DanielvanSand Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 To mot en E-Wok Random tune: Estiva pres. Sunover - Stella Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 To mot en E-Wok Hvor er du, Simkim, når jeg trenger deg!? --------- Now playing: TAWT 169: David West - Welsh Morphology. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er dere ute å bader eller? Herregud. ----------- Joakim Daif vs. Likuida pres. Aerodive - Summer Drive (Original Remix) Joakim Daif vs. Likuida pres. Aerodive - Summer Drive (Carl B Remix) Joakim Daif vs. Likuida pres. Aerodive - Summer Drive (Se.Ra.Phic Remix) Joakim Daif vs. Likuida pres. Aerodive - Summer Drive (Tragida & Leuviah remix) Joakim Daif vs. Likuida pres. Aerodive - Summer Drive (Evangelist remix) Litt tamt av både Carl B og Tragida, men Se.Ra.Phic leverer som vanlig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Joakim Daif vs. Likuida pres. Aerodive - Summer Drive Disse var bra. Kjøpte dem. Lenke til kommentar
W Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fåt skikkelig dilla på Marcel Woods i det siste: Get The Kleenex Accelerate (One Mix) Lemon Tree ahhh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Den er kos ja. Hørte den faktisk i en butikk idag i Sverige (var på harrytur). Hans nye remix / mashup av Greece 2000 er også kos Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 For de som er så heldige å har Paul Van Dyk - Live At Home in London 4/23/00 spol ut til ca 25-26 minutter og hør frem til ca 32 miutter av settet. Det partiet tar mildt sagt av.. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 vet noen et bra musikk program man kan lage sine egne sanger, hadde et på skolen med husker ikke det. En av kompisene mine er drit god på det der nå han brukte det programe på skolen fett å høre på Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 vet noen et bra musikk program man kan lage sine egne sanger, hadde et på skolen med husker ikke det. En av kompisene mine er drit god på det der nå han brukte det programe på skolen fett å høre på 8907404[/snapback] Søk/spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=313 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) FL Studio Propellerheads Reason (det jeg bruker - link til få av mine låter) Cubase / Nuendo. Er nok en av de to førstnevnte som han brukte, fordi Cubase og Nuendo er ikke så veldig billige akkurat... ___________________ Coby - Blue Sapphire (Carl B Remix). Høres nesten ut som en mash up av Rank 1 - Awakening, Sensation 2002 themen og Dumonde - God Music Endret 20. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jasså, du bruker Reason, Dalh? Lær meg a! Er desverre en av de som ikke har gidd og tålmodighet til å sette seg inn i slike programmer. Holder meg til gode gamle FL 4. ------- Headstrong feat. Tiff Lacey - Symphony On Soul (Original Mix) Headstrong feat. Tiff Lacey - Symphony On Soul (Toby Emerson's Electro Trance Mix) Denne er hot! Spesielt orginalen, digger gitarspillet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) FL4? Why not FL7? *self-promote* link i sig er for det meste låter jeg har mekka i FL6/7 /*self-promote* Endret 20. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tolmodigheten blir absolutt satt på prøve når en prøver seg på slike programmer for første gang. Selv brukte jeg en tutorial video når jeg byttet fra Fruity Loops til Reason, for godt over 2 år siden. Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Remix) Ahh, fuck*n epic :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 FL4? Why not FL7?*self-promote* link i sig er for det meste låter jeg har mekka i FL6/7 /*self-promote* 8907915[/snapback] 7 er uprøvd, men 6-ern suger ihvertfall mye balle. Hvorfor måtte de absolutt kødde med den fine browseren som er i FL 4? Den hopper jo opp og ned og det er jo bare jævlig tungvint. Er sikkert et valg på dette, men uansett.. FLz four's in my h43rt. <3 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Svarte på en tråd på AVforum ang takeoff syre, tenkte jeg kunne poste den her også. Tipper det meste er nevnt fra før av, men klassikere får man aldri nok av =] Airscape - L'esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Remix) DJ Johan Gielen Presents Abnea - Velvet Moods Balearic Bill - Destination Sunshine - (12" Original Mix) Andy Moor Vs. Orkidea - Year Zero (Andy Moor's First Light Remix) Armin van Buuren - Communication Armin van Buuren - Blue Fear 2003 Blank & Jones Perfect Silence (Martin Roth Hardtrance Remix) Blank & Jones - Mind of the Wonderful (Club Mix) Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Mix) Lange Vs Gareth Emery - X Equals 69 Ferry Corsten - I Love You System F - Out Of The Blue Veracocha - Carte Blanche Marco V - The Funky Battery Shane 54 - Equinoxe 4 (Original Club Mix) Shane 54 - Kippenvelmeter (Original Instrumental) Tiësto - He's a Pirate (Tiësto Remix) Tiësto - Magik Journey (Tiësto's Old School Mix) Pulser - Cloudwalking Tiësto - Athena Tiësto - Lethal Industry Alphazone - Revelation ALT+F4 - Alt+F4 (Original Mix) Arctic Quest - Renaissance Ayla - Sun Is Coming Out (Uplifting Mix) Blank & Jones feat. Anne Clarke - The Hardest Heart (Original Mix) Conjure One - Tears From the Moon (Tiësto Mix) Dj Cor Fijneman - Venus (Dj Tiësto Remix) Cosmicman - I Love you (Shane 54 Remix) Denzil & Dwayne - Force Of Habit (Armin Van Buuren Remix) Jan Johnston - Flesh 2002 (Dj Tiësto Mix) Nu-NRG - Dreamland Questia - Crystal clouds (Original Mix) Riley & Durant - Candesco (Original mix) Ronald Van Gelderen - Sustain Saltwater - Strange (Alphazone Remix) Saltwater - The Legacy (Alphazone Mix) Skin - Faithfulness (Tiësto Remix) Svenson & Gielen - We Know What You Did (Original Mix) Warp Brothers - Power Vascotia - Calibro (Original Mix) Vadim Zhukov - Exit DJ Ton TB - Electronic Malfunction Dj Tiësto - Sparkles Thrillseekers - Dreaming of you(flutlicht mix) Tranquility Base - Razorfish (Bart Cleassen 2007 Rework)) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du liker / likte Tiësto, hva? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Svarte på en tråd på AVforum ang takeoff syre, tenkte jeg kunne poste den her også. Tipper det meste er nevnt fra før av, men klassikere får man aldri nok av =] Tiësto - He's a Pirate (Tiësto Remix) You are scum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå