Folk legger faktisk ikke inn alt som helst her. Men siden vi har 3(?) forskjellige tråder for edm (trance, house og dance) er det like greit å holde oss til det. Da blir det mye enklere for alle som vil finne musikken de vil ha inne inne på den tråden de leiter. Teit setning - vet Ang cascada og den type musikk står det beskrevet i #1, rimelig sikker på det, ja Hørte igjennom Universal Religion III og ble ikke så eksremt imponert. Skal selvfølgelig høre mere, men hadde en del dårlige spor. At "Till the SKy Falls Down" var en Dub/Instrumental var en total katastrofe. ASOT Classics II derimot hadde ekstremt mange bra låter, men og også et par stykker som ikke burde vært der: shh (listen), Higher State of Consciousness (WTF?!), boomerang og så skulle jeg øsnke det var et par andre remixer av noen låter der. Noe som var litt gøy var når jeg hørte på "Coast 2 Coast Ft Discovery - Home" og så "hørte" jeg neste sangen som egentlig pleier å komme på ISOS-plata. samme med mercury & solace =] Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 jeg viste dette ville komme, men folk legger jo inn hva som helst her Ja, hva som helst innen trance sjangeren. Men sjekk dance-tråden. Er mer musikk som faller i din smak der. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Beats of Genesis vs Legend B - Lost In Love (Sean Tyas' Lost In Time Remix) DIGG låt ! ! Ronski Speed - 2006 Mix Collection 2.39GB med UTROLIG GOD trance fra Ronski Speed Endret 23. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Beats of Genesis vs Legend B - Lost In Love (Sean Tyas' Lost In Time Remix) 9560574[/snapback] Beats of Genesis vs Legend B - Lost In Love (Philippe Rochard remix) <-- Den skal egentlig ikke i denne tråden, men what the heck. Den eier! Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Hei, Noen som har noen litt sånn klassiske Trance låter å komme med? F.eks. noen gammle kjente sanger i remix? Og BTW, Vet HDM ikke er Trance, men den eier jo fordet (syns no eg) i grunn sier det seg selv, bare til å se i navnet det. -Joachim Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Hei,Noen som har noen litt sånn klassiske Trance låter å komme med? F.eks. noen gammle kjente sanger i remix? Og BTW, Vet HDM ikke er Trance, men den eier jo fordet (syns no eg) i grunn sier det seg selv, bare til å se i navnet det. -Joachim 9562490[/snapback] Hva tenker du da på?. Kan du gi noen eksempler (altså artist / gruppe - tittel) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg ville tatt en titt på Armins ASOT classics hvis jeg var deg. Det har masse bra der! ASOT Classics I Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CD1 01. Delerium feat. Sarah Mclachlan - Silence (Tiesto's In Search Of Sunrise Mix) 02. B.B.E. - Seven Days And One Week 03. System F - Out Of The Blue 04. Armin van Buuren - Communication Part One 05. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix) 06. Veracocha - Carte Blacnhe 07. Underworld - Born Slippy 08. R.O.O.S. - Instant Moments 09. Kernkraft 400 - Zombie Nation CD2 01. Gouryella - Gouryella 02. Iio - Rapture (John Creamer & Stephane K Remix) 03. Yahel - Voyage 04. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel) 05. Carlos - The Silmarillia 06. System F - Cry 07. Art of Trance - Madagascar (Ferry Corsten Remix) 08. Ridgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) 09. Hybrid - Finished Symphony CD3 01. Tiesto - Urban Train 02. Armin Van Buuren - Blue Fear (Original 1996 Mix) 03. Age of Love - Age Of Love (Jam & Spoon Watch Out For Stella Mix) 04. Pulser - Cloudwalking (Astral Mix) 05. Solid Sessions - Janeiro (Armin Van Buuren Mix) 06. Solid Globe - Sahara 07. Kamaya Painters - Endless Wave 08. The Quest - C-Sharp 09. The Thrillseekers - Synaesthesia ASOT Classics II Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CD 1 01. Rank 1 - Airwave 02. Cygnus X - The Orange Theme 03. Armin van Buuren ft. Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Vocal Mix) 04. Niels van Gogh - Pulverturm (DJ Tomcraft Remix) 05. System F ft Marc Almond - Soul On Soul 06. Yahel - Devotion (Armin van Buuren Remix) 07. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Mix) 08. BT - Mercury & Solace (Master Mix) 09. Wink - Higher State Of Consciousness (Original Tweekin Acid Funk Mix) CD 2 10. Tiesto - Lethal Industry 11. Ferry Corsten - Punk 12. Gaia - 4 Elements 13. Vincent de Moor - Flowtation 14. Sasha - Xpander 15. Johan - Sssst … (Listen) 16. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) 17. Igor S - Boomerang (Igor S Mix) 18. GTR - Mistral CD 3 19. Armin van Buuren - Yet Another Day (Feat. Ray Wilson) 20. Marco V. - Simulated 21. Members Of Mayday - 10 in 01 (Paul van Dyk Remix) 22. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Remix) 23. Jan Johnston - Calling Your Name (Thrillseekers Remix) 24. Markus Schulz - You Won’t See Me Cry (Deepsky Remix) 25. Coast 2 Coast ft Discovery - Home 26. Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Remix) 27. Midway - Monkey Forest CD 4 28. Underworld - Rez 29. Nalin & Kane - Beachball 30. Gouryella - Walhalla 31. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix) 32. Aria - Dido (Armin van Buuren`s Universal Religion Remix) 33. Kay D. Smith & Marc Tall Pres Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix) 34. Dutch Force - Deadline 35. Moon Project - Moments Are Forever 36. Freefall - Skydive EDIT: leif, selvsagt Endret 24. september 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Dalh, nei har ikke noen artister eller noe å komme med, hørte noen sånne sanger for en stund siden men aner ikke artist navn eller tittel, derfor eg lurt på om noen her viste om noen sånne sanger. (og med "sånne sanger" mener eg som f.eks. sånne gammle sanger som Sweet dreams å California dreamin og lignene) Takk for svar Lil-H, skal skjekke ut de -Joachim Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jokke: Du er inne på eurohouse nå... Sweet Dreams og California Dreaming remixene er så langt unna trance som du kan komme. EDIT: Cold Blue & Del Mar - 11 Daus (Sebastian Brant Remix) Endret 24. september 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Beats of Genesis vs Legend B - Lost In Love (Sean Tyas' Lost In Time Remix) DIGG låt ! ! krise! jeg har sletta låta.. fy faen hvordan har jeg fått til det. uansett, låta ligger gratis på Sean Tyas sin side, men jeg får ikke lasta den ned flere ganger.. http://www.seantyasmusic.com noen som kunne lasta den ned og sendt til meg? Endret 24. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 noen som kunne lasta den ned og sendt til meg? Håper dette er lov, med tanke på at låta var ute for gratis nedlastning til å begynne med...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå