embark Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Er en god del på-grensen-piratsnakk i her for tiden. Mye derfor jeg ikke gidder å poste så mye som jeg gjorde før. Lenke til kommentar
W Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Er vel ganske så godt over grensen til tider... Fra torsdagens ASOT: John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Original Mix) Ikke like bra som Agnelli & Nelson Remix, men fortsatt elsk! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg liker Cascada, fordi jeg er full nå Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg liker Cascada, fordi jeg er full nå 9407518[/snapback] Det gjorde jeg også, i går.. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Slutt å drikk, og fyr igang no skikkelig trance! Aly and fila - future sound of egypt svikter aldri! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Ble noe SvD utover kvelden. Det holdt for meg Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Ble noe SvD utover kvelden. Det holdt for meg 9408171[/snapback] Spiller SvD nå, på hwradioen, port 8000.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg liker Cascada, fordi jeg er full nå 9407518[/snapback] Der mistet jeg all respekt for deg... EDIT: Jeg snakket forresten med Lemon i går. Hyggelig fyr. De (Lemon & Einar K) kommer snart ut med 4 nye sanger Endret 2. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg snakket forresten med Lemon i går. Hyggelig fyr. De (Lemon & Einar K) kommer snart ut med 4 nye sanger 9409982[/snapback] Nice, gleder meg. ----- Heatbeat - Protoculture Onova - Electroscandia Onova - Platitude Mike Shiver and Elevation - Hurricane Mike Shiver and Elevation - Hurricane (Maor Levi Remix) D Ramirez & Mark Knight - Colombian Soul (Gabriel & Dresden Tuscan Soul Reconstruction) Sistnevnte tar sinnsykt av! ---- Må innrømme jeg føler litt av det samme i fylla jeg også, daniel. Alt blir dansbart da... Desverre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Trance Around The World |179| - Above & Beyond guest Sean Tyas - 2007-08-31 FETT ! ! Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Oi, her var det mange sanger som må sjekkes ut! Trance-samlingen min er altfor liten, men det skal nok rettes på... Jeg hører på ganske mye forskjellig musikk og vet lite om sjangere, og ikke bryr jeg meg heller. Men her er noen jeg tror er trance som jeg savner. Sash! - Nessun Dorma Vengaboys - Kiss (Airscape mix) Alice Deejay - Da Na Na (Forøvrig har Sash! en del bra, men det er vel mer eurodance enn trance?) TIPS TIL SLIKE TRÅDER: Skriv anbefalte titler med fet skrift eller farge, da er det mye lettere å plukke de ut når en skumleser. 2879887[/snapback] Alice Deejay - Da Na Na Dette er en sang eg må ta opp! dette er jo ikke alice deelay i det hele tatt!?!? Dette er jo!! DJ Tom Stevens vs Fridge - Outface 2000 Hater når sånt som dette skjer! og det skjer så alt for ofte! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Hater når sånt som dette skjer! og det skjer så alt for ofte!3 år siden Det er dessuten ikke Trance heller. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Oi, her var det mange sanger som må sjekkes ut! Trance-samlingen min er altfor liten, men det skal nok rettes på... Jeg hører på ganske mye forskjellig musikk og vet lite om sjangere, og ikke bryr jeg meg heller. Men her er noen jeg tror er trance som jeg savner. Sash! - Nessun Dorma Vengaboys - Kiss (Airscape mix) Alice Deejay - Da Na Na (Forøvrig har Sash! en del bra, men det er vel mer eurodance enn trance?) TIPS TIL SLIKE TRÅDER: Skriv anbefalte titler med fet skrift eller farge, da er det mye lettere å plukke de ut når en skumleser. 2879887[/snapback] Alice Deejay - Da Na Na Dette er en sang eg må ta opp! dette er jo ikke alice deelay i det hele tatt!?!? Dette er jo!! DJ Tom Stevens vs Fridge - Outface 2000 Hater når sånt som dette skjer! og det skjer så alt for ofte! 9415446[/snapback] Eddie Sender og Kamir Polner er faen meg de beste DJ'ene. Blah, spillelista mi består av mye bra og mye crap. Hjelp til å rense ut? Endret 3. september 2007 av chokke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Lemon & Einar K Breakfast Ferry Corsten Høres det ut som en bra kveld eller? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Legg til Tijs, så ser lista komplett ut. --- Bissen - Exhale Bissen - Exhale (Sean Tyas Remix) En god stund siden S.T. har levert noe så bra . Originalen er forsåvidt bra den og... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Lemon & Einar KBreakfast Ferry Corsten Høres det ut som en bra kveld eller? 9418599[/snapback] Det høres ut som en drømmekveld! Skal de spille samtidig noe sted? Isåfall, spytt ut Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Agnelli & Nelson - Wear That Dress (John O'Callaghan Remix) Dash Berlin - Till The Sky Falls Down Bam & Persequor - Dark Sunrise Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Er det noe trance dere kan anbefale meg ut ifra at jeg er en åpensinnet metalhead som i det siste har fått veldig sans IDM og Ambient? Nærmeste jeg har kommet trance er vel at jeg liker noen sanger av Hocico, og synes VNV Nation var helt greit (mulig jeg er litt på jorde her)... Men vil gjerne utvide horisonten litt. Ting som er litt eksperimentelle og avantgarde har en tendens til å tiltale meg, så hvis det hjelper er det bare å komme med tips. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Legg til Tijs, så ser lista komplett ut. 9422219[/snapback] Eller ikke. Og det vil ikke skje heller. Det høres ut som en drømmekveld!Skal de spille samtidig noe sted? Isåfall, spytt ut 9422281[/snapback] Eneste jeg kan si er 2008. EDIT: Og ja, samme sted/tid Endret 4. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Hva er det mihkku pønsker på nå? ------ Robert Vadney Meets Led Zeppelin - Club Immigrants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå