BlastyTrasty Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Oi! Kjempegreier! Er singelen ute forresten? Bestillte nettop Isos6. Lenke til kommentar
Hennessy_VSOP Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 En favoritt: Alt + F4 - Alt + F4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Klassiker det ja! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Falling er en helt grei låt, men det eneste som egentlig er imponerende er breakdownet.. Det er fantastisk, men etter det føler jeg det hele plutselig begynner på nytt.. First State som det var før slår alt. First State - First State Det er saker! --- Tech-anbefaling: Splitscreen - Boomblasta (Leon Bolier vs Joop Remix) Virunga - Baranka Nenes & Superti - Teksha (Crushed Tech Mix) Preach - Universe Josh Gabriel - Summit Dj Vesiga Vs Jomar - Night Operator (Ocyagen's Light Speed Remix) Marco Bailey and Redhead - Shading The Freaks Octagen vs Dazzle - Continuous --- Airbase - Genie (Michael Splint Vs. F&W Remix) Roski Speed - All The Pain Away (Kyau & Albert Dub) Oi... lang post. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jonas Steur sitt nye debutalbum er nå ute, released av Black Hole! Jonas Steur - Born For The Night CD 1 - Unmixed Jonas Steur - Fall To Pieces (feat Jennifer Rene) Jonas Steur - Nightwalker Jonas Steur - Level Up Jonas Steur - Seven Moons And A Bit Jonas Steur - Pure Bliss (feat Jennifer Rene) Jonas Steur - Rise And Shine Jonas Steur - Born For The Night Jonas Steur - Left In A Daze Jonas Steur - I Know Jonas Steur - La Nuit Noire (feat Re:Locate) CD 2 - Mixed Jonas Steur - Tales From The South (Album Version) Jonas Steur - Flow Jonas Steur - City Lights Jonas Steur - 7 Clouds Jonas Steur - Palma Solane (featuring Re:Locate) Jonas Steur - Red Shores Jonas Steur - Second Turn Jonas Steur - Castamara Jeg er ikke så fornøyd med CD 1, men "Left In A Daze" og "Fall To Pieces" er to låter som skiller seg klart ut. CD 2 oser av kvalitet! Endret 21. september 2007 av MindB Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Ooh, den der skal sjekkes ut asap! Men fasan for et grelt cover. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Haha, enig der Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Leter etter artisten som har en låt som heter Temperature. Den ble spilt på hw-radio for en stund tilbake. Tror kanskje det var Dj_Dark som mixet da? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 *snip* 9542663[/snapback] Så du likte mye av det jeg sendte i går? Dætts gudd Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Men fasan for et grelt cover. Ser ut som noen prøver seg som rapper . Kulehull og engle-vinger gitt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Men fasan for et grelt cover. Ser ut som noen prøver seg som rapper . Kulehull og engle-vinger gitt. 9544051[/snapback] Første gang jeg har sett et dårlig Black Hole cover FKN feat. Jahala - How Long? (Incl. Aly & Fila Remix)[Armada] October 15, 2007 Jadda! Endret 21. september 2007 av Dalh Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Så du likte mye av det jeg sendte i går? Mhm, det var mye snacks der. Teksha og Boomblasta spesielt. --- Likte du Joop - The Future? Re-Ward & Willem Van Hanegem - Mustang http://www.myspace.com/rewardmusic Høres nesten ut som en remix. Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 exactly - callaghan & kearny.......................................... Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 FKN feat. Jahala - How Long? (Incl. Aly & Fila Remix)[Armada] October 15, 2007Jadda! Fett! Den låta er megadigg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Leter etter artisten som har en låt som heter Temperature. Den ble spilt på hw-radio for en stund tilbake. Tror kanskje det var Dj_Dark som mixet da? 9543584[/snapback] Kan ikke huske å ha spilt en sang som heter det! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Ben Brown - Mercury & Solace (Topher Jones Remix) Herlig låt, rett og slett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Da var det Kimito Lopez og Leon Bolier om noen timer. Sitter her med magio ved siden av meg og vi vorser Lenke til kommentar
4MB Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hallo.. Har fulgt med denne tråden en stund og har lastet ned mesteparten av anbefalingene Har funnet ut at jeg liker litt mer "chill" trance best.. Så jeg lurte på om noen hadde noen sanger i samme "trance sjanger"som f.eks Trans Balear - Crosses og The Thrillseekers ft. Aruna - Waiting Here For You Takker Endret 22. september 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hallo.. Har fulgt med denne tråden en stund og har lastet ned mesteparten av anbefalingene Har funnet ut at jeg liker litt mer "chill" trance best.. Så jeg lurte på om noen hadde noen sanger i samme "trance sjanger"som f.eks Trans Balear - Crosses og The Thrillseekers ft. Aruna - Waiting Here For You Takker 9551602[/snapback] Da kan du kikke litt i retning av armin van buuren, mye av hans låter er relativt chilla. Chicane er definitivt en vinner her. (Og du bør ikke snakke så høyt om hvordan du har fått tak i musikken.) Endret 22. september 2007 av theck1 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Ok Skal lytte gjennom noen av ASOT CD'ne jeg har.. Ups.. Glemte meg litt på første setning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå