W Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Thomas Bronzwaer - Resound 9244743[/snapback] Sinnsyk fet sang! John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Det nye Paul van Dyk albumet er mehh Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Det nye Paul van Dyk albumet er mehh Intet nytt fra PvD-fronten altså Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Nei, kun en eneste stor skuffelse. Forventa mye, fikk kun noen monotone låter, hvor noen av dem inneholdt kjedelige vocaler Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 PvD har vel vært "kjedelig" i et par år nå, IMO. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Imogen Heap - Hide And Seek (Jethro East & Lee Davey Vocal) AAAAAAAAAAAAAH! Har dere ikke hørt orginalen så skaff dere den med en gang og så hører dere denne! Helt smeltende deilig! Og ja, er litt full, feirer 23 års dagen idag! SKÅL Lenke til kommentar
Faris Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Hehe, må si jeg liker Mike Monday mixen bedre Uansett herlig vokal. Gratulerer med dagen da Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 woot? flere mixer? må ha ha ha! sample anyone? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Tiësto remix all the way Er ikke released enda tho', og tviler på at den vil det. Grattis med dagen foresten Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 GT vs Project C mixene anyone? Har kun sett 2 stykker ute på torrent, men det er da langt flere? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Cosmic Gate - Body Of Conflict (Cosmic Gate Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Cosmic Gate - Body Of Conflict (Cosmic Gate Remix) 9255020[/snapback] Du vet hva du har å gjøre. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Cosmic Gate - Body Of Conflict (Cosmic Gate Remix) Såvidt jeg vet finnes det bare en Club Mix og Dub Mix av denne låten. At Cosmic Gate remixer sin egen låt gir ingen mening. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg vil høre! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Du vet hva du har å gjøre. 9255139[/snapback] Den er ikke released enda, så nei Såvidt jeg vet finnes det bare en Club Mix og Dub Mix av denne låten. At Cosmic Gate remixer sin egen låt gir ingen mening. 9255762[/snapback] Hvorfor ikke?. Sean Tyas har jo laget en rework av sin egen Lift Men hvis du har rett er det nok Club mixen jeg har hørt. Dub Mixen blir jo akkurat som originallåta; Element of Life (Som også er en utrolig digg låt foresten ) Jeg vil høre! 9256599[/snapback] Da får du laste ned gårsdagens Tiësto's Club Life Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg vil høre! 9256599[/snapback] Da får du laste ned gårsdagens Tiësto's Club Life 9258204[/snapback] Da dropper jeg det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Hehe. Da varn tilbake på helgeperm fra sjøforsvaret igjen Deilig å få litt oppdateringer mellom slagene hehe: Above & Beyond pres. Tranquility Base - Oceanic (Original Mix) Above & Beyond pres. Tranquility Base - Oceanic (Super8 & DJ Tab Remix) ATB - Desperate Religion (Cunningham Remix) ATB - Desperate Religion (Egohead Deluxe Remix) Richard Durand - Sweep'n Repeat (Original Mix) Richard Durand - Sweep'n Repeat (Sander Van Doorn Remix) BLODHEIT DJ Shog - Make The Sun Rise DJ Shog - Ocean Drive DJ Shog - Through The Radio DJ Shog - Time For Change Hawk feat. Sasha - Emerald Mine (Original Mix) Hawk feat. Sasha - Emerald Mine (Digital Nature Tech Mix) Octagen & MIDOR - Phoenix Octagen & MIDOR - Darklight Persequor - Midnight Saviour (Sean Tyas Remix) Andy Prinz & Naama Hillman - Quiet Of Mind (Aly & Fila Remix) Og BTW. Dark By Design - Mad World var jo bare KONGE Originalen er jo en utrolig vakker sang, men jeg syns nå denne mixen blei veldig så bra jeg da Liten kommentar til PvD Albumet også. Var mye dritt der, enig i det, men jeg syns det var noen godlåter der også som jeg likte. Spesielt en med godt potensial var Sabotage, Stormy Skies (Feat. Wayne Jackson), Détournement var også en ganske så fin en og til slutt La Dolce Vita (feat. Guiseppe Ottaviani). Var ikke så halvgærnt av Paul imo. Helt greit, og noen godbiter innimellom en del dritt. Riley & Durrant albumet har jeg også fått såvidt hørt igjennom, men det er ikke helt min stil, så kan ikke si at det falt helt i smak. Litt for kjedelig. Lenke til kommentar
K-Lo Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Takker alle som stakk innom Pi i går og bidro til en knall kveld =) Håper vi sees igjen på Bang! 22. Sept....Line up kommer snart. Hele kvelden ble recordet, så jeg kan slenge ut settet her når det er uploadet og klart =) Hup! K-Lo Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Richard Durand - Sweep'n Repeat (Sander Van Doorn Remix) BLODHEIT Sander har ikke remixa Sweep N' Repeat. Det er kun Top Draw mixen, som Richard også står bak. Hawk feat. Sasha - Emerald Mine (Original Mix)Hawk feat. Sasha - Emerald Mine (Digital Nature Tech Mix) Deepwide mixen Ellers; Evbointh - One Wish Evbointh - One Wish (Daniel Kandi & Mark Andrez Remix) Utrolig fin melodi!!. Sjekk ut den sistnevnte Mark Pledger vs. Super 8 and DJ Tab - Worldwide Mark Pledger vs. Super 8 and DJ Tab - Worldwide (Junk Science Remix) Oser Anjuna av denne releasen. Sjekk ut originalen alle sammen! ...og for dere som har hørt Ferry Corsten - Brain Box, sjekk ut refrenget på (Rundt 1:29) (Nysjerrig på hva Dark vil si om dette ) Endret 12. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Sander har ikke remixa Sweep N' Repeat. Det er kun Top Draw mixen, som Richard også står bak. Sweep n' Repeat (Sander Van Doorn's Re-Edit) var med på en promo jeg "skaffet" for litt siden. er det fake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå