Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:realmad:

 

Hvis noen lurte så har HDD-en på min stasjonære PC faktisk klart å smelte. Hvordan vet jeg faen ikke, eneste jeg vet er at den er ødelagt og mine hundretalls gig med musikk og filmer er nå reist til helvete. Hvis det er noe som heter overoppheting så er sikkert det problemet eller noe i den duren.. Uansett går det nok neppe ann å fikse i følge noen jeg har snakket med. Jeg er ganske blid nå, og har egentlig mest lyst til å dø.

 

--------

 

Fonzerelli - Spirit (Joshua Cunningham Re-Dubbed)

 

Cerf Mitiska ft. Jaren - Saved Again (Original Mix)

Cerf Mitiska ft. Jaren - Saved Again (3rd Moon remix)

Cerf Mitiska ft. Jaren - Saved Again (Probspot Dub)

Lenke til kommentar
:realmad:

 

Hvis noen lurte så har HDD-en på min stasjonære PC faktisk klart å smelte. Hvordan vet jeg faen ikke, eneste jeg vet er at den er ødelagt og mine hundretalls gig med musikk og filmer er nå reist til helvete. Hvis det er noe som heter overoppheting så er sikkert det problemet eller noe i den duren.. Uansett går det nok neppe ann å fikse i følge noen jeg har snakket med. Jeg er ganske blid nå, og har egentlig mest lyst til å dø.

 

9286207[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av det der.. :wallbash:

Lenke til kommentar

Hvis du absolutt må ha tak i den, finnes det løsninger. (ja også i Norge) Firmaer som spesialiserer seg på uthenting av data fra skadete HDer, kan garantert klare å få ut mesteparten.

 

Men det koster mangfoldige tusen kroner.

 

Edit: evt hvis du ikke har en så god løsning som crs, kan man alltids ta backup på DVD-cder.

 

Har vel all musikken min på en del DVD-er.

 

En herlig sample: Joni feat. Kate Smith - Undivided (jpl club mix)

 

• Andain – Beautiful Things (G and D Unplugged mix) (trenger ingen sample her ;)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hmm, vet ikke hva jeg bør gjøre. Vet ikke om jeg orker å spytte ut tusenvis av kroner for å få det reddet. Ca. halvparten av musikken finnes på nettet, men mye av det er ting jeg har lagt inn fra CDer jeg har lånt o.l. Noe av det er også kjøpt og betalt for digitalt, så det ser jeg jo ikke igjen uten å kjøpe det på nytt.

 

Tror jeg bare får ta dette som en lærepenge. Å ha absolutt all musikk fordelt på to disker er ikke det smarteste. Skal i hvertfall invistere i et par eksterne HDD-er, og prøve å få tilbake alt jeg hadde.. som tar nok litt tid.

Lenke til kommentar

Er disken fysisk smeltet eller får du bokstavnavn (.feks g:\) i windows/linux?

Da kan det være mulig å hente ut korrupt/slettet/formatert data via programmer. Send PM hvis du undrer på mer.

 

Waz? Kan man ikke laste ned musikken sin flere ganger hvis den er kjøpt som 'downlaods'? Fyy og latterlig :|

 

 

jeg hadde faktisk vurdert selvmord om jeg var deg.

Album er greit nok å skaffe, men tenk på alle singlene du har (?). Jeg føler med deg ass ;)

Lenke til kommentar

Selvmord, hahaha... Stor kontrast til det å i verste fall bruke endel tusen på å redde diskens innhold eller kjøpe musikken på nytt. Og uansett, livet går videre, det kommer nytt bra hele tiden. 90% av tiden hører jeg på ny musikk, sjelden jeg graver i arkivet for å høre på gammelt.

Lenke til kommentar

Takker for link, tar en telefon dit i morgen å hører litt..

 

Er disken fysisk smeltet eller får du bokstavnavn (.feks g:\) i windows/linux?

Da kan det være mulig å hente ut korrupt/slettet/formatert data via programmer. Send PM hvis du undrer på mer.

Disken er fysisk smeltet pga. varme går jeg ut i fra. PCen fant plutselig ikke disken da jeg sjekket i går, så jeg tok den ut for å sjekke den - da så jeg at den var litt brun og lukta svidd.. Puttet den inn igjen med håp, men nada forskjell..

 

Livet går videre, ja, men er fortsatt forferdelig kjipt..

 

Burde kanskje tatt opp dette på hw-forumet, men problemet er jo ganske åpenbart så sa det bare her.

 

Blir ihvertfall massiv torrent-bruk i måneder fremover. ;)

 

Sånn.. Nok OT.

Lenke til kommentar

Min liste:

 

1. Tiësto

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor?. Oppretting av radioshow + et nytt album. Er like glad i settene hans som før.

2. Menno de Jong

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor?. Sjekk ut det meste av hans Intuition sett :cool:

3. Markus Schulz

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor?. Ett ord - GDJB

4. Aly & Fila

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor?. Spiritual Moment og The Future sound of Egypt. Trenger vel ikke å si mer.

5. Darkstorm aka. DJ Dark aka. Chris

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Neida. 5 plassen gikk til Armin :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...