W Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Joa, men i dette tilfellet ble jo sangene anbefalt nesten en måned før promoen kom ut... Tenkte ikke på å søke Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tenkte ikke på å søke Du er tilgitt. Vodka - Focus (Original Mix) (Sample fra juno) Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 vet den har vært nevnt før, har også blitt spilt regelmessig på asot i det siste, men Vast Vision pres. Mungo - Summer Blush er bare helt sheriff Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Circ - Destroy She Said (Denotis Mix) Legger seg godt om sjela Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dave 202 - Louvre 8922150[/snapback] Muligens den beste fra gårsdagens ASOT ------------ Def Tactical - Minimal Class Def Tactical vs M6- Pitcbhblack (Def Tactical Operastions Mix) Def Tactical vs M6- Pitcbhblack (M6 What The Fuck Mix) www.myspace.com/deftactical Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dave 202 - Louvre 8922150[/snapback] Muligens den beste fra gårsdagens ASOT 8922244[/snapback] Ja, den, Galen Behr låta og Summer Blush fra Vast Vision (...selfølgelig) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tiësto's club life Ultra DJs - Me and U (Ernesto and Bastian Remix) Lenke til kommentar
K-Lo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Liten spam post... De som har planer om å stikke ut en tur i kveld/natt kan stikke hit for house og trance all night! Sankt Hans feiring....80kr Cover! Get your freak on! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg skulle gjerne vært der, siden jeg kommer gratis inn før 12. Mulig jeg tar turen inn uansett. Får se hvor lenge jeg blir det andre stedet jeg skal. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Prøver å få bort bakrusen med Darren Tate - Echoes. Utrolig fin låt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fy faen! Kimito spilte fantastisk i går!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vincent de Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix) Bedre enn cosmic gate mixen i mine øyne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vincent de Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix) Bedre enn cosmic gate mixen i mine øyne. 8936543[/snapback] Den diskusjonen har vi hatt før. Flertalte valgte Cosmic Gate remixen om jeg husker rett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hver sin smak, håper du faktisk tok deg tid til å lese innlegget mitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hver sin smak, håper du faktisk tok deg tid til å lese innlegget mitt. 8936564[/snapback] Selvfølgelig gjorde jeg det. Bare sa at den har blitt snakket om før Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Gammel med god: Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Sebastian Sand Remix) Ingen sommer uten Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tiësto feat. Blue Man Group - No More Heroes Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Utrolig stilig sceneshow! Mr Sam - Me And You: Nydelig sang, med et virkelig avslappet tempo. Noe jeg ville ha kalt en fin sommersang. Hvem er det som synger? Ingen info på discogs.com. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Skal jeg være helt ærlig tipper jeg Ferry gjorde mesteparten og Tiësto så på og tok creds. Det er en totalt tåpelig påstand å komme med, men for all del. Veldig passende for din del at Corsten gjorde "alt" og Tiësto gjorde "ingenting og tok creds". Hvordan kan du vite dette? Som du sier selv, det er spekulasjon. Selv liker jeg mye av det Tiësto kommer med, og noe av Corsten, men jeg har ikke noe behov for å komme med oppspinn om de respektive DJ'ene. Elsk: Headstrong feat. Tiff Lacey - The Truth (Chris Black remix) 8913957[/snapback] Hihi... Jeg vet sannheten men rykter kan forbli rykter. For å si det slik så er det grunner til hvorfor enkelte ikke takler Tiesto mer. Når det gjelder producere... Dere må ikke glemme BT, en fyr som heter Ben og Cor Fijneman. Er flere på den lista slik jeg har hørt. Den reklamen om Elemements of Life er høl i huet... Ingen som kunne gjøre det før han bla bla bla... BULLSHIT! De glemmer vel av at de fleste ønsker ikke et så kommersielt stempel som han. Derfor liker jeg Oakenfold bedre fordi han driter i PR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå