Polarium Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Og... bra remix fra en norsk kar jeg aldri hadde hørt om før... Digital Art Featuring Jenry - Emotionless (Thomas Kjemprud Remix) 8546605[/snapback] Hehe, så fint at du liker remixen min! mvh Thomas Kjemprud www.ptk.moo.no Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Fragma - Man In The Moon (duberstadt remix) Fragma blir så ufattelig mye bedre remixet. Endret 18. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hehe, så fint at du liker remixen min! Jepp den er virkelig bra! Stå på, håper vi får høre mer fra deg! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 En liten review av meg: Paul van Dyk ft. Jessica Sutta - White Lies 01. White Lies (Berlin Vocal Mix) 06:58 02. White Lies (Berlin Mix) 07:00 03. White Lies (LA Mix) 06:39 04. White Lies (Dave Spoon Vocal Mix) 07:06 05. White Lies (Dave Spoon Dub) 06:04 06. White Lies (Aural Float Mix) (Short) 04:00 07. White Lies (Aural Float) (Long) 06:33 08. White Lies (Radio Edit) 03:16 Paul van Dyk har nå sluppet sin første singel fra hans kommende album In Between. Vokalisten er en av medlemmene fra R'N'B- / popgruppa Pussycat Dolls. En spennende, og samtidig latlig kombinasjon. Teksten er simpel men fengende. LA Mixen er vel orginalen her. Begynner med en introduskjon som man også kan finne i en tilfeldig tech house låt. 1 minutt ut i sangen kommer basslinjen, en basslinje som kan sammenlignes med den i Megashira, bare ikke full så hard kanskje. Videre ut i sangen blir vi også introdusert for et deilig gitar (eller lignende instrument) riff, som jeg mener er høydepunktet i låta. Synd det ikke er en Dub / Instrumental versjon av LA Mixen, fordi vocalene ble her litt masete for meg. Berlin Mixene har Paul van Dyk, eller Matthias Paul, produsert sammen med Alex MORPH. Dette er en spennende kobinasjon, og resultatet er faktisk ganske så bra. Her er gitarmelodien erstattet med en annen, og denne nye melodien er faktisk like behagelig som den andre. Dave Spoon leverer to minimal / tech / electro remixer av låta, som jeg ikke tørr å si noe om. Er ikke så veldig kjent med den stilen enda. Til slutt har vi Aural Float remixene. Disse er ambient / downtempo versjoner av låta. Vurdering: 7 / 10. En god samling med varierte remixer. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Alltid gøy med leaked materiale. Denne skulle ikke komme før 31. Juli. Ellers fin-fin review. Bare hørt deler av LA mixen, så jeg skal ikke uttale meg fullt ut om låta. Lenke til kommentar
W Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Alltid gøy med leaked materiale. Denne skulle ikke komme før 31. Juli. 8893650[/snapback] Promo ftw Endret 18. juni 2007 av Zyztem Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 NEI! Uansett, litt tidlig for promo er det ikke? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 For de som ikke har sjekket han ut, do it now: Thomas Bronzwaer - Resound -> Elendig sample her Thomas Bronzwaer - Shadow World Thomas Bronzwaer - Close Horizon De 2 andre finner du på myspace siden hans, myspace.com/thomasbronzwaer Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ronald van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix) Ny bølge med farlig avhengighet. Denne låten slipper aldri taket! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Når vi er inne på litt eldre låter; Primer - Everlast (Fire & Ice Remix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vi får holde litt liv i tråden... Sensorica - Rough Air (Original Mix) Alive Stone - Strength Of Wind (Original Mix) JL - Frozen In Time (Sunquest Remix) Ferry Tayle & Tonks - Vol De Nuit (Manuel Le Saux Remix) Ferry Tayle & Tonks - Vol De Nuit (Xtranova VS Vascotia Remix) (nevnt før her av Xtranova himself, Kimito Lopez) Ferry Tayle & Tonks - Vol De Nuit (Fast Distance Remix) Ferry Tayle & Tonks - Vol De Nuit (Terry Bones Remix) Ferry Tayle & Tonks - Vol De Nuit (ROMi's Return Flight Mix) (Samples fra juno og trackitdown) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Vincent De Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix) ...mens vi venter på Cosmic Gate remixen Endret 19. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vincent De Moor - Flowtatation (Sean Tyas Remix) ...mens vi venter på Cosmic Gate remixen Sean Tyas har vel bare remixet Fly Away, ikke Flowtation... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vincent De Moor - Flowtatation (Sean Tyas Remix) ...mens vi venter på Cosmic Gate remixen Sean Tyas har vel bare remixet Fly Away, ikke Flowtation... 8900732[/snapback] Skrev feil Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Skrev feil Uansett er den nevnt tusen ganger før i tråden. (det finnen en søke-funksjon hehe) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ang. Tyas remixen av Fly Away, så synes jeg den er helt klart bedre enn Cosmic Gate sin. Mye mer trøkk, og den tar virkelig av i forhold til Cosmic remixen som blir litt for oldschool.. ----------- Lemon & Einar K - Hope Kommer bare ikke over den der. Nydelig trance av disse norske gutta. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kan ikke si meg enig E-Wok. Selv om jeg kun har hørt CG remixen på ASOT og i diverse livesets, må jeg si den fenger bedere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Cosmic Gate remixen pisser på Tyas Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Cosmic Gate remixen pisser på Tyas 8901059[/snapback] QFT Mike Koglin vs Marc Vedo - Dirty Monster (Richard Durand Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dere suger! ---------- Paul van Dyk & Giuseppe Ottaviani - Far Away -> HOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå