Caztro Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 var på Mysteryland i helga. Jeg synes Armin sitt set var helt sinnsykt. Hvis noen vet hvor man kan få tak i det, så hadde det vært knall og fått en pm med info. Lenke til kommentar
K-Lo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kjører en liten update på hva som skjer i September på trance fronten...hvertfall fra vår del =) Lørdag 22.september stiller Bang! med nok en populær nederlender. Mye har skjedd for Leon Bolier det siste året og det er nå på tide at han kommer tilbake til Oslo. For dagens trance interesserte er nok Leon Bolier inget ukjent navn. Nederlenderen som har utallige plateslipp på plateselskaper som blant annet Armada, Intuition, Black Hole og Spinnin' har gjennom de siste årene markert seg som et av fremtidens store navn. Som produsent har han rukket å få med låter på cd'er som "In Search Of Sunrise" og "A State Of Trance" for å nevne noen av mange. Tidligere i år stod han også sammen med Joop om årets Trance Energy låt "The Future", noe som regnes som atter en milepæl for den unge mannen. Bolier ankommer i denne anledningen Norge og Bang! for andre gang, så pass på å få med deg denne kvelden! Det kan fort bli en stund til neste gang, da han allerde er i ferd med å reise verden rundt for å herje på store spillejobber! Med seg denne kvelden har han Bang!s faste inventar Nicco Venjar, Kimito Lopez og plumbo. Kimito har i løpet av sommeren besøkt Nederland, rocket på Turnmills i London og flere spennende låter er på vei. plumbo kjører nok et maratonsett med fem timer frisk og groovy house i avdeling to. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) ^^kan hende jeg tar meg turen dit Reeves featuring Alanah - Lonely Fiiiin sang med digg melodi og deilige vokaler! ISOS 6 Sampler 2 er ute på www.beatport.com nå, løp og kjøp! Endret 28. august 2007 av MindB Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kjører en liten update på hva som skjer i September på trance fronten...hvertfall fra vår del =) Kommer over fjellet denne gangen også jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ^^kan hende jeg tar meg turen dit 9375934[/snapback] Du sa du skulle komme! Jeg kommer og Lenke til kommentar
W Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Interessant, trur jeg kommer jeg og. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kommer også garan... Nei vent, jeg er ikke 18 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg kommer også garan... Nei vent, jeg er ikke 18 9381802[/snapback] Japp, kult for oss. ------ Andy Prinz - Quiet Of Mind (Aly & Fila Remix) Persequor - Midnight Saviour (Sean Tyas Remix) Du har hørt det før. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Barnerumper som deg var vel knapt nok født når denne låten først så dagens lys i 1997. Dette er forøvrig en nyere remix. Lustral - Everytime (Funkagenda Remix) er det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Credz _crs_ Nydelig låt foresten. Ser den har mange remixer, som bl. a. av Mike Koglin. *Sjekke ut* Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Mark Eteson remixen EDIT: Richard Durand - Submerge (Fikk den via newsletteren hans. Lastes ned gratis fra trackitdown) Endret 30. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 EDIT: Richard Durand - Submerge (Fikk den via newsletteren hans. Lastes ned gratis fra trackitdown) Link for oss som ikke har snublet oss til å abonnere på nyhetsbrevet? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Den ligger på TR, flesk. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 EDIT: Richard Durand - Submerge (Fikk den via newsletteren hans. Lastes ned gratis fra trackitdown) Link for oss som ikke har snublet oss til å abonnere på nyhetsbrevet? 9392841[/snapback] Gi meg din msn adresse, så kan jeg sende den, om du allerede ikke har skaffa den. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Gi meg din msn adresse, så kan jeg sende den, om du allerede ikke har skaffa den. Den ligger i klar-tekst i profilen min, men:[email protected] Senda senda! Endret 30. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Noen som har trackliste for ASOT for igår? Never mind... fant den Endret 31. august 2007 av chokke Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Den ligger på TR, flesk. Nothing here! Sorry pal Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Aly & Fila - Future Sound Of Egypt 19 - 28-08-07 konge Endret 1. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå