Allighiero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 http://www.tiestohartford.com/ Se på det der og si at han er jordnær. Det med at Ferry gjorde mest er vel et ganske sterkt rykte som er opplest og vedtatt at er sant innen trance-miljøet. (sammen med "ryktene" om at det eneste Tiesto gjør på sine "solo"-produksjoner er å hente kaffe og kaker til han/de som faktisk lager musikken.) Men det er jo totalt umulig for oss å vite uansett da. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Det er ingen beviser for at Ferry gjorde alt arbeidet i Gouryella. Det er bare rykter, som hverken Ferry eller Tijs har bekfrefta. Som mange sikkert vet, får Tijs hjelp av Geert Huinink og Wakoop Reijers (stavet riktig ) i studioet sitt, og det må han, fordi han ikke har tid til å besøke studioet sitt når han f.eks spiller i Japan og skal begynne en tour i Australia uka etter... Tilogmed Noel Sanger har bekrefta dette. Hun sa at Tiësto, i 2005, var i sitt eget hus i kun 20 dager, hvilket beviser hvorfor Tiësto kun ga ut en låt det året, "Adagio For Strings". Hun nevnte også at hun var med Tijs og BT i Bryan's (daværende) studio, og bekreftet at Tijs kom med ideer og gjorde mye arbeid selv, og ikke bare sto å så på mens han spise kaker... Edit: Klippet som er vist på linken Machius postet, er laget av Orange Studios, som også gjør mye av visualiteten i Tiësto's livesets, og er ment som en trailer for det nye albumet hans, Elements of Life. Man må skryte litt av "produktet" en reklamerer for. Man lager jo ikke en reklame for den nye grandiosa pizzaen, og sier i samme slengen at den smaker overkjørt måke. Uansett: Jowan - Ascendance!. Ikke fullt så bra som hans tidligere låter (Faceplant, PT-78 ++), men absolutt en ganske så fet tech-låt. Endret 21. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Så kan dere si at Ligaya er dårligere enn de andre? Den gadd jo ikke Tiësto være med på en gang. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Personlig syns jeg Ligaya er bedre enn de andre Gouryella låtene, men tror ikke dette er fordi "Ferry slapp maset til Tijs så han kunne produsere noe han selv ville". Ferry produserte jo ikke denne alene heller. Melodien er jo komponert av en annen kar, har jeg lest. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 J. Ewbank i samarbeid med Ferry. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Så... -Ferry trengte hjelp med melodien. Hva om melodiene i tidligere Gouryella låter hadde stor innflytele fra Tijs' side? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil si Gouryella låtene har en sound som er mer lik Ferry's stil en Tiëstos.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det må jeg si meg enig i, men (heller ikke det) bekrefter at Ferry gjorde mesteparten av arbeidet... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det må jeg si meg enig i, men (heller ikke det) bekrefter at Ferry gjorde mesteparten av arbeidet... 8914382[/snapback] Kanskje ikke, men når sounden er mer lik Ferrys bør det være kanskje en liten tankevekker.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Joa, men det bekrefter ingenting. Blir som å si at Rank 1, ene og alene, sto bak This World Is Watching Me, fordi det høres mer ut som en Rank 1 låt enn en Armin låt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jaja, jeg orker ikke bruke mer tid nå på Tiësto uansett. Min mening er at han er temmelig sug, så får dere andre mene hva dere vil. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 http://www.tiestohartford.com/Se på det der og si at han er jordnær. Det med at Ferry gjorde mest er vel et ganske sterkt rykte som er opplest og vedtatt at er sant innen trance-miljøet. (sammen med "ryktene" om at det eneste Tiesto gjør på sine "solo"-produksjoner er å hente kaffe og kaker til han/de som faktisk lager musikken.) Men det er jo totalt umulig for oss å vite uansett da. 8914109[/snapback] Hente kaffe og kaker Hva er teorien deres da? Hvorfor er han frontfigur hvis han ikke gjør noe? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Så kan dere si at Ligaya er dårligere enn de andre? Den gadd jo ikke Tiësto være med på en gang. 8914226[/snapback] Gadd ikke? Grunnen var at Tijs ikke hadde tid, så Ferry og han ble enige om at Ferry skulle ta seg av deres neste singel, Ligaya. Det må jeg si meg enig i, men (heller ikke det) bekrefter at Ferry gjorde mesteparten av arbeidet... 8914382[/snapback] Kanskje ikke, men når sounden er mer lik Ferrys bør det være kanskje en liten tankevekker.. 8914390[/snapback] Hvorfor det? Ligaya du sikter til? Ferry skrev ikke melodien til den en gang så vet ikke helt hvorfor du sier det. Hvis du mener Gouryella generelt så blir det også feil da Tiesto var like mye med på de tre første låtene som Ferry. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hente kaffe og kaker Hva er teorien deres da? Hvorfor er han frontfigur hvis han ikke gjør noe? 8914861[/snapback] Han var en brukbar DJ en gang i syne yngre dager Dessuten har han alltid hatt et rimelig bra PR management. Haaaaff, vanskelig å finne gode låter om dagen :/ Endret 21. juni 2007 av Machius Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvorfor det? Ligaya du sikter til? Ferry skrev ikke melodien til den en gang så vet ikke helt hvorfor du sier det. Hvis du mener Gouryella generelt så blir det også feil da Tiesto var like mye med på de tre første låtene som Ferry. 8915165[/snapback] Det var faktisk flere enn 3.... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det var faktisk flere enn 3.... 8915333[/snapback] Flere enn 3 singler før Ligaya? Nei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det var faktisk flere enn 3.... 8915333[/snapback] Flere enn 3 singler før Ligaya? Nei. 8915372[/snapback] haha, jo? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det var faktisk flere enn 3.... 8915333[/snapback] Flere enn 3 singler før Ligaya? Nei. 8915372[/snapback] haha, jo? 8915418[/snapback] Tror nok desverre det bare var 3 singler, Gouryella, Walhalla og Tenshi, men de hadde jo og en remix av Binary Finarys 1999. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du sier ikke sånn til en Ferry fan... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Gouryella Walhalla Tenshi Ligaya Kun 4 det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå