E-wok Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ASOT# 307 er ferdig for litt siden, ooog den var egentlig ganske kjip. Terry Ferminal - Deep Inside - Tune Of The Week, Wtf? Kjip låt ... Men en låt som sto ut var: Evbointh - One Wish (Daniel Kandi & Mark Andréz Remix) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tracklist 01. Veracocha - Carte Blanche (Marcus Schossow Remix) 02. Rinster - Out of the Water (Nick Thompson Ibiza Sunrise Remix) 03. Pryda - Madderferry 04. B.E.N. vs. Mr. Pit - More Manners Please (Original Mix) 05. Terry Ferminal - Deep Inside [Tune Of The Week] 06. David West - Welsh Morphology 07. The Thrillseekers ft. Aruna - Waiting Here For You (Dub Mix) 08. Supuer - Minerva 09. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Oceanic (Super8 & Tab Remix) 10. Evbointh - One Wish (Daniel Kandi & Mark Andréz Remix) 11. Cape Town - Metaphorique 12. The Blizzard - Kalopsia 13. Miikka Leinonen - Shadow Hearts (Estiva Mix) 14. Oxid Project - Before You Go (Likuida Remix) 15. Cold Blue & Del Mar - 11 Days (Sebastian Brandt Rework) [Future Favorite] 16. Bissen - Exhale (Sean Tyas Remix) 17. Aly & Fila vs. FKN feat. Jahala - How Long? 18. Sean Tyas pres. Logistic - One More Night Out 19. Menno De Jong & Re:Locate - Solid State 20. Yahel - Devotion (Armin Van Buuren Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 TL ser helt grei ut. Hvordan var Carte Blanche / Oceanic remixene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 12. The Blizzard - Kalopsia Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Carte Blanche (Marcus Schossow Remix) var wierd as hell Ikke helt min kopp med te. Oceanic (Super8 & Tab Remix) er dritdigg. Banker den andre Oceanic remixen så jævlig. Endret 5. juli 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Carte Blanche mixen var veldig weird ja, og kanskje feil sang og eksperimentere på. Oceanic miksen var bedre, men originalen er way bedre, Tyas mixen og imo. Ellers hyggelig med The Blizzard tilbake Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jaok. F[r laste ned il;pet av helga, og se hva jeg mener om den. Ser ogs[ at How Long er der EDIT: Tasturet har faen meg blitt engelsk. Hvordan blir jeg kvitt det? Endret 5. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Forumet er ikke et sted for diskusjon rundt torrentsider og slikt. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Og når ble torrent-sider ulovlige? Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Dahl din jævla emosopp. Alle her i byen vet at ditt forbilde er Scooter og din favorittsang er Im Ravin, Im Ravin, så ikke kom med dette har peiling pisset ditt. Dahl aKa DJ Måke BTW, for ikke å bli off-topic, min anbefaling er Fader Freddy - Bom Bom Suenan, og etter press fra DJ Måke (Dahl) så får jeg si Underworld - Born Slippy som er herlig aswell. Endret 5. juli 2007 av Antonio Montana Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Brenn stefan . Alle vet at Weebl er mitt forbilde. Galen Behr - Weak!! Endret 5. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Nye anbefalinger, det er disse sangene som inspirerer meg i hverdagen. Disse sangene er noe av det YPPERSTE man kan høre! Tune Up! - Feel Fine crazy ravers - wonder (dj satomi remix edit) Yoji Biomehanika - hardstyle disco Age Pee - Out Of The Dark (På grensen, men HEIA bass!) Baracuda - La Di Da (Dance Mix) Dave Mccullen - rave heaven Dj Satomi - Waves Endret 5. juli 2007 av Antonio Montana Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Om to minutter kommer andre folk og sier du ikke hører hjemme her, Stefan Baleric Session - Flamenco Mediterraneo . Beste av Shah på en god stund Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Vel, du har helt rett Dahl, derfor ber jeg dere alle konvertere til indierock med en gang. The Kooks - Naive Block Party - Positive Tension The Smiths - Heaven Knows Im Miserable Now Arctic Monkeys - Old Yellow Bricks The Klaxons - Isle of Her The View - Superstar Tradesman Damien Rice - Delicate EDIT: Hvordan i helvete kunne jeg glemme The Killers - Smile Like You Mean It, kan noen flame meg. Er alle sanger dere MÅ høre før dere dør. Peace Out! Edit 2:Anyways Damien Rice er kongen. Endret 5. juli 2007 av Antonio Montana Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Var faktisk JEG som tipsa deg om Delicate, noen få år tilbake, Steffi Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Og så kan dere to fortsette på pm. Takk. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vel, du har helt rett Dahl, derfor ber jeg dere alle konvertere til indierock med en gang.Gidder ikke sitte å høre på kun en sjanger. Syns synd på folk som gjør det. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Slår ihjel tid med ITWT Vol 3 - Lars Holte Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Koser meg ute i sommervarmen med en iskald Cola og Leon Bolier - Summernight Confessions på øret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå