Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Si rett før jul i 2008 da, fordi da har jeg akkurat blitt 18 :w00t:

 

---

 

Andy Dugid - Hypocrisy

Andy Dugid - Hypocrisy (Estefan Folsch Remix)

 

Begge to er knall. Breakdownet i remixen er fetere, men helheten i den orginale gjør den best. Må også nevnes at Hypocrisy høres ut som en mix mellom David West og Markus Schulz...

 

Er det noe trance dere kan anbefale meg ut ifra at jeg er en åpensinnet metalhead som i det siste har fått veldig sans IDM og Ambient? Nærmeste jeg har kommet trance er vel at jeg liker noen sanger av Hocico, og synes VNV Nation var helt greit (mulig jeg er litt på jorde her)... Men vil gjerne utvide horisonten litt. Ting som er litt eksperimentelle og avantgarde har en tendens til å tiltale meg, så hvis det hjelper er det bare å komme med tips.

9422558[/snapback]

 

Hocico er electro, ikke trance, så du er nok på villspor. Prøv musikk i samme sjangeren (electro). Du kan jo sjekke ut electro-avdelinga på Trackitdown...?

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noe trance dere kan anbefale meg ut ifra at jeg er en åpensinnet metalhead som i det siste har fått veldig sans IDM og Ambient? Nærmeste jeg har kommet trance er vel at jeg liker noen sanger av Hocico, og synes VNV Nation var helt greit (mulig jeg er litt på jorde her)... Men vil gjerne utvide horisonten litt. Ting som er litt eksperimentelle og avantgarde har en tendens til å tiltale meg, så hvis det hjelper er det bare å komme med tips.

9422558[/snapback]

 

Hocico er electro, ikke trance, så du er nok på villspor. Prøv musikk i samme sjangeren (electro). Du kan jo sjekke ut electro-avdelinga på Trackitdown...?

9424297[/snapback]

 

Det kan jeg gjøre. Takker.

 

Er forresten ikke nødvendigvis på utkikk etter noe som ligner på Hocico...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...