DJ_Dark Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Da blir det straks mixing på serveren.. Noen ønsker om stil? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Paul Van Dyk feat. Jessica Sutta - White Lies (Berlin Mix By Paul Van Dyk & Alex MORPH) Paul Van Dyk feat. Jessica Sutta - White Lies (L.A. Mix) Paul Van Dyk feat. Jessica Sutta - Far Away Ble virkelig overrasket av denne singelen. I samarbeid med alex MORPH en deilig progressive låt uten vokal vel og merke. Veldig chill melodi i den, men fortsatt bra tempo og eneregi i låta. L.A. Mixen med vocal, litt house/electro inspirert er også deilig. Og siste Far Away er typisk Paul Van Dyk, litt sånn semi-cheesy uplifting Men godt driv i den. Anbefales Endret 23. juli 2007 av Feh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Deadumu5 - Faxing Berlin (Orginal Mix) Deadumu5 - Faxing Berlin (Chris Lake Edit) Deadumu5 - Jaded Herlig progressiv pakke. Jaded er også en herlig låt, men Faxing Berlin er bomben på denne releasen. Global Experience - Madras Global Experience - Malaysia Begge er utrolig chille, men syns Malaysia er best. Elsker vocalene i den. Endret 24. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kjøpte ITWT 12 idag av Johan Gielen. Tracklist ser veldig sweet ut! 8 Wonders - Sex On The Beach (Depths Of My Thoughts Sunset Dub) Jes - Ghost (Phynn Remix) Cara Dillon vs. 2Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix) Summer Sessions Feat. Tiff Lacey - By My Side Andy Duguid - Hypocrisy Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) Lawrence Palmer - Streamline (Guiseppe Ottaviani Remix) Jonas Steur - Born For The Night Tiësto - Elements Of Life Johan Gielen - Magnitude (Energetic Remix) Super8 & Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix) Marcel Woods - Lemon Tree Ryan Blair - Flapjack Kyau & Albert - Always A Fool Mojado - Kaktus Phynn - This Is The Time Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Må også skaffe meg 12ern snart. Satt å hørte på noen av de litt eldre platene: Matt Darey pres. Li Kwan - Point Zero (Benya 2006 Mix) Leon Bolier pres. Surpresa - Back In The Days Vincent De Moor - Mystique Colors A Boy Called Joni - Green Astronauts Javier & Finjemaen - Sweet Talk Mark Norman - Brasilia Estuera - Flow Veldig mye bra. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 9134416[/snapback] Konge CD! Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 har klart å få den sangen jeg absolutt ikke ville ha på hjernen på hjernen!! hater meg selv: Milan Lieskovsky - Elenya (Introida Mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Lars Holte, ja. 3'ern er ikke dum, men 4 er klart mye fetere =) Har hørt litt på 12'ern nå, det som skuffer meg litt er at jeg har hørt en del av sangene før fra andre album, så det blir ikke like "fresht" som jeg ønsket. Et fåtall av sangen er også litt techno-like, men det går jo greit. Overgangene fra sang til sang er også noen steder veldig korte.. Men men, det er mange gode sanger der også. Ble kjøpt for 149,- på Platekompaniet hvis det skulle være av interesse Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 har klart å få den sangen jeg absolutt ikke ville ha på hjernen på hjernen!! hater meg selv: Milan Lieskovsky - Elenya (Introida Mix) 9135737[/snapback] Kongelåt Det at faren min på 39 liker låta, sier vel sitt... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det at faren min på 39 liker låta, sier vel sitt... 9136999[/snapback] Betyr det at den er bra? Men enig med dere, feit låt. ---- Cressida - No More Lies Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) ...når han som regel sier "slå ned den donkdonk musikken da " så er den bra. T4L - Perfect Blend T4L - Alternative Route Likte den nye looken til T.nu btw Endret 25. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sir Ivan - Peace On Earth (Tyas & Lawrence Dub) Marcel Woods - advaced hvis det ernoen som liker goa trance: Infected mushroom - Goa trance (Infected - mushroom-spiritual trance) og Goa Gil - Deep trance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tracklisting Corsten's Countdown 004: #10. Sander van Doorn - Riff [spinnin' Recordings] #9. Mekka - Diamondback (Ben Gold Remix) [CD-R] #8. Ronnie Allstar - Good Morning Sunshine (Original) [Flashover Recordings] #7. Dubfire - Roadkill (Breakfast Remix) [Armada Music] #6. Super8 & Tab - Suru [Anjunabeats] #5. Bedrock - Heaven Scent (Greg Downey Remix) [bedrock Records] #4. Lange - Angel Falls [Lange Recordings] #3. Armin van Buuren - Rush Hour [Armada Music] #2. Ferry Corsten - Brain Box [Flashover Recordings] #1. Purple Mood - One Night In Tokyo (Above & Beyond Remix) [Anjunabeats] Jævla kjedelig å se at BB ikke vant Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tracklisting Corsten's Countdown 004: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor #10. Sander van Doorn - Riff [spinnin' Recordings] #9. Mekka - Diamondback (Ben Gold Remix) [CD-R] #8. Ronnie Allstar - Good Morning Sunshine (Original) [Flashover Recordings] #7. Dubfire - Roadkill (Breakfast Remix) [Armada Music] #6. Super8 & Tab - Suru [Anjunabeats] #5. Bedrock - Heaven Scent (Greg Downey Remix) [bedrock Records] #4. Lange - Angel Falls [Lange Recordings] #3. Armin van Buuren - Rush Hour [Armada Music] #2. Ferry Corsten - Brain Box [Flashover Recordings] #1. Purple Mood - One Night In Tokyo (Above & Beyond Remix) [Anjunabeats] Jævla kjedelig å se at BB ikke vant 9142166[/snapback] Var nå bra show da! God musikk! Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fortsatt ikke klart å se det helt store i Dubfire - Roadkill ;s Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fortsatt ikke klart å se det helt store i Dubfire - Roadkill ;s 9144146[/snapback] Breakfast eier da Lenke til kommentar
MindB Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fortsatt ikke klart å se det helt store i Dubfire - Roadkill ;s 9144146[/snapback] Breakfast eier da 9144152[/snapback] Begge mixene er unødvendige Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Begge mixene er unødvendige 9144881[/snapback] Du er unødvendig The Digital Blonde - Mandeliva The Digital Blonde - Moonflux Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Sassot - Suddenly (Original Mix) Sassot - Suddenly (Teamo Remix) Sassot - Suddenly (vet det er en mix til men den har jeg ikke finni ) Sassot - Suddenly (2nd Mix) :drible: feit låt fra sassot. Meeeeget spesiell melodi på 2nd mixen. Men veldig fengende låter alle sammen. Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle Neverending Story Mix) Herlig mix. Men 12:45 lang da Men veldig melodisk og deilig å høre på. DJ Spoke - Watch Them Fall Down Likte ikke original mixen av den her så godt, men "Ali Wilson Tekelek Remix" var ganske fet. "Montano Dub" var også ganske fet, veldig elektrisk og monoton mix i grunn. "DJ Choose Instrumental Mix" prøver seg på en tech-trance mix av låta. Helt grei i grunn, men ikke noe wohoo akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå