Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Uff, hater å være under 18 :mad:

 

Sitti å hørt på Darren Tate - Echoes en god stund på repeat nå. Tror det er en av mine top 5 kandidater i år. :thumbup:

 

Edit: top 5 sammen med Pascal Feliz - Platinum (Tech Mix), Terry Ferminal vs. Mark Sherry - Walk Away (Terry Ferminal Mix), Sunlounder - In & Out (DJ Shah Rework) og Yankle vs. Maor Levi - Travelling (Maor Levi Bangin Mix)

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørt noen rykter om at RIAA (Recording Industry Association of America) har endret noen lover om internett radio, så f.eks DI.fm må kutte ut mange programmer, inkludert ASOT. Er dette sant eller bare spekulasjon?

 

Edit: Les mer her og her. Sistnevnte er vel den mest aktuelle linken.

8947265[/snapback]

 

Det er sant.

 

Nettradio kan gå under, hvis ikke senatorene undertegner en viss "act", noe som er noe lignende et lovforslag, tror jeg.

 

Save net radio.

 

Utdrag:

The future of Internet radio is in immediate danger. Royalty rates for webcasters have been drastically increased by a recent ruling and are due to go into effect on July 15 (retroactive to Jan 1, 2006!). :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hørt noen rykter om at RIAA (Recording Industry Association of America) har endret noen lover om internett radio, så f.eks DI.fm må kutte ut mange programmer, inkludert ASOT. Er dette sant eller bare spekulasjon?

 

Edit: Les mer her og her. Sistnevnte er vel den mest aktuelle linken.

8947265[/snapback]

 

Det er sant.

 

Nettradio kan gå under, hvis ikke senatorene undertegner en viss "act", noe som er noe lignende et lovforslag, tror jeg.

 

Save net radio.

 

Utdrag:

The future of Internet radio is in immediate danger. Royalty rates for webcasters have been drastically increased by a recent ruling and are due to go into effect on July 15 (retroactive to Jan 1, 2006!). :thumbdown:

8964891[/snapback]

 

Beklager, men er ikke helt med.. Hvem vil tjene mer og hvorfor? :hmm:

 

Hva vil dette ha å si for oss?

 

edit: Chakra - Love Shines Through :love:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Simon Patterson - Bulldozer fra ASOT i kveld  :love:  :love:

8965343[/snapback]

Hvordan hører du på ASOT :blush:

8965478[/snapback]

 

Hver torsdag kl 20.00 på di.fm

 

Kl 18.00 er det også Global DJ Broadcast med Markus Schulz og en gjeste dj som også er verdt å få med seg!

Endret av magio
Lenke til kommentar
Hvem vil tjene mer og hvorfor?  :hmm:
FCC, RIAA og en hel haug med gammeldagse organisajoner vil beholde gammeldags radio og prøver nå å drepe nett-radio ved å kreve så høye royalties at de fleste nett-radioer som "kan tas i mot i USA"(sier noe om hvor teknisk kyndige de er) kommer til å gå konk. Vanlige FM-stasjoner sine nett-sendinger er selvfølgelig fritatt fra dette. Enda et tegn på at de vil tviholde på gammel møkk.

 

Hva vil dette ha å si for oss?
No more ASoT, annet enn dårlige FM-rips etc. Kommer til å savne kvalitets-versjonen fra TMB(224+ kbps ) Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Umek - Ricochet Effect :dribble:

Fra Sander's forrige Identity set

 

Syns å høre at RIAA's nye lover har såpass stor innvirkning på DI.fm. Kondolerer for alle ASOT fans, selv om jeg må inrømme at Armin har spilt mye dårlig i det siste.

 

Holder meg til Tiësto's Club Life, noe jeg har gjort siden det begynnte :)

Grunn: Han spiller mye forskjellige innenfor fler EDM sjangere, og ikke alltid nye låter som ikke er sluppet ut enda, som Armin gjør hele tiden.

Armin spiller låter som kanskje er tilgjennelig om et halvt år. Tiësto spiller låter som kanskje allerede er utgitt...

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Umek - Ricochet Effect :dribble:

Fra Sander's forrige Identity set

 

Syns å høre at RIAA's nye lover har såpass stor innvirkning på DI.fm. Kondolerer for alle ASOT fans, selv om jeg må inrømme at Armin har spilt mye dårlig i det siste.

 

Holder meg til Tiësto's Club Life, noe jeg har gjort siden det begynnte :)

8965744[/snapback]

 

Word

 

En annen ting er at folk er alt for opphengt i ASOT. ASOT er til tider veldig veldig bra, men det er også utallige andre djs som spiller akkurat de samme låtene der ute... En side jeg flittig bruker for å laste ned streamrips er www.musicincontrol.nl godt utvalg av kjente/ukjente artister's set/liveset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...