DanielvanSand Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jaok. Mekk en rip når du får setttet da Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Terrafusion - Ultima (Part One) Terrafusion - Ultima (Part Two) Terrafusion - Ultima (Suntory Remix) Terrafusion - Ultima (Hushcats Remix) Terrafusion - Ultima (Evasive Remix) Terrafusion - Ultima (5th Dynasti Remix) En råbra blanding av ukjente personer. Min favoritt er nok Suntory remixen. Introen på den er utrolig deilig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da var CC3 ute som torrent og jeg fikk endelig hørt Brain Box.. Heftig låt må jeg si. Deilig elektro-preg over seg. Er en av de låtene som bare MÅ spilles på fett annlegg.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Absolutt fet låt, men min favoritt av Ferry er fremdeles Sweet Sorrow (Ferry Fix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lite aktivitet det var her nå da Paul van Dyk ft. Giuseppe Ottaviani - Far Away Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Evbointh - One Wish (Daniel Kandi & Mark Andréz Remix) Edit: Må også legge til: Simon Patterson - Bulldozer OMFG Endret 21. juli 2007 av Faris Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Joey V - Chopperchunk (Mark Sherry's 2007 Outburst Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Bissen - Exhale (Sean Tyas Remix) Woho, yay, wee Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Noen godbiter på ASOT 309: 05. Lange - Angel Falls (Signalrunners Remix) 06. David West - Welsh Morpholgy [Future Favorite] 07. Markus Schulz & Andy Moor - Daydream 13. Duderstadt feat. Anita Kelsey vs. Above & Beyond feat. Ashley Tomberlin - Can't Smile (Daniel Kandi Mashup) Perfekt mashup! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Bissen - Exhale (Sean Tyas Remix) Woho, yay, wee 9115319[/snapback] Synes det var en av de bedre.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tenkte å høre igjennom Chicane albumet i morgen. Ronski Speed with Stoneface & Terminal - Drowning Sunlight (Vocal mix) Nydelig, med medfølgende nydelig vokal. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Markus Schulz - Progression 01. I Am 02. Spilled Cranberries 03. On A Wave (feat. Anita Kelsey) 04. Lost Cause (feat Carrie Skipper) 05. Mainstage 06. Fly to Colors 07. Let it Go 08. Daydream 09. SLA9 10. Perfect (feat. Dauby) 11. Trinidad to Miami 12. Cause You Know (feat. Departure) 13. Cause You Know (Is This the End) (Outro) Überdeilig album, som forventet fra Schulzern. Cause You Know er bare helt forferdelig bra. Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Digger Spilled Cranberries, Daydream og Fly To Colors :wub: Og alle dem andre for den saks skyld Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jason Van Wyk Presents North Star - Out Of Sight (Original Mix) Akkiles - Superstring Theory (Original Mix) Akkiles - Superstring Theory (Experiental's Rush Hour Mix) Akkiles - Superstring Theory (Michiel De Jong Mix) Terk Dawn Presents Substans - Perplex (Original Mix) (<- norske Einar Moen Breivik) Moonforce VS Foreign Sun - 35 Degrees (Original Mix) Moonforce VS Foreign Sun - 35 Degrees (2Trance Remix) C-Quence - Make Your Own Choice (Original Mix) (klikk for samples) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Chicane - Somersault var altfor poppete etter min smak, og jeg er ikke akkurat så veldig fan av sjangeren i det hele tatt. (ambient?) Come Tomorrow og Time of you live var gromme, resten var så som så. Den første av Jason Van Wyk var utrolig bra Som vanlig er det alltid en av dine samples jeg får lyst til å laste ned etter jeg hører dem. Endret 22. juli 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tiësto ft. BT - Break My Fall (Radio Edit) Tiësto ft. BT - Break My Fall (Album Version) Tiësto ft. BT - Break My Fall (Jerry Ropero vs. NBG's Afterhours Remix) Tiësto ft. BT - Break My Fall (Richard Durand Remix) Tiësto ft. BT - Break My Fall (Adam Key and Pettigrew & Soha Remix) Tiësto ft. BT - Break My Fall (Airbase Remix) Likte ikke vocalene til å begynne med når jeg hørte gjennom albumet, men de ble sittende fast jo mer jeg hørte dem. Slik var det med In The Dark også. Og så til noe utenom det vanlige: Underworld vs. Pink Floyd - On The Turning Cowgirl (Tenishia Remix) OMG. Helt perfekt mashup! Endret 22. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Nyeste til Ozgur Can er kreeem! Lenke til kommentar
Behemoth Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Terk Dawn pres. Substans - Perplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå