W Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som har The Scarab - Unity Of Earth her? 9054257[/snapback] Hehe, flere enn meg som leter etter sangen som gikk etter showet skjønner jeg :!: Lenke til kommentar
dinokjeks Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Chicane - Saltwater er den deiligste trancelåta noensinne! Shpongle er utrolig selv om en del kanskjeer mer chill enn trance... liker psytrance, hallucinogen, infected mushroom, astral projection etc. :> Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som har The Scarab - Unity Of Earth her? 9054257[/snapback] Hehe, flere enn meg som leter etter sangen som gikk etter showet skjønner jeg :!: 9054521[/snapback] Haha ja. Husker jeg digga den da jeg var mindre, men etter bytte av dataer har den forsvunnet Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 The Scarab VS Inzite - Unity Of Earth 2002? Bra remixer til den også, fra Cosmicman og Shane 54. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 The Scarab VS Inzite - Unity Of Earth 2002? Bra remixer til den også, fra Cosmicman og Shane 54. 9054684[/snapback] Har du dem? I så fall, takk! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Joda har dem her et sted. En Chorale Vocal Remix hadde jeg visst også, den husket jeg ikke... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Bare jeg som irriterer meg over "Corsten's Countdown, Oh shi..." hvert 3. min. i løpet av Corsten's Countdown? Endret 11. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei, du er ikke den eneste. Tror jeg hørte den 3 ganger i en låt i det første showet, det er 2 ganger for mye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vi snakker om det på forumet også. Første show var det alt for mange, litt færre denne gangen, men fortsatt en del for mange. Nå stikker jeg til Amsterdam, så jeg håper at det ikke blir gitt ut noe musikk de 5 dagene Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Shpongle er utrolig selv om en del kanskjeer mer chill enn trance... liker psytrance, hallucinogen, infected mushroom, astral projection etc. :> 9054587[/snapback] We could be friends. Har du sjekka ut Astrix, 1200 Micrograms eller The Infinity Project? Alt Ron Rothfield (Raja Ram) har tatt i er egentlig gull. Unity of Earth + alle remixene: Trance.nu gratis nedlasting. Chris: Røyk noe afghan skunk for meg! God tur, forventer noen heftige party-rapporter når du kommer tilbake. Endret 12. juli 2007 av Ferr Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Unity of Earth + alle remixene:Trance.nu gratis nedlasting. Cosmicman og Shane 54 remixene er ikke der. Men mange av de gratissakene var faktisk ikke så aller verst. Ante ikke den Unity Of Earth var offisiell trance.nu låt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Vet også at Ørjan har laget en remix av den Edit: link Endret 12. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
dinokjeks Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Shpongle er utrolig selv om en del kanskjeer mer chill enn trance... liker psytrance, hallucinogen, infected mushroom, astral projection etc. :> 9054587[/snapback] We could be friends. Har du sjekka ut Astrix, 1200 Micrograms eller The Infinity Project? Alt Ron Rothfield (Raja Ram) har tatt i er egentlig gull. Unity of Earth + alle remixene: Trance.nu gratis nedlasting. Chris: Røyk noe afghan skunk for meg! God tur, forventer noen heftige party-rapporter når du kommer tilbake. 9058200[/snapback] Har hørt 1200 mics, det er bra :> Skal sjekke ut det andre du nevnte òg! Digger forresten Younger Brother, også chill-greier med simon posford, og digg. Har forresten ikke hørt nothing lasts-albumet til shpongle, er det br? Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har forresten ikke hørt nothing lasts-albumet til shpongle, er det br? 9061052[/snapback] Det er etter min mening det beste. Du bør virkelig høre det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Unity of Earth + alle remixene:Trance.nu gratis nedlasting. Kun 3 av linkene fungerte, og størrelsen på de ble 0 Byte. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ronksi Speed and Stoneface & Terminal - Soulseeker (Ronski Speed Mix) Ronksi Speed and Stoneface & Terminal - Soulseeker (Stoneface & Terminal Mix) Ronksi Speed and Stoneface & Terminal - Soulseeker (DNS Project Mix) Alle versjonene er elsk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva heter den sangen som var på A state of trance idag, som sang om "to be an outsider" med damevocal? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Outsider (Jose Amnesia Remix) Du finner den på Beatport eller Trackitdown Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Yankle Vs. Maor Levi - Travelling(Tordenflesk Remix) Keep in mind at siste finish ble gjort etter å ha jobbet på trykkeri hvor jeg jobbet ved siden av en maskin som tilsynelatende spilte en hi-hat loop @ omtrent 145 BPM hele de 8 timene. Jeg lover deg, sitter du nærme meg kan du fortsatt høre lyden fra ørene mine Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Outsider (Jose Amnesia Remix) Du finner den på Beatport eller Trackitdown 9063725[/snapback] Nah, vi har jo denne fantastiske feilnavninga, den lå under outsiders, med en ekstra s... Uansett. Takk . Fantastisk sang om du spør meg, men har vel vist meg å være udugelig når det gjelder "bra" trance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå