DJ_Dark Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ...ellers svarer du bare "neivel"... 9039503[/snapback] Som kanskje er det beste svaret. Vis at du gir faen! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mitt standard-svar: "Da sier du det" Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Eller du kan begynne å angripe deres musikksmak(metall=brøling, pop=gay osv :!: ) Skjønt, det er mange som blir sure da Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Eller du kan begynne å angripe deres musikksmak(metall=brøling, pop=gay osv :!: ) Skjønt, det er mange som blir sure da Du behøver ikke å synke til deres nivå. De er tydeligvis ikke glad i musikk, og har tydeligvis ikke evne til å akseptere folk med annerledes musikk-"smak" Endret 9. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Har aldri gjort det selv(utenom når broren min blir for irriterendes), men det er en veldig enkel løsning for å ungå å svare, men jeg vil ikke anbefale den Endret 9. juli 2007 av Thhe Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Trance er også organisert lyd i harmoni; derav er det musikk. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 alt med rytme er musikk Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Litt tech-trance: Randy Katana - Another Wave Tiesto - Lethal Industry (2007 Richard Durand Rmx) Arctic Monkeys - Sun Goes Down (Sander van Doorn Rmx) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 El Cortez - Desert Rose Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Storslipp fra Mojado (Dimitri Andreas & Sam Paquet (aka Mr. Sam)) Ganske deilig tech-trance / tech-house. Mojado - Kali Mojado - Morfo Mojado - Alma Gemella Mojado - Kaktus Mojado - Ethno Preacher Mojado - Free Your Mind Mojado - Amarillo Mojado - Hijo De Africa Og litt diverse: ATB - Feel Alive (Original Mix) ATB - Feel Alive (Duende Remix) Chris Chambers And Static Blue - Dynamica (Original Mix) Chris Chambers And Static Blue - Dynamica (Signalrunners Remix) Chris Chambers And Static Blue - Dynamica (Genix Remix) Chris Chambers And Static Blue - Dynamica (Sassot Pres. Broken Toys Remix) Action Level - Triada Action Level - Tsunami Orjan Nilsen - Orlando Orjan Nilsen feat. R-Lend - Amytal Shane 54 - 1000 Lullabies (Global Experience Remix) Kamil Polner - Destructor Kamil Polner - Deflector R-Tem - Breathe R-Tem - Mood R-Tem - Voiceless (205 Mix) Endret 10. juli 2007 av Feh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) ATB - Feel Alive (Original Mix)ATB - Feel Alive (Duende Remix) Orjan Nilsen - Orlando Orjan Nilsen feat. R-Lend - Amytal Nevnt før av Dalh og meg så vidt jeg husker... Ok, klarte ikke la være, her er det siste jeg har hørt på... veldig bra alt sammen. Sassot - Suddenly (Original Mix) Sassot - Suddenly (Teamo Remix) Moonforce & 2Trance - Just Few Words (Original Mix) Moonforce & 2Trance - Just Few Words (Moonforce Dub) Seismicbeats - Raindrops (Original Mix) Poonyk - Light Pressure (Original Mix) Sunstate - Somewhere Else (Original Mix) Sunstate - Somewhere Else (Terra Cotta Remix) Optik - Object (Original Mix) Optik - Object (Saw Mix) Optik - Object (Terrafusion Remix) Toltec - Afterglow (Original Mix) Toltec - Afterglow (Dima Krasnik Remix) Klikk for samples. Endret 10. juli 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 gode låter, crs. Just Few Words er virkelig deilig. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Delerium - Innocente Delerium - Silence The Sax Brothers - Bakerstreet Matt Darey - Nocturnal Delight Veracocha - Carte Blanche CM - Dream Universe Kay Cee - Escape Gouryella - Walhalla Kamaya Painters - Endless Wave Lovechild - Liberta Humate - Love Stimualtion Mike Koglin - The Silence Blank & Jones - Cream Nu Nrg - The Moon loves the Sun Marino Stephano - Vision Control Apoptygma Berzerk - Kathys song(Ferry Corsten rmx) PPK - Resurection Off the top of my head :!: Mange flere selvfølgelig, men er ikke inne i noe etter 2004 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ikke mye nytt der nei Kom over en eldre undervurdert låt: Ton TB - Dream Machine Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Sensation helga vel oppsummert... 1. Mistet passet før jeg dro 2. Mistet bagasjen på flyplassen 3. Minibanken tok pengene mine 4. KNOT med å komme meg til Bloomingdales som gjorde at jeg kom flere timer forsent 5. VISAen min ble borte vekk 6. Gikk tom for strøm på Sensation 7. Mistet vennene mine på Sensation 8. Skulle til Rotterdam, samtlige direkte tok kansellert. Måtte skifte tog 6 ganger. 9. Regn, regn, regn + litt sol. 10. Må brenne ca. 50 plater +++ for en spillejobb fordi platene var i bagasjen. Ja neste år kan bare dette IKKE skje! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 ...så en kunne nesten likegjerne sitte å høre på streamen istedenfor Lenke til kommentar
W Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hørtes jo direkte festlig ut, mihkku Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Om 1mnd er det festelig, men akkurat nå er det irriterende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Om 1mnd er det festelig, men akkurat nå er det irriterende! 9052029[/snapback] Kjedelig å høre mihkku. Håper ikke det skjer med meg i morgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Corsten’s Countdown 002 01. Laptop DJ – Boom (Shane 54 String Dub) [CD-R] 02. DT8 Project feat. Gavin Rossdale – Falling (Original Mix) [Mondo Records] 03. Maarten Hercules – Body Fusion (Original Mix) [Fraction Records] 04. D. Walker – Orchetrical [Aleph Recordings] 05. Oliver Smith – Tomahawk [Anjunabeats] 06. Leon Bolier – Summernight Confessions (Sied van Riel Remix) [Liquid Recordings] 07. Purple Mood – One Night In Tokyo (Above & Beyond Remix) [Anjunabeats] 08. KOS Project – My World (D-Mark Remix) [DanceDP] 09. Mekka – Diamondback (Ben Gold Remix) [CD-R] 10. Mojado – Kaktus [Magik Muzik] Et helvetes mye bedre show enn det første. Er det noen som har The Scarab - Unity Of Earth her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå