DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Terk Dawn pres. Substans - Perplex 9120793[/snapback] 5 poster opp. Så flink du er til å lese Lenke til kommentar
Behemoth Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Terk Dawn pres. Substans - Perplex 9120793[/snapback] 5 poster opp. Så flink du er til å lese 9120812[/snapback] takk har øvd lenge Luca Antoli pres 2 Lifes - Guilty Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Terk Dawn pres. Substans - Perplex 9120793[/snapback] 5 poster opp. Så flink du er til å lese 9120812[/snapback] takk har øvd lenge Luca Antoli pres 2 Lifes - Guilty 9120913[/snapback] Haha, beste comebacket jeg har lest på lenge.. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Haha, beste comebacket jeg har lest på lenge.. :!: 9120956[/snapback] Ble faktisk litt imponert selv der Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 5 poster opp. Så flink du er til å lese 9120812[/snapback] Mojado - Kaktus !! 9120775[/snapback] Omgjeez, din politimester. Du poster jo selv en låt som er postet 10 ganger før. ------ Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond's Dynaglide Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 5 poster opp. Så flink du er til å lese 9120812[/snapback] Mojado - Kaktus !! 9120775[/snapback] Omgjeez, din politimester. Du poster jo selv en låt som er postet 10 ganger før. 9121027[/snapback] Jeg har lov da! Kanskje ikke. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tror As The Rush Comes også er anbefalt, Jørgen Pryda - Armed (Evol Waves Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jævla wannabe-mods. Hvem bryr seg om låten er nevnt før? --- Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Fade's Sanctuary Mix) Krister T - Close To End (Original Mix) Perry O'Neil - Swirl Ron Hagen & Pascal M. - On Stream --- De er sikkert nevnt før. So sue me. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jævla wannabe-mods. Hvem bryr seg om låten er nevnt før? 9121145[/snapback] Om den er nevnt noen sider før pleier jeg ikke bry meg, men når den er et par poster opp "reagerer" jeg litt Noen andre enn meg som har dilla på Ferry Corsten - Brain Box ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Min var hvertfall bare for kødd, Ferr Dark: Syns Brain Box er grisfet jeg og. Spent på å høre noen remixer av den Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Brain Box er i tillegg 1000 ganger fetere live! Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Brain Box er i tillegg 1000 ganger fetere live! 9121228[/snapback] Agreed! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sikkert mye av detta som er nevnt før, men endelig fått kloa på singlene Dogzilla - Frozen (Original Mix) Dogzilla - Frozen (Wippenberg Remix) Digger den litt dystre stemingen i originalen, og med Wippenberg på remixen ble det jo bare en perle. Får et litt sånn mystisk preg på seg. Herlig. Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (2007 Remix) En bootleg jeg kom over. Vet ikke hvem som har mixan, men temmelig fet Electro-Tech-Trance aktig med bra tempo. David West feat. Inkfish - Searching For Substance (Original Mix) David West feat. Inkfish - Searching For Substance (Boom Jinx Remix) David West feat. Inkfish - Searching For Substance (Ozgur Can Remix) David West feat. Inkfish - Searching For Substance (Charles Gudagafva Remix) Digger Boom Jinx remixen. Speeda den opp fra 127 til 135 BPM så ble den riktig så drivende å høre på DJ Remy & Roland Klinkenberg - Bilderdyk Drive (Original) Ganske chill, litt funky tune. Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Original Mix) Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Tech Mix) Til skrekk og advarsel: Freek Geuze Pres. Splitscreen - Boomblasta (Leon Bolier vs. Joob Remix) Herregud for en drittmix Hadde virkelig forventa meg noe bedre av leon og joop. Skuffende. Høres jo bare helt jævelig ut. Originalen går an, veldig spesiell låt, men denne mixen var jo bare helt høl i hue etter min smak. DJ Shog 2 Faces Album Part 1: DJ Shog - Another World Part 2 DJ Shog - Remember December DJ Shog - Turn Your Heart DJ Shog - Manami Artig kar han Shog. Lager mest vocal trance (kommærst), men iblant kliner han til med noe deilig uplifting trance. Spesielt Remeber December er jo en utrolig fin låt. Lange - Angel Falls (Langes Firewall Mix) Lange - Red October (Langes Firewall Mix) Melodien i Angel Falls er jo bare helt sykt deilig. Får frysninger hver gang jeg hører på den låta. Er bare så utrolig rolig og dyp låt. Og en virkelig godbit: Super 8 & DJ Tab vs. The Blizzard - Kalopsian Suru (Aurosonic Exclusive Mashup) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Da skulle du bare ha hørt Angel Falls live Endret 22. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Til skrekk og advarsel:Freek Geuze Pres. Splitscreen - Boomblasta (Leon Bolier vs. Joob Remix) Herregud for en drittmix Hadde virkelig forventa meg noe bedre av leon og joop. Skuffende. Høres jo bare helt jævelig ut. Originalen går an, veldig spesiell låt, men denne mixen var jo bare helt høl i hue etter min smak. Du din bonde! Det er da helt motsatt. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Whaaat? Den remixen er jo helt konge Sander Van Doorn - Riff (Evol Waves Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Musikk på kveldingen: http://ninjapirat.org:8000/listen.pls EDIT: Ettersom ingen tunet inn legger jeg meg Endret 23. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 10 bare?. Var ikke mye tolmodighet på deg Tuna inn i siste liten, så rakk å høre outroen på Without You Near Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub Mix) Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle 'Neverending Story' Mix) Cold Blue & Del Mar - 11 Days (Sebastian Brandt Rework) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) 10 bare?. Var ikke mye tolmodighet på deg Tuna inn i siste liten, så rakk å høre outroen på Without You Near 9123516[/snapback] Nei, jeg begynte å bli trøtt Tipper det blir mer mixing i kveld. Without you Near tok jeg på slutten fordi jeg kjedet meg. Endret 23. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå