DJ_Dark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Q-base er i Weeze da, nær Düsseldorf! Og du må huske hva du skulle si! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 EUREKA! Siden du forguder Ferry (over alt på jord?) så titta jeg i Ferry mappa mi og fant ut det jeg skulle si Du burde se filmen "The Skeleton Key" 5 poeng til deg hvis du klarer å finne sammenhengen mellom filmen og et Ferry album (håper du ikke har sett filmen) Og takk for info Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvis det har noe dritt om Ferry (sammenlikningen altså), så gidder jeg ikke se filmen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det har ikke det på noen måte =) Er ikke i og for seg en direkte sammenligning til Ferry, men en av sangene som er på en av albuma hans =) Happy hunting. Du skjønner det nok når/hvis du ser filmen =] Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Original Mix) John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix) Beste vokaltrancen hittil i år !! Helt kooonge, spesielt A&N remixen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Solarstone Vs. Alucard - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Vocal Mix) Solarstone Vs. Alucard - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Dub Mix) ENDELIG Om det er en låt som vil bli årets vocaltrance, så er det DENNE, E-Wok Endret 6. september 2007 av Dalh Lenke til kommentar
W Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Original Mix)John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix) Beste vokaltrancen hittil i år !! Helt kooonge, spesielt A&N remixen. 9437574[/snapback] Helt enig! Solarstone Vs. Alucard - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Vocal Mix)Solarstone Vs. Alucard - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Dub Mix) ENDELIG Om det er en låt som vil bli årets vocaltrance, så er det DENNE, E-Wok 9438330[/snapback] Pøh, denne sangen er jo kjedelig. Endret 6. september 2007 av W Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 RYBR? 9435402[/snapback] Dette vet jeg ikke hva betyr. aaanyways; sangen jeg ville du skulle finne var "Skeleton Key - The Conjure (Steve Lawler Mix)" fra Creamfields. Lyricsa sies i The skeleton Key. Ganske kult igrunn ^^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Original Mix)John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix) Beste vokaltrancen hittil i år !! Helt kooonge, spesielt A&N remixen. 9437574[/snapback] Selv om jeg ikke er troende, amen til den Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 The Blizzard - Kalopsia (Marninx presents Monogato's Filth remix) Lenke til kommentar
MindB Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 RYBR? 9435402[/snapback] Dette vet jeg ikke hva betyr. "Rock Your Body, Rock" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 RYBR? 9435402[/snapback] Dette vet jeg ikke hva betyr. "Rock Your Body, Rock" 9443645[/snapback] Så flink du er Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Airbase - Sinister Airbase - Roots Airbase - Rest In Peace Sikkert nevnt før men. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Airbase - SinisterAirbase - Roots Airbase - Rest In Peace Genial mann det der. Litt OT: Hva skjer med 320k låter med overgang til brennecd? Fortsatt like bra kvalitet? Samme lurer jeg på med WAV og FLAC. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Litt OT:Hva skjer med 320k låter med overgang til brennecd? Fortsatt like bra kvalitet? Samme lurer jeg på med WAV og FLAC. 9445607[/snapback] Ska nokl være like bra kvalitet ja, pass på å ikke brenn ut for fort. On topic: Signalrunners - Don't Look Back Signalrunners gutta er geniale! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Mye fett jeg har fått gratis på trackitdown's "Most Wanted" som reklamering for DJmags TOP 100. Har skaffa meg: Richard Durand - Submerge Talla 2XLC - Shine (Unreleased Mix) Leon Bolier - Amnesia Depeche Mode vs. Ronald van Gelderen - Personal Jesus Beats of Genesis vs. Legend B - Lost In Love (Sean Tyas Remix) Marcel Woods - Lemon Tree (Mr. Pit Remix) Stort sett alle er elsk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 U2 - Beautiful Day (Mat Zo Remix) U2 - Beautiful Day (Pascal Feliz Remix) Håper disse blir released Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Simon Patterson - We'll See heeeeftig! ! ! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Resonate 5 Mixed by Alphazone åhh. lenge siden jeg har hørt på alphazone nå gitt.. kommer ikke de med et album som heter The history of hi-nrg i år? Endret 7. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå