Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
psss trance er i hvertfall ikke den beste musikken.. :p  men alle har jo sin smak så.. :)

Så sant, så sant

 

Hører ikke bare på trance selv, da men..

Det blir vel det det går mest i.

 

Digger Rammstein, btw...

som sagt alle har sin smak og jeg liker HIP-HOP for jeg syns det er "rolig" musikk.. :p

men jeg har ikke no imor trance og tachno så.. ;)

Lenke til kommentar

Merkelig at det alltid er metal-tryner som bare må innom for å si at "metal kicker assen til trance". Det virker som han/hun har fått nok pepper fra assorterte brukere, så jeg får bare konkludere med følgende: tråden heter ikke "si din mening om trance".

 

Om noen av dere metal-mennesker bryr dere så mye om trance, så lag en tråd hvor dere kan skrive "trance suger, metal ruler!", "yeah!! 666 forever! \m/" eller hva dere nå trenger å skrive for å føle dere litt bedre om dagen.

Lenke til kommentar
Unknown Source - Nadjanema (Fire & Ice rmx)

:dribble::dribble:

 

Selv om trance er det jeg hører mest på, så liker jeg også en del hip-hop og noe new metal... Hører også på postgirobygget og bjørn rosenstrøm :whistle:

 

Menmen... HD er hvertfall delt opp sånn her: Trance 90% resten 10% :p

 

btw: kan noen hjelpe meg å identifye den vedlagte sangen, eller noen som vet om sanger som er lignende (litt mystisk, anti-uplifting på en måte :p). Hørte sangen på radio for... litt over en uke siden... rippa programmet..

 

Edit: må finne en måte å gjøre om mp3 til wma, siden det ikke gikk an å laste opp mp3, teit :thumbdown: .

 

GIR OPP kan hverken laste opp mp3 eller wma her :mad::mad::mad: og .wav blir for stor... PLEZ a...

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...