embark Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 psss trance er i hvertfall ikke den beste musikken.. men alle har jo sin smak så.. Så sant, så sant Hører ikke bare på trance selv, da men.. Det blir vel det det går mest i. Digger Rammstein, btw... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 psss trance er i hvertfall ikke den beste musikken.. men alle har jo sin smak så.. Så sant, så sant Hører ikke bare på trance selv, da men.. Det blir vel det det går mest i. Digger Rammstein, btw... som sagt alle har sin smak og jeg liker HIP-HOP for jeg syns det er "rolig" musikk.. men jeg har ikke no imor trance og tachno så.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Merkelig at det alltid er metal-tryner som bare må innom for å si at "metal kicker assen til trance". Det virker som han/hun har fått nok pepper fra assorterte brukere, så jeg får bare konkludere med følgende: tråden heter ikke "si din mening om trance". Om noen av dere metal-mennesker bryr dere så mye om trance, så lag en tråd hvor dere kan skrive "trance suger, metal ruler!", "yeah!! 666 forever! \m/" eller hva dere nå trenger å skrive for å føle dere litt bedre om dagen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Lurte kanskje på om moderatorer kunne begynne å gi ut litt advarsler nå, syntes det her går litt for langt. Det tar ingen ende... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Unknown Source - Nadjanema (Fire & Ice rmx) Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 E-Nomine - Schwarze Sonne (talla 2xlc remix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Unknown Source - Nadjanema (Fire & Ice rmx) Selv om trance er det jeg hører mest på, så liker jeg også en del hip-hop og noe new metal... Hører også på postgirobygget og bjørn rosenstrøm Menmen... HD er hvertfall delt opp sånn her: Trance 90% resten 10% btw: kan noen hjelpe meg å identifye den vedlagte sangen, eller noen som vet om sanger som er lignende (litt mystisk, anti-uplifting på en måte ). Hørte sangen på radio for... litt over en uke siden... rippa programmet.. Edit: må finne en måte å gjøre om mp3 til wma, siden det ikke gikk an å laste opp mp3, teit . GIR OPP kan hverken laste opp mp3 eller wma her og .wav blir for stor... PLEZ a... Endret 23. november 2004 av Feh Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Sensation 2003 anthem er vel litt sånn mystisk tror jeg, hvis vi tenker på det samme da? Navnet på den vedlagte sangen er Unknown Source - Nadjanema (Original Mix)? Regner med du snakker om quoten Me confused Endret 23. november 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
W Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Edit: må finne en måte å gjøre om mp3 til wma, siden det ikke gikk an å laste opp mp3, teit . Gidder du å si ifra hvis du finner et program som gjør det? Trenger et sånt program... Lenke til kommentar
Metal_Baby Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Edit: må finne en måte å gjøre om mp3 til wma, siden det ikke gikk an å laste opp mp3, teit . Gidder du å si ifra hvis du finner et program som gjør det? Trenger et sånt program... www.bearshare.com kanskje det funke der.. er ikke heelt sikker.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) jeg har et program, det heter: Power MP3 WMA Converter. meget bra program egentlig. som converter veldig fort. neon som trenger? pm meg.. EDIT: Binary Finary - 1999 (Gouryella mix) <--- Hvem er det egentlig som står bak Binary Finary? Noen som vet dette? Endret 24. november 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ratata Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 http://www.discogs.com/artist/Binary+Finary Ricky Grant og Matt Laws står bak... Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Hva med: "Energy 52 - Café del mar" Den liker jeg veldig godt Lenke til kommentar
ratata Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Hva med: "Energy 52 - Café del mar" Den liker jeg veldig godt klassikar... alltid vore bra i mine auge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Hva med: "Energy 52 - Café del mar" Den liker jeg veldig godt klassikar... alltid vore bra i mine auge sant det! det er og forblir en klassiker! et par kule mixer av den og: Marco V rmx, og John '00' Flemming rmx) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jeg hørte nettop denne sangen på radio: Energy 52 - Cafe Del Mar vs Satoshi Tomiie - Up In Flames (Dub Mix) Mulig den fortsatt er unreleased, men det var en faens så feit remix *Fjortiss språk fjernet av brukermoderator* Endret 7. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 såpass fet ja..? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 såpass fet ja..? den var visst såpass feit ja. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) dere kan jo bare enkelt og greit konvertere med sound forge da.. og foresten Yahel & Eyal Barkan - Voyage Endret 25. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
W Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 og forestenYahel & Eyal Barkan - Voyage Den er drit bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå