mihkku Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja takk til DROP! Min første dag her i Amster gikk jo til helvette, bagasjen er borte som vanlig. Faen meg 5 gangen på 1 år at dette skjer. Så ble hotell sitting på meg, men i morgen så er det handletur! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nei, han er for opptatt med Grevling I Taket (Sean Tyas Dub Edit) (Sander van Doorn Re-Edit) (Sean Tyas ''Fuck you Sander. Don't remix by remix'' 2007 Rework) 9020616[/snapback] Faen, det glemte jeg. Men er ikke det vårt prosjekt? ----------- Nye låta til Shah var ikke helt min smak. Alt for glad-cowboy. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja takk til DROP! Mihkku har skjønt det. Kjipt å høre at turen din er f'd. Hvordan ble bagasjen din borte? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du er bare rar Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle Remix) Her snakker vi om den nye Arisen Lenke til kommentar
Behemoth Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dave Schiemann - Rapid Create Nice tech trance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja takk til DROP! Min første dag her i Amster gikk jo til helvette, bagasjen er borte som vanlig. Faen meg 5 gangen på 1 år at dette skjer. Så ble hotell sitting på meg, men i morgen så er det handletur! 9020715[/snapback] Kjipt å høre Mihkku! Nei, han er for opptatt med Grevling I Taket (Sean Tyas Dub Edit) (Sander van Doorn Re-Edit) (Sean Tyas ''Fuck you Sander. Don't remix by remix'' 2007 Rework) 9020616[/snapback] Hahahaha! Jeg lo! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle Neverending Story Mix) Litt anderledes enn de fleste andre låter i det siste. Thx Dalh. Edit: Ikke altfor mye tech jeg liker, men Krzysztof Chochlow - Time 2 Bed Endret 8. juli 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Cold Blue - Oasis (Sequentia Remix) Det meste som de driver med om dagen er ganske elsk.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Alle som har hørt Trance 2002 2nd Edition, synes Fifth Entity - Melody of Consolation (Frank J's Remix) er en av de fineste låtene noensinne, am I right? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Alle som har hørt Trance 2002 2nd Edition, synes Fifth Entity - Melody of Consolation (Frank J's Remix) er en av de fineste låtene noensinne, am I right? 9028317[/snapback] Jeg må finne den frem først. Mener jeg har den et sted! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) ASOT 207 = tja... David West - Welsh Morphology Aly & Fila vs. FKN feat. Jahala - How Long? Yahel - Devotion (Armin van Buuren Remix) er heller ikke så dum. Har hørt 2/3 av de beste sangene før, så akkurat bra var det ikke. Hva heter den sangen som er rimelig "dreamy"? på ASOT 307) er det Kalopsia? (jeg er utrolig dårlig på å gjenkjenne sanger) Endret 8. juli 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Xtra: Om du mener låta med nynning og 'Ah-ah'ahh'eh'ahh' så er det Kalopsia ja. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er vel bare å se på tracklist'n ? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvis det er denne du mener, så er det Kalopsia, ja. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vincent de Moor - No Hesitation (VdM's 2007 Rework) Vincent de Moor - No Hesitation (Arctic Quest Remix) Skuffende greier Forvent en Hard Dance Mania 10 anmeldelse av meg og Jørgen (E-Wok) snart foresten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vincent de Moor - No Hesitation (VdM's 2007 Rework)Vincent de Moor - No Hesitation (Arctic Quest Remix) Skuffende greier Forvent en Hard Dance Mania 10 anmeldelse av meg og Jørgen (E-Wok) snart foresten 9033142[/snapback] Ta det ikke i denne tråden! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dalh: Takk. Sjokoladekake: Det står ikke minutter på tracklisten og det er ikke alltid sangene som kommer blir presentert. Hvis de er ukjente, har jeg ikke noe holdepunkt i tracklisten, derfor spør jeg. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mange som sier at trance IKKE er musikk, hva skal jeg svare da. Trenger noen argumenter for at det er musikk! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Enten sier du; Åh, hvorfor det? (og sier at evt. trance faktisk lages av instrumenter, om de prøver å forklare at ekte musikk lages av intrumenter) ...ellers svarer du bare "neivel"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå