DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Gouryella - Gorella Gouryella - Gouryella Gouryella - In Walhalla Gouryella - Ligaya Gouryella - Tenshi Gouryella - Walhalla oi, det var 6 EDIT; In Walhalla er dog bare en acapella, så da blir det 5 Endret 21. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Gouryella er jo en av klassikerne Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Gouryella - GorellaGouryella - Gouryella Gouryella - In Walhalla Gouryella - Ligaya Gouryella - Tenshi Gouryella - Walhalla oi, det var 6 EDIT; In Walhalla er dog bare en acapella, så da blir det 5 8915450[/snapback] Gorella og Gouryella var vel teknisk sett på samme singelen så da blir det 4.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Faktisk ikke. Gorella er en mer techy versjon. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Gorella er en dub versjon av Gouryella, så da endte vi opp på 4 likevel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Gorella er en dub versjon av Gouryella, så da endte vi opp på 4 likevel. 8915822[/snapback] Den er ikke lik i det hele tatt EDIT: Innse at dere dreit dere ut. Ikke prøv å finne på noe tull. Endret 21. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Faktisk ikke. Gorella er en mer techy versjon. 8915812[/snapback] Den er en del av den samme releasen tho. B-sida av singelen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Faktisk ikke. Gorella er en mer techy versjon. 8915812[/snapback] Den er en del av den samme releasen tho. B-sida av singelen.. 8915839[/snapback] Ja? Og? Det er fortsatt en annen sang. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Innse at dere dreit dere ut. Ikke prøv å finne på noe tull. 8915830[/snapback] WTF? Det er du som kommer med usagn om at tiesto suger uten å backe opp hvorfor. Hvem som driter seg ut kan diskuteres. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har Tiësto laget noe kvalitet i det hele tatt de siste årene kanskje? Bruker jo sanger som er 2 år gamle for å fylle opp cden sin. Hvor latterlig er ikke det kanskje? Det finnes jo ikke noe sjel i sangene sangene hans! Bare tamt og kommerst skit. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Noen quotes fra Ferry forumet: "I just listened to it again. But I still think it's a kind of dub version. The same sounds as Gouryella. The only big differences are the appearance of a strange trumpet in Gorella and the absence of the melody. That's what I would call a Dub Mix " "Yeah, it's more of a Techno Dub version of Gouryella. I wonder if both Ferry and Tiesto produced the track or just one of the guys. Also, the track could be found on the new Best of system F & Gouryella (Part 1) CD." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg håper du vet at jeg og er på det forumet? Dub mix vil jeg neppe kalle den. Du tok bare den ene delen. I doesn't sound like Gouryella. I'm sure its not the dub version of gouryella... Endret 21. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Binary Finary - 1999 (Gouryella_Mix) Er det bare meg eller var trancen bedre "før i tiden"? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sant, den var det. Den forandrer seg hele tiden, og går dessverre litt vekk fra slik den var. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg håper du vet at jeg og er på det forumet? Dub mix vil jeg neppe kalle den. Du tok bare den ene delen. I doesn't sound like Gouryella. I'm sure its not the dub version of gouryella... 8915899[/snapback] Jeg tok han som svarte han som skrev det der.. Det skal sies at det er veldig lenge siden jeg hørte Gorella tho, og fra det jeg kan huske så var det en rævva versjon av Gouryella. Xander: Ja. Men det er en veldig lang diskusjon som folk aldri blir enige i. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Den er ikke veldig bra, nei. Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke den samme sangen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Og de har fortsatt ikke sluppet mer enn 4 singler ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Herregud. Du er så jævla kverulant! Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 da var ASOT 305 ferdig Tracklist: 01. ATB - Desperate Religion (Joshua Cunningham Remix) [Kontor] 02. Terk Dawn - Barent Blue (Marninx pres. Monogato Remix) [Well Mixed Records] 03. Shah & Cosmo pres. Purple Mood - One Night In Tokyo (DJ Shah Savannah Mix) [Anjunabeats] 04. DJ Shah feat. Adrina Thorpe - Who Will Find Me (Original Summer Sunrise Mix) [Armada] 05. X feat. Jennifer Rene - Invincible (Siel Van Riel Remix) 06. Milan Lieskovsky - Elenya (Introida Mix) [Future Favorite] 07. Markus Schulz vs. Andy Moor - Daydream [Coldharbour] [Tune Of The Week] 08. Progression - Loving Memories [black Hole] 09. Galen Behr feat. Elle - Weak (Vocal Club Mix) 10. Solarsun - Overjoyed (Hydroid Remix) [Afterglow] 11. The Thrillseekers feat. Aruna - Waiting Here For You (Breakfast Remix) [Adjusted] 12. Vast Vision pres. Mungo - Summer Blush [A State Of Trance] 13. Ferry Tayle & Tonks - Vol De Nuit (Terry Bones Remix) [Camouflage] 14. Sean Tyas - Drop [Discover] 15. Dave202 - Louvre [Captivating] 16. Meridian - End Phase (Mike Nichol Remix) 17. Natlife - Black Sea (2007 Rework) 18. Mainx - 88 To Piano (Signum Remix) 19. BT - Flaming June [ASOT Radio Classic] selv synes jeg nye Dave202 releasen var smooth samt Galen Behr. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 En ny Terk Dawn på ASOT jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå