DJ_Dark Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hvis noen gidder å gi meg god gammel Uplifting Trance skal jeg høre mer på det igjen.. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 D Ramirez & Mark Knight - Colombian Soul (Gabriel & Dresden Tuscan Soul Reconstruction) 9480602[/snapback] Er vel mer house (proghouse) enn trance? Den nye remixen til Wippenberg av Dogzilla - Frozen er elsk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 D Ramirez & Mark Knight - Colombian Soul (Gabriel & Dresden Tuscan Soul Reconstruction) 9480602[/snapback] Er vel mer house (proghouse) enn trance? Joda, men pitcher du den opp blir det en tech låt som oser av kvalitet Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Den låta er og blir techhouse. Hater overpitcha drit. --- Amurai vs. Static Blue - After The Sunrise (Daniel Kandi Rising Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Den låta er og blir techhouse. Hater overpitcha drit. --- Amurai vs. Static Blue - After The Sunrise (Daniel Kandi Rising Remix) 9483061[/snapback] Overpitcha?. Jeg snakker om en økning fra 126.0 til 130. - 132.0... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Overpitcha?. Jeg snakker om en økning fra 126.0 til 130. - 132.0... 9483147[/snapback] Når ble techhouse som er pitcha opp 4 BPM, trance? For tregt til å bli kaldt techtrance. --- Matt Darey feat. Tiff Lacey - Sum Of All Fears (Allende Remix) Chill. Endret 13. september 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Hvis noen gidder å gi meg god gammel Uplifting Trance skal jeg høre mer på det igjen.. 9480620[/snapback] The Thrillseekers - Dreaming of You (Flutlicht Remix) The Quest - C sharp The Digital Blonde - Electra (Original Mix) Denzel & Dwayne - Force of Habit (Armin van Buuren Remix) DJ Ton TB - Electronic Malfunction Vadim Zhukov - Exit Vascotia - Calibro (Original Mix) Pulser - Cloudwalking (Original Pulser Mix) Riley & Durant - Candesco (Original mix) Ronald Van Gelderen - Sustain Saltwater - The Legacy (Alphazone Mix) Saltwater - Strange (Alphazone Remix) Shane 54 & Abel Ramos - Kippenvelmeter (Original Mix) Cosmicman - I Love you (Shane 54 Remix) Ayumi Hamasaki - Connected (Extended Vocal Mix) Tiësto-fritt, kun for deg <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Har alle dem. Det jeg tenkte på var at dagens artister kunne gå tilbake til det gode gamle. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Ojea, du er nok ikke den eneste som ønsker det. Litt for mye mcprog syns jeg Lenke til kommentar
MindB Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Litt for mye mcprog syns jeg 9487679[/snapback] og mye tech...altfor mye Mr.Sam vs. Fred Baker. Presents As One - Forever Waiting En god gammel slager Endret 13. september 2007 av MindB Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Mr.Sam vs. Fred Baker. Presents As One - Forever Waiting Forever Friends er bedre Arctic Quest - Strings & Guitars ute på Audiojelly nå Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Folket går aldri lei. Kalopsia (Monogato's Filth Remix) ble stemt frem som FF i dages ASOT. Da runnet den låta hele 9 ganger på ASOT, hvis man regner med remixene. Må si det er imponerende. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 en ting jeg lurer på ... dj tiesto kom ut med en in search of sunrise 6 promomix for en god stund siden! (in search of sunrise 6: London) Siden det ikke har kommet album, eller noe mer info, har jeg innstilt meg på at dette er in search of sunrise 6. men, i dag fant jeg plutselig ut at det har kommet en ny in search of sunrise ... Joda, in search of sunrise 6: ibiza. Hva i svarte skal jeg kalle den promomixen for? Tiesto kan jo ikke bare lage to ISOS 6? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Har alle dem. Det jeg tenkte på var at dagens artister kunne gå tilbake til det gode gamle. 9487468[/snapback] Epos - Vivagio (Danjo & Styles Remix) Will Holland vs Six Senses - Frantic (Original Mix) Alt av Sequentia, også remixene.. Spesiellt remixen av Lokhen - Northern Winds (Selvom den kanskje blir litt subjektiv i og med at det er jeg som har originalen.. ). Ferrin And Low - Breeze Ikke sånn alt for mye.. Desverre litt lite av ordentlig god uplifting trance on dagen.. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 en ting jeg lurer på ...dj tiesto kom ut med en in search of sunrise 6 promomix for en god stund siden! (in search of sunrise 6: London) Siden det ikke har kommet album, eller noe mer info, har jeg innstilt meg på at dette er in search of sunrise 6. men, i dag fant jeg plutselig ut at det har kommet en ny in search of sunrise ... Joda, in search of sunrise 6: ibiza. Hva i svarte skal jeg kalle den promomixen for? Tiesto kan jo ikke bare lage to ISOS 6? 9496252[/snapback] Den London utgava var fake.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Den London utgava var fake.. 9496265[/snapback] var den ikke fra tiesto? virka så veldig typisk ISOS men, den var bra da. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Breakfast - The Air Between Helt ok... Ikke akkurat den største Breakfast-fanen her. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Den London utgava var fake.. 9496265[/snapback] var den ikke fra tiesto? virka så veldig typisk ISOS men, den var bra da. 9496287[/snapback] Har skjedd noe lignende før. En Tiësto-fan, lagde en fake Magik 8, og spredde den rundt på nettet.... Uansett: Arctic Quest - Strings & Guitars Arctic Quest - Basecamp På min top 5 liste fra dette året! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Da varn hjemme fra 3 ukers øvelse i danmark Mange deilige godbiter som lå å venta på meg nå :D NDJ & Dark By Design - Toca Me O'Callaghan & Kearney - Pendulum (Original Mix) O'Callaghan & Kearney - Pendulum (Alex Karakasis Remix) San feat. Olivia Lewis - Deja Vu (Original Mix) San feat. Olivia Lewis - Deja Vu (Marco V Remix) San feat. Olivia Lewis - Deja Vu (M.I.K.E Elektrodub Remix) Phatzoo - Poop N Loop (Original Mix) Phatzoo - Poop N Loop (Marco V Remix) Danilo Ercole - Sea Shadow (Original Mix) <- nydelig Danilo Ercole - Sea Shadow (DJ Jack Remix) Jochen Miller - Alive (Original Mix) Jochen Miller - Alive (Dub Mix) Jochen Miller - Alive (Lock N Load Mix) Sweet & Sour - Onderground Sweet & Sour - I Really Do Aldri hørt om Sweet & Sour før, men greit gjennomført release. Agnelli & Nelson Pres. A & N Project - Wear That Dress Drit feit låt jeg tror kommer til å bli myyye spilt fremover. På Remixene: John O'Callaghan, Schmindie og Sean Tyas. Sistnevnte mix er drit fet. Gareth Emery - More Than Anything (Gareth Emerys Fiveam Remix) Gareth Emery - More Than Anything (Stoneface & Terminal Remix) Gareth Emery - More Than Anything (DJ Observer & Dan Heatcliff Vocal Remix) Og enda en ny remix pack av Three Drives - Greece 2000. På mixene nå: DJ Shog, DJ Chus, Lucky 7, Saccoman, Olav Basoski, Marcel Woods, AMB, Mark Norman og DJ Maron <- desidert feteste Greece mix jeg har hørt. PWN! Også fått tak i to fete mixer av José Gonzales - Crosses. Men singelen er kalt Trans Balear - Crosses (A1/B1 mix). B1 mixen er sinnsykt deilig. Masse sampling fra original låta, og litt synther lagt på på slutten. Herlig. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Også fått tak i to fete mixer av José Gonzales - Crosses. Men singelen er kalt Trans Balear - Crosses (A1/B1 mix). B1 mixen er sinnsykt deilig. Masse sampling fra original låta, og litt synther lagt på på slutten. Herlig. 9497798[/snapback] Fy faen hvor digg B1 mixen var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå