Thunder1 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 DJ Shah feat. Adrina Thorpe - Who Will Find Me (Original Summer Sunrise Mix) *lengte etter bedre vær* Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 - Markus Schulz feat. Dauby - Perfect - Vast Vision pres. Mungo - Summer Blush (Aly & Fila Remix) Herlige låter Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Johan Gielen - In Trance We Trust: Mye gromsanger på denne platen, blant annet Lemon Tree, Fly Away og Always A Fool. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ble egentlig ikke så veldig overasket av ITWT 012. Helt greie låter, men hadde hørt alle før... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Sant nok. Hvorfor er det så liten dekning av elektronisk musikk på platekompaniet? De har jo nesten en egen hylle bare for Jazz, som nok kan sies til å være en av de mindre utbredte musikksjangerene. Det eneste de hadde var vel In Trance We Trust (et par av dem). Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det bare er slik. Det som selger mest i disse dager er samlealbum, metal, pop og gjerne rap. Trance har aldri blitt, eller vil bli, en komersiell suksess i Norge. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 ble egentlig ganske positivt overrasket over ITWT 12, selvom det var en del 'oppbrukte' sanger. Synes spesiellt 8 Wonders - Sex On The Beach (Depths Of My Thoughts Sunset Dub) satt en litt ekstra piff på albumet. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Sex On The Beach var faktisk den eneste låta jeg ikke hadde hørt før... Tom Cloud - Long Way Home Fet Black Hole låt . Fungerer fint i det flotte *kremt* sommerværet Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Markus Schulz feat. Dauby - Perfect Nei, gi deg a. Den låta var MAJOR skuff! ------- ITWT 12 er uhørt her da jeg ikke laster ned ITWT-seien av prinsipp, og jeg heller ikke sett den i butikkene enda. Releasedatoen var? Hvis noen lurte så har jeg hele serien. Toto - Brazen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 @ E-wok: Releaseinfo Er nesten 2 uker siden den ble utgitt. Ligger nok på amazon eller lignende nå Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 So? Er dette en tråd om nyeste releasene? JEG ANBEFALTE DEN FFS! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du er kul Lange - Angels Falls (Firewall Remix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Mike Wind Pres. Staircase - Oxygen Essential Endret 3. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Robert Corsten - Sunday Morning Robert Corsten - You're Mine Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Broren til Ferry, er det ikke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Broren til Ferry, er det ikke? 8996275[/snapback] Sant det ja. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, noen som vet om det går an å finne originaversjonen av "The Power Of Pleasure"? Har bare en remix. Usikker på om dette går under dance... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Robert Corsten - Sunday MorningRobert Corsten - You're Mine 8996019[/snapback] sample? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Sean Tyas - Destination Bulgaria 037 nye låter fra Tyas jeg ikke har hørt de første 20 minuttene. ellers ikke noe jeg ikke har hørt før fra han. det nye var bra, som vanlig.. sjelden det kommer noe dårlig fra Sean.. Robert Smit - Live from Israel May 2005 mye herlig her også! Endret 4. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå