Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle har vel radioshow nå, så det skulle bare mangle:

 

 

INFO

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
On Wednesday July 4, 2007 the world renowned DJ and Dance Producer Ferry Corsten will host the first episode of his brand new radio show “Corsten’s Countdown”.

 

“Corsten’s Countdown” is a weekly radio show with a monthly chart show every last episode of the month. Ferry will introduce new tracks and plays his favourite records of the moment during the one hour show, while at the same time listeners can vote weekly on his website for the countdown at the end of the month. The final poll will not only be based on the votes, but also on reactions of people, as well current standing on various charts worldwide. This unique concept is the first radio show worldwide that allows listeners to actively vote on the internet and decide what the hits of the future will be.

 

You are in control! Corsten’s Countdown is a unique chart show where listeners are in control: During each of the first 3 episodes of the month ten top tracks will be introduced by Ferry Corsten, bringing you the newest tracks available, unsigned work of talented artists and his personal favourites. After each episode listeners will be able to actively vote on their favourite track of the show in the special Countdown section on Ferry Corsten ’s website www.ferrycorsten.com. In the fourth and last show of the month Ferry will present Corsten’s Countdown Chart: your top 10 favourite tracks based on the voting results of the previous 3 weeks. The radio show will be broadcasted every Wednesday night on dance music's largest Internet radio station, Digitally Imported (www.di.fm) and America’s largest satellite radio station, XM Radio (www.xmradio.com). XM radio will re –broadcast on Sunday evenings as well.

 

 

Corsten’s Countdown will premiere on Wednesday July 4, 2007 at 8 pm CET on DI.fm.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

jeg er en som leter mye men finner skjeldent det jeg liker. min største musikk sjanger jeg liker er trance men jeg syns trance begynner å gå i mange veier. fant noe som jeg likte veldig godt. for dere som virkelig liker trance. ordentlig trance er Trance Nation Hits 2007 noe å ta en titt på.

 

kanskje noen har anbefalt det før men har ikke lest hele tråden og det gidder jeg heller ikke. :p

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar

Gårsdagens Global DJ Broadcast var himmelsk :D:love:

 

Markus Schulz

 

01. Julian Jeweil - Air Conditionne (Sebastien Leger Remix)

02. Mr.Rogers - A Glitch In The Blue

03. Ken Ya - Progressive World (Olivier P Mix)

04. Miika Kuisma & Ollis - Take Another Look

05. Salt Water featuring Marcie - Loved Up

06. Hi Jackers Space - I Can Feel (Estiva Remix)

07. Everwake - First (Qursion Remix)

08. Alex Barlett feat Anthya - Touch The Sun (Duende Vocal Remix)

09. Trentmoller vs DT8 Project - Moan vs Falling (Markus Schulz Mash Up) :love: !!

10. Markus Schulz feat. Andy Moor - Daydream [Global Selection]

 

 

Tenishia

 

01. Matt Darey - The Sum Of All Fears (Tenishia Remix)

02. Everything But The Girl - Missing (Remix)

03. Kirsty Hawkshaw & Tenishia - Reasons To Forgive

04. Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem (Nic Chagall Remix)

05. ID

06. Headstrong feat. Tiff Lacey - Symphony Of Soul (Tenishia Progressive Mix)

07. ID

08. Goldenscan - Halcyon (Tenishia Remix)

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Nettopp kommet hjem fra verdens kjedeligste sydentur, nemlig i El Kantanoui, Tunisia - altså midt i muslimland og masse helvete! Hadde håpet på å finne ihvertfall èn kul klubb eller noe lignende, men det eneste jeg finner er DJ Fatima med venner som bare spiller siri-siri.

Hotellet vi var på, lå ca 1 time fra byen Sousse, som utestedet 'Bora Bora' holdt til. Jaja, kanskje det er litt annerledes der, det var tross alt siste dagen vår der nede og jeg hadde kjeda meg i 6 dager. Jeg kommer dit å finner ut at Gabriel & Dresden skulle spille dagen etterpå, altså nå i kveld. Og vi dro natt til i dag ...

 

...

 

Gjett om jeg var skuffet :( Jeg vurderte seriøst å bli igjen.. Det hadde vært så perfekt slutt på ferien..

 

Batteriet på mp3-spillern gikk forresten ut 10 min etter flyet tok av på vei hjem...

Lenke til kommentar
Hei igjen.

 

Nettopp kommet hjem fra verdens kjedeligste sydentur, nemlig i El Kantanoui, Tunisia - altså midt i muslimland og masse helvete! Hadde håpet på å finne ihvertfall èn kul klubb eller noe lignende, men det eneste jeg finner er DJ Fatima med venner som bare spiller siri-siri.

Hotellet vi var på, lå ca 1 time fra byen Sousse, som utestedet 'Bora Bora' holdt til. Jaja, kanskje det er litt annerledes der, det var tross alt siste dagen vår der nede og jeg hadde kjeda meg i 6 dager. Jeg kommer dit å finner ut at Gabriel & Dresden skulle spille dagen etterpå, altså nå i kveld. Og vi dro natt til i dag ...

 

...

 

Gjett om jeg var skuffet  :( Jeg vurderte seriøst å bli igjen.. Det hadde vært så perfekt slutt på ferien..

 

Batteriet på mp3-spillern gikk forresten ut 10 min etter flyet tok av på vei hjem...

8975178[/snapback]

:ohmy: Det var sinnsykt kjipt... håper du hadde det fett fordet da, selvom en natt med G&D ikke direkte hadde trukket ned :roll:

Lenke til kommentar

Sånt er kjipt. Man har egentlig ikke planlagt noe som helst, men så dukker det opp noe dritkult, også går man glipp av det likevel...

 

Fikk med meg Ian Pooley ifjor da, på Hacienda i Kroatia. Det var Konge. :)

 

---------

 

Det blir mye radio nå etterhvert, nesten for mye. :p Ferry på Onsdag, Armin og Schulz på Torsdag og A&B på Fredag. Blir vanskelig å få med seg alt..

Lenke til kommentar
Misunner deg. Leverte Ørjan noen godsaker?

8977584[/snapback]

På slutten :love:

 

Way Out West - The Fall (Richard Durand remix)

Domenic Dominion - Black Mamba

[husker ikke]

Prodigy - Smack My Bitch Up (Richard Durand remix)

 

Fler husker jeg ikke. Men den 4'er serien der..

 

AAAAAAAH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...