embark Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Dahl: Hvordan kan du ikke like album mixen av 'White Sand'? Red.: Begynner å grave i lommene etter lighteren, jeg. Endret 22. august 2007 av Ferr Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Tror du han har fått lov av alle de artistene og legge ut deres låter?Selv om de er i en mix så går det jo imot loven. 9335831[/snapback] Er alle radioshowene ulovlig da? Og ja, det står som hjemmesiden hans. Han har i hvertfall mixene ute på DI.fm --> Vocal Trance kanalen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Dahl: Hvordan kan du ikke like album mixen av 'White Sand'? 9337067[/snapback] Liker den ikke... ELSKER DEN!. " " betydde at den var følelsesmessig bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 White Sand er...... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 It is. Allure ft. Julie Thompson - Somewhere Inside Of Me Epic! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Haha Jeg hadde DJ Shah's remix av den på repeat i over en time i går.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 JsRdr9vgNW4&feature=dir Ny First State låt? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Ny First State låt? 9340963[/snapback] Nice Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Da har jeg ferdighørt 1. cd av ISOS6. I dont understand the fuzz about it! Har sett flere som forguder albumet allerede, men det står på ingen måte ut som et særdeles godt album. Har bare hørt igjennom én gang, så det bør bli bedre og bedre for hver gang, men nå syns jeg det virka litt kjipt. Det var et par gode sanger der though. Satt på Hide & Seek enda en gang, denne har også blitt lovprist på diverse forum. Honestly, den er helt ok. Okok, dere kan skyte meg nå hvis dere har lyst Men husk at jeg elsker Tijs, ikke at jeg skriver dette kun for å provosere :| Jeg kommer til å høre på 2ern meget snart! Og forresten, Nyana disk 2 eier disk 1 av ISOS6 ganske greit. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Forguder ikke akkurat albumet selv, men har hørt det en del ganger. Herlig musikk, rett og slett. Sporvalget er utrolig bra, mixinga er behagelig (Ihvertfall bedre enn ISOS 5 mixinga) og de nye låtene fra Tijs (Somewhere Inside Of Me, Hide & Seek remixen, Imagination remixen og Dancing Water (under aliaset Jedidja)) er respektable! Endret 23. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
W Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Satt på Hide & Seek enda en gang, denne har også blitt lovprist på diverse forum. Honestly, den er helt ok. Har den det? Synes den var skuffende jeg. Helt ok, men han kunne gjort den mye bedre. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Da har jeg ferdighørt 1. cd av ISOS6. I dont understand the fuzz about it! Har sett flere som forguder albumet allerede, men det står på ingen måte ut som et særdeles godt album. Har bare hørt igjennom én gang, så det bør bli bedre og bedre for hver gang, men nå syns jeg det virka litt kjipt. Det var et par gode sanger der though. Satt på Hide & Seek enda en gang, denne har også blitt lovprist på diverse forum. Honestly, den er helt ok. Okok, dere kan skyte meg nå hvis dere har lyst Men husk at jeg elsker Tijs, ikke at jeg skriver dette kun for å provosere :| Jeg kommer til å høre på 2ern meget snart! Og forresten, Nyana disk 2 eier disk 1 av ISOS6 ganske greit. 9343122[/snapback] Tiesto sin remix av hide&seek var jo elendig.. Høres ut som han har brukt en halvtime på låta bare. Jethro East & Lee Davey Vocal mix er 100 ganger bedre iallefall. Har ikke hørt flere enda. Endret 23. august 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Tiesto sin remix av hide&seek var jo elendig.. Høres ut som han har brukt en halvtime på låta bare. 9344746[/snapback] Og?. Selv om "han" kanskje har brukt liten tid på den, betyr det ikke at den er dårlig? Gabriel & Dresden brukte akkurat 3 timer på instrumentalen på As The Rush Comes... Lenke til kommentar
W Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Tiesto sin remix av hide&seek var jo elendig.. Høres ut som han har brukt en halvtime på låta bare. Jethro East & Lee Davey Vocal mix er 100 ganger bedre iallefall. Har ikke hørt flere enda. 9344746[/snapback] Jethro East & Lee Davey Vocal mix synes jeg ikke er noe bedre. Her passer ikke vokalen med resten av sangen. Beste jeg har hørt hittil er "optik mix" Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Tiesto sin remix av hide&seek var jo elendig.. Høres ut som han har brukt en halvtime på låta bare. 9344746[/snapback] Og?. Selv om "han" kanskje har brukt liten tid på den, betyr det ikke at den er dårlig? Gabriel & Dresden brukte akkurat 3 timer på instrumentalen på As The Rush Comes... 9346220[/snapback] Etter min mening, jo. Den høres bare veldig enkel ut. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Synes In Search of Sunrise 6 er et sinnsykt digg album.... Skikkelig sommerstemning Bare synd at sommeren nesten er over. Skal definitivt kjøpte meg albumet når det kommer i butikken. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Har hørt en del mere på ISOS6 nå, og det hjelper. Det er en god del fete tracks der, men også et par dårlige. Syns å huske track 5 og 6 var ganske trøtte. Jeg føler det er noe som ikke helt stemmer med ISO6, det er ikke den 'laidback' feelingen i alle sangene som jeg føler det ofte var i de 3 første. F.eks, hva i huleste gjorde Blanc & Jones - Perfect Silence [E-Craig...] som siste sang av ISOS4 disk 1? Eller G&D - Arcadia? Syns det er så typisk av mange Dj's å overspilel populære sanger. Og det er nettopp det som ødelegger mye av feelingen for meg Anyways, Moonbeam - See The Difference Inside (Inside Mix) og Allure Feat Julie Thompson - Somewhere Inside Of Me. Rokker værre. Dødsfete. Syns den Moonbeam sangen ligner litt på Röyksopp :S Noen som har noe positivt å si om Riley & Durrant - Research & Development eller Menno de Jong presents: Intuition Sessions Volume 1: South Africa?Lurer på å kjøpe begge to. Og er det noen som har hørt noe fra Conjure One i det siste?? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Santiago Nino & Damien Heck - Redsky (Santiago Nino Dub Mix) Thomas Datt - Antarctic Rain Menno De Jong Feat Relocate - Solid State Andy Bagguley - Together As One (Michael Dow Remix) Underworld - Crocodile Harddisk på plass, så jeg bækk in bissniss. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Mike Koglin gjør nok en god jobb, skuffer aldri: K90 - Axis (Mike Koglin Remix) Nytt gull fra svenskene: David West - Hello Piano Markus Schössow - Chase My Rabbit Må si Markus har en veldig spesiell og unik stil. Envio - For You (The Blizzard Remix) Disse to norske gutta leverer varene igjen! Skulle ikke tro mye kunne bli gjort bedre med For You, men denne er bare helt, helt fantastisk. Endret 26. august 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Aly & Fila - Spiritual Moment 52 utrolig bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå