DanielvanSand Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Noen steder det er slengt opp noen tracklister?. Spennende å se hva vær DJ spilte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kommer sikkert opp. Vi prøvde å få det tatt opp, men fikk det ikke til Tror jeg hadde hørt KUN på det framover da! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Blir jo som regel slikt... Global Gathering 2007 Lineupen: 1. Paul van Dyk 2. Markus Schulz 3. Armin van Buuren 4. Above & Beyond 5. Sander van Doorn 6. Second Sun 7. Mark Eteson 8. Marcel Woods 9. Ferry Corsten Noe for en hver smak dette Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Global Gathering 2007 Lineupen: 2. Markus Schulz 3. Armin van Buuren 4. Above & Beyond 8. Marcel Woods Sånn burde den vært. Sant, Dark? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Global Gathering 2007 Lineupen: 2. Markus Schulz 3. Armin van Buuren 4. Above & Beyond 8. Marcel Woods Sånn burde den vært. Sant, Dark? 8977761[/snapback] Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nuvel. Shah & Cosmo pres. Purple Mood - One Night In Tokyo (DJ Shah Savannah Mix) er en fin låt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Blir jo som regel slikt... Global Gathering 2007 Lineupen: 1. Paul van Dyk 2. Markus Schulz 3. Armin van Buuren 4. Above & Beyond 5. Sander van Doorn 6. Second Sun 7. Mark Eteson 8. Marcel Woods 9. Ferry Corsten Noe for en hver smak dette 8977745[/snapback] Global Gathering = festival? Oh yes, indeed, en virkelig herlig lineup, selv synes jeg Aly&Fila hadde vært en komplettering av den listen der. Tjis hadde også funket, selv om han ikke har nok sanger som kvalifiserer til "konge" fra Elements of Life. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Pff! Aly & Fila får vi til Norge Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Mike Foyle - Hex Mike Foyle - Hex (Polymental Remix) Utrolig hvordan Mike Foyle kan skifte stil fra melodiøs musikk med gode harmonier, til noe så minimalt som dette. Er noe med meg som liker Remixen tho'. Tragida - Take My Hand Tragida - Take My Hand (Azure Remix) Tragida - Take My Hand (Tragida & Leuviah Remix) Første orginallåta jeg har hørt fra Tragida, og han skuffer ikke her heller. Orginalen er tøff som fy Edit: En liten del av Originalen som minner meg om Arctic Quest - Strings & Guitars Endret 1. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mike Foyle - HexMike Foyle - Hex (Polymental Remix) Blir for mørkt og skummelt for meg det der. *nynne på shipwrecked* ------ Abbott & Chambers - Never After Abbott & Chambers - Never After (Aly & Fila remix) Abbott & Chambers - Never After (Kenneth Thomas remix) Snamples Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Har du ikke anbefalt den før, E-Wok?. Hva er en "snample" foresten? :!: Adda deg deg på msn btw Endret 1. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Har du ikke anbefalt den før, E-Wok?. Hva er en "snample" foresten? :!: Adda deg deg på msn btw 8981165[/snapback] Jeg har ihvertfall anbefalt dem før her. "Søk i tråd"-funksjonen blir alt for lite brukt. Jeg tror ikke jeg kommer til å anbefale noe mer lenger, det meste kommer jo opp igjen før eller siden. Endret 1. juli 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Uhm, hva skjer? Boikotte denne herlige tråden bare fordi sanger blir anbefalt flere ganger? Det betyr vel bare at de er litt ekstra bra.. Men det du mener er vel at du ikke gidder anbefale noe, siden det tydeligvis ikke blir sett. Men det blir de ihervtfall hos meg, så ikke gi opp. I dette tilfelle glemte jeg at jeg selv hadde nevnt den før, Doh. Har du ikke anbefalt den før, E-Wok?. Hva er en "snample" foresten? :!: Adda deg deg på msn btw 8981165[/snapback] Snample er et ekstra bra sample vel. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Må nesten le av Sensation White i år. Tragisk line-up. House, house og mer house. Blir litt lei meg hvis dette er retningen Sensation-konseptet velger å gå. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men det du mener er vel at du ikke gidder anbefale noe, siden det tydeligvis ikke blir sett. Har en følelse av at du har fryktelig riktig her... kanskje på tide å gå videre i livet og si farvel "trance-tråd"? Får ta en siste anbefaling m/ samples: A State Of Mind - One Step Beyond (Original Mix) A State Of Mind - Sensuality (Original Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du kommer nok krypende tilbake skal du se. Fete låter forresten. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) CRS: Bare fordi vi ikke kommenter hver gang du anbefaler sanger, vil ikke si at vi ikke hører på samples og/eller laster dem ned senere • Tom Clous feat. Tiff Lacey – Secretly (original) Endret 1. juli 2007 av Xtra Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Må si Bolt - Hex virkelig vokste på meg. Låta er jo grusomt svinrå! Får skikkelig følesen av å løpe av redsel i jungelen. :!: Med store apekatter som jager meg. Passer nok ypperlig som soundtrack. Åh, nå fikk jeg lyst å lage film. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi får lage film sammen som kun inkluderer go'musikk, vi Enda en Mike Foyle remix: Max Savietto - Techno Code (Mike Foyle Remix) Skuffende remix. Orginalen er MYE bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå