DanielvanSand Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 "Peran - We Want To Be Free" 9173269[/snapback] Videoen til den er Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Dahl: Veit! =) Skal se om jeg får lasta ned den. Vil se den i bedre kvalitet enn hva YouTube kan gi! Link til video på YouTube: Meningsløs musikkvideo, deilige damer! =) Endret 30. juli 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Miramar VS Moonwave - Back To The Island (Original Mix) Miramar VS Moonwave - Earthsea (Original Mix) Project 6 - Lost (Original Mix) Project 6 - Instinct (Original Mix) Hi Jackers Space - I Can Feel (Volt Remix) Hi Jackers Space - I Can Feel (Estiva Remix) Hi Jackers Space - I Can Feel (Supuer Remix) Hi Jackers Space - I Can Feel (Orange Project Remix) Andy Prinz Featuring Naama Hillman - Lost Inside The Senses (Mellow Mix) Andy Prinz Featuring Naama Hillman - Quiet Of Mind (Original Mix) Andy Prinz Featuring Naama Hillman - Quiet Of Mind (Aly & Fila Remix) Med - In You (Tragida Remix) Og til slutt litt hardtrance... Simon Qudos - Velocity (Original Mix) (klikk for samples) Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Peran er en av verdens sykeste djer, hvis ikke den sykeste. Ingen klarer å få med en crowd som han gjør, fyren tar jo av praktisk talt! LIFTOFF! Trenger ikke mixeskills, bare man har formen som han har. Hvis dere tviler på mitt utsagn, så burde dere få han med dere en gag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Peran er en av verdens sykeste djer, hvis ikke den sykeste. Ingen klarer å få med en crowd som han gjør, fyren tar jo av praktisk talt! LIFTOFF! Trenger ikke mixeskills, bare man har formen som han har. Hvis dere tviler på mitt utsagn, så burde dere få han med dere en gag 9183462[/snapback] Få han til Norge da vel Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Vent 2 år, da jeg er gammel nok i det minste ISOS 6 Kommer Endret 31. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
W Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) edit: glem det Endret 1. august 2007 av W Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Luca Antolini vs Steve Hill - Through My Memories (Luca Antolini mix) Luca Antolini vs Steve Hill - Through My Memories (Steve Hill vs Dark by Design mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vent 2 år, da jeg er gammel nok i det minste ISOS 6 Kommer 9184416[/snapback] Det blir nok sykt. Håper han klarer å få den spesielle feelingen som 1-3 hadde JES - Ghost (Phynn Remix) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Riley & Durrant - Research & Development [Track List] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Riley & Durrant - Introduction2. Riley & Durrant - Experiment No. 1 3. Riley & Durrant Feat Gina Dootson - Hollow 4. Riley & Durrant - Aurora 5. Riley & Durrant Feat Gina Dootson - Dead Of The Night 6. Riley & Durrant - Interlude: Monday Blues 7. Riley & Durrant With Paul Maddox Feat Gina Dootson - Tear Down The Walls 8. Riley & Durrant With Hauswerks - Experiment No. 2 9. Riley & Durrant - Rock School 10.Riley & Durrant Feat Ben Renwick - My Enemy 11.Riley & Durrant Feat Gina Dootson - Magnificant Love 12.Riley & Durrant - Candesco ...is nice Endret 1. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
K-Lo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Paster like så godt inn en liten infospam for de som skulle befinne seg i Oslo området denne kvelden. Might be worth checking out if you're up for it Sjekk gjerne mixen som er vedlagt i tillegg Kimito Lopez [intuition, Fundamental, Five AM] Lørdag 11. August stiller Kimito Lopez opp ensom opp på Pi i fem timer(!) med platebaggen stappet til randen av kvalitetsmusikk. Kimito Lopez er best kjent på hjemmebane gjennom klubbkonseptet Bang!, som i fjor ble nominert til "Årets Konsept" av Nattguiden. I produsentrollen har den unge nordmannen i tillegg rukket å gi ut på flertall av kvalitetslabeler, og verkene hans er å finne i playlistene til blant annet Tiesto, Armin Van Buuren, Ferry Corsten, Above & Beyond og enda fler. I tillegg til support fra trance eliten har produksjonene også kommet med på kjente cd'er som, In Trance We Trust, Ministry Of Sound og Goliath. Helgen etter denne debuterer for han for øvrig i London (UK) hvor The Gallery på Turnmills venter med en håndfull andre internasjonale dj's. Her er intet fravær godkjent...Stikk innom og få med deg 5 timer med proghouse og trance på ypperste plan! Smile http://downloads.bangevents.net/download.p...Lopez_July_2007 Tracklist: 01. Oliver Giacomotto - Gail in the O (John Acquaviva & Damon Jee Remix) [Definitive] 02. Nils Noa - Monkeybreak (Inkfish Remix) [Deep] 03. D Ramirez & Mark Knight - Colombian Soul [Toolroom] 04. Ekon - Carbon [black Hole] 05. Dove Beat - La Paloma (Reflections from the Past Remix) [CDR] 06. Kimito Lopez - Nostalgia [FiveAM] 07. Kimito Lopez - Sub Runner [intuition] 08. Six Senses pres. Xposure - Niagara (Aly & Fila Remix) [Conspiracy] 09. Octagen & M.I.D.O.R. - Metropolitan (Mesh Remix) [Monster] 10. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix) [black Hole] CC: 50 ID: OBS! 18 år http://www.myspace.com/kimitolopez CC: 50 ID: OBS! 18 år http://www.myspace.com/kimitolopez Event på Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=3776936256 Endret 1. august 2007 av K-Lo Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg kommer fra bergen "bare" for deg, så bør være bra Endret 1. august 2007 av magio Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 All ære til deg, Kimito, og magio som drar fra Bergen for å se deg! Hadde faktisk tenkt å spamme om det der selv. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nydelige samples, som alltid crs Lagt til listen over framtidige nedlastinger: • Project 6 - Instinct (Original Mix) • Hi Jackers Space - I Can Feel (Supuer Remix) • Andy Prinz Featuring Naama Hillman - Lost Inside The Senses (Mellow Mix) • Med - In You (Tragida Remix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nydelige samples, som alltid crs Bra det er en mann med smakssansene i orden her Lenke til kommentar
W Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gareth Emery - More Than Anything (Stoneface & Terminal Dub Remix) Nydelig sang! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hører igjennom a state of trance 311 nå, og må si at det jeg har hørt til nå er utrolig knall Hva syntes dere folkens? Dash Berlin - Till the Sky Falls Down (vocal mix) syntes jeg vokalen var helt vanvittig digg! Låta i seg selv er knall, men med vokal på ble den enda bedre Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 asot 311 var vel så som så, hvertfall live delen var .. forelska meg ikke helt i vocal mixen til Till the sky falls down, men ble fort glad i John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix).. GDJB derimot var imo veldig bra i dag=) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Thomas Datt - 2v2 (2007 Remix) Thomas Datt - 2v2 (Sean Tyas Rework) Ingen av dem slår Robert Nickson remixen, men gleder meg til releasen av 07 remixen Og får dem som har hørt Ferry - Brain Box, hør følgende låt og sjekk likheten; Emjay - Make Some Noise (Silvio Ecomo Remix) Endret 3. august 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå