atrax Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Noen bra tracks jeg nylig hørte på di.fm/trance: Fluid in Motion - Insurgency Brian G - Perpetual Motion Signum - Push Through BT - Flaming June En annen deilig låt: Dj Georgio pres. Manjaro - Apperception Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Her er mitt forslag. Dette er glad trance, med BRA kvinnelig vokaler.. phew.. skjeldent det ja. Kate Ryan - Désenchantée Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Her er mitt forslag. Dette er glad trance, med BRA kvinnelig vokaler.. phew.. skjeldent det ja. Kate Ryan - Désenchantée Det e ikke en BRA sang! Alt for mye vokaler i den, og dermed vil jeg kalle det en poptrance sang. Og det er ikke min favoritt... Denne lå jo helt sikkert på topp20 også... Og der er det ALDRI noen bra sanger! Noen flere forslag: Ole van Dansk - Shinig Star Trance Angel - On the Beach (Megara vs. Dj Lee Remix) Miss Peppermint - The Beat is Rocking Og omtrent alt som Megara og Dj Lee har laget;) eDIT: Shaun Baker & Marc van Linden - Sex on the Streets;) OOOOOOHHH... kom på en ting til; ALLE, Technics Dj set albumene ruler Men har aldri sett noen av de i buttikkene her i norge, kjøpte et par av de i tyskland, der har de forresten sinnsykt mye bra trance! Trance nasjon nr.1! Endret 1. juni 2004 av Dozer_ Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 En bra bass sang: Mr. Oizo - Monday Massacre Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Technics Dj set albumene ruler For ikke å snakke om Rave Mission og Trancemaster Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 For ikke å snakke om Rave Mission og Trancemaster Og alt annet som Vision SoundCarriers har gitt ut. Jeg liker spesiellt godt RaveNow! serien. Lenke til kommentar
Maverick_2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det beste innen trance..hmmmmm... Aha, det må vel være DINA? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det beste innen trance..hmmmmm... Aha, det må vel være DINA? SI at du registrerte deg for å si det. Lenke til kommentar
Maverick_2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det beste innen trance..hmmmmm... Aha, det må vel være DINA? SI at du registrerte deg for å si det. NAI Står for det med hele in sjel DINA er hjo våt!!! Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Terra Ferma - The Adventures Of (tror eg... ) Dj Spoiled - More&More Dj Tiesto - Magic Journey Micahel Woods - Solex (finnes en ganske kul vokal versjon mener eg) Det er jo masse bra trance som foreslåes her da Me like this thread Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 NAI Står for det med hele in sjel DINA er hjo våt!!! hehehe:)= ................................ Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Me like this thread Setter pris på det Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Xanitra - Vampires forever... LOL 2K! Sorry hviss jeg sårer følelsene dine Xanitra, men den va jo lattis Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Sorry hviss jeg sårer følelsene dine Xanitra, men den va jo lattis Hehehe, går greit. Noen liker musikken min, andre synes den er primitiv.. Kritikken tåles den:) Jeg var mye mer hårsår før når jeg holdte på aktivt med det. Kranglet med Craig David når han var ny om hvilken musikk som var best.. hehehe Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Cosmicman - I love you Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 måtte bare : Comsicman - Back to Unity Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det meste fra Prodigy er jo også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå