E-wok Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kongelåter det der, absolutt. Spesielt Enmass remixen Også helt utrolig at han legger de ut gratis da, jeg hadde lett kjøpt den plata om jeg hadde støtt på den. Lenke til kommentar
W Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Og foresten: Randy Boyer har lagt ut sine remixer av INXS - Afterglow for gratis nedlastning på hans hjemmeside. Enmass remixen ble spilt på ASOT bla. INXS - Afterglow (Enmass Remix) INXS - Afterglow (Randy Boyer Remix) Høyreklikk og velg ''lagre som'' 9005976[/snapback] Takk for at du sa ifra! Endret 5. juli 2007 av W Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gøy med 320-rips av master-"tapen". Kunne gjerne hatt FLAC også. Hadde ikke blitt mange MB større. Lenke til kommentar
Jp6488 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen som vet hvilken sang dette er? hørte en trancesang på en fest med lys vokal, damestemme. høres ut som hun synger " uuuuh yeeeeah hey hey hey hey". dette er det eneste gjennom hele sangen. sangen varer ca2-3 minutter så vidt jeg husker. noen som vet hvilken sang jeg mener? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du beskriver alle 11 Hard Dance Mania-platene du nå. Hiv deg over i Dance-tråden og spør der. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 første som slår meg er Paul Van Dyk - Nothing But You Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 første som slår meg er Paul Van Dyk - Nothing But You 9009793[/snapback] Helt enig, dette må være Nothing But You, deilig låt Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Da burde han hørt at hun sang på norsk... edit: G'z in da h00d Endret 5. juli 2007 av Ferr Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jepp, teksten i låta er "Jeg har ingenting men jeg har alt nar jeg har deg". Ganske kult. Lenke til kommentar
Jp6488 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen andre forslag? er ikke paul van dyk.. Vokalen er nesten så lys at det høres ut som smurfene, men ikke helt. Mener også å huske at sangen starter med en setning som høres som det er tatt ut fra en eller annen hollywood film; Er en mann som snakker amerikansk. Eneste som "synges" er uuuuu jeeeeee he he he he såvidt jeg husker... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jepp, teksten i låta er "Jeg har ingenting men jeg har alt nar jeg har deg".Fuck me, har ikke lagt merke til det før nå Nesten skummelt når jeg hørte på den nå. Endret 5. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Behemoth Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jepp, teksten i låta er "Jeg har ingenting men jeg har alt nar jeg har deg".Fuck me, har ikke lagt merke til det før nå Nesten skummelt når jeg hørte på den nå. 9010681[/snapback] haha ikke jeg heller, hvem er det som synger da ? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nothing But You er en utrolig pen sang. Jan Johnston har vokalen. Om sangen (fra PVD). Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nothing But You, er og blir min PvD favoritt noensinne. Likte den enda bedre da jeg fikk vite at vocalene var på norsk (rundt halvannet år siden). Uansett: Terry Ferminal vs. Mark Sherry - Walk Away (Terry Ferminal Mix) Den pisser på Mark Sherry mixen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Mike Wind Pres. Staircase - Oxygen Essential (Osip Back To 90s Remix) (ASOT 297 Rip) SLIK skal trance være.. helt RÅTT! Endret 5. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Mike Wind Pres. Staircase - Oxygen Essential (Osip Back To 90s Remix) (ASOT 297 Rip) SLIK skal trance være.. helt RÅTT! 9011507[/snapback] Nice den Jeg klarer ikke å få Trentmoller vs DT8 Project - Moan vs Falling (Markus Schulz Mash Up) ut av hodet Endret 5. juli 2007 av magio Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Mike Wind Pres. Staircase - Oxygen Essential (Osip Back To 90s Remix) (ASOT 297 Rip) 9011507[/snapback] Elsker pianoet i den. Grisefet låt. Sagt det før, og sier det igjen - Envio - Touched By The Sun !!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) ASOT i dag var helt grei den Endret 5. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå