DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 @ _crs_: Enig i deg. Tragida topper absolutt mine melidoske trance lister for tiden. Han mangler det lille ekstra i sine produksjoner though Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1) Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 2) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Mulig det, synes ikke han mangler noe egentlig... spørs i forhold til hva da. Ser du er fan av tech ihvertfall. Pascal Feliz også blir for monotont for meg. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Syns breakdownene til Tragida er herlige, men blir litt skuffa når de er ferdig. Er ikke helt sikker på hva de mangler, men NOE gjør de hvertfall. Carl B - Just A Thought (Original Mix) Carl B - Just A Thought (Allende Remix) Carl B - Just A Thought (A Boy Called Joni Remix) Tech u say?. Har bare en mer utvidet musikksmak. Hører på alt innenfor edm fra deep house til Tribal techno som Eric Sneo og Chris Liebing Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Carl B - Just A Thought (Original Mix) Carl B - Just A Thought (Allende Remix) Carl B - Just A Thought (A Boy Called Joni Remix) Now we're talking. Hører på dem nå. Og ja, min musikksmak er ikke spesielt brei... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Carl B - Just A Thought (Original Mix) Carl B - Just A Thought (Allende Remix) Carl B - Just A Thought (A Boy Called Joni Remix) Now we're talking. Hører på dem nå. Og ja, min musikksmak er ikke spesielt brei... 8877305[/snapback] Fyfy Btw: Allende remixen er HOT!! nå som jeg har hørt den ett par ganger. Sjekk PM foresten Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Fyfy Ja shame on me... :!: Viator - Rangiroa (Original Mix) Fant ikke noe sample, men den er bra... Octagen har en remix av den også men den synes jeg ikke var noe tess... synd. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hører på låta som for meg satte "standaren" for trance back in the days. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix) (Gratis nedlasting faktisk! ) Glemmer aldri den dagen da jeg så Cygnus X - Superstring-introen i et liveset for lenge siden. Mener det var en Sensation-konsert men er ikke sikker. Klarte å slette videoen med et feiltak. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tiësto settet fra Sensation 2000 ja Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tragida Presents Simplicity - Take My Hand (Original Mix)Tragida Presents Simplicity - Take My Hand (Azure Sunset Remix) Intet mindre enn episk trance. Tragida rager høyt blant mine favorittprodusere. Aaah, Orginalen var RÅ! Kan vel ikke si jeg har så bred musikksmak selv. Liker en del funky/deep house, men det gir meg ikke like mye som trance. Det blir bare ikke like nydelig, like fett og like vakkert som det riktig trance kan bli. Og apopos episk trance, ingenting slår: Ferrin & Low - Breeze Tror det er femte gangen jeg har nevnt den låta i denne tråden. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Activa - Flashpoint (Original Mix) Det får bli siste anbefaling for i kveld. (Sample fra juno) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Activa - Flashpoint (Original Mix) Sean Tyas anyone? ----------- Nick Larson - "Barock" Nick Larson - "Loaded" Merkelig stil han Larson hadde. Endret 16. juni 2007 av E-wok Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Sean Tyas anyone? Haha ja en viss likhet er det... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Endro - Tsunami Absolutt en kul låt. Hvilken sjangerboks går denne oppi? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Endro - Tsunami Absolutt en kul låt. Hvilken sjangerboks går denne oppi? Det blir vanskelig å finne veldig mange som har hørt den. Den er kun på Tranceroute(lagt ut av Endro himself)Skal ta en listen selv litt senere, men kan ikke garantere noe. Er elendig på sjanger-bestemmelse. Endret 16. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 NEEEEEEEEEEI! Jeg går glipp av Ferry i Sverige! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Check this out! Mail sendt. Jeg fortjener å vinne.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Iqy - Vocal Expressions 08 - Journey To Io pent finner mixene hans her. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=76277264 Endret 17. juni 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Mike Koglin vs. Energy Dai - Reloaded Mike Koglin vs. Energy Dai - Reloaded (Arcane Science Mix) Orginalen er best Ellers nevner jeg igjen First State Feat. Anita Kelsey - Falling . Ser virkelig frem til albumet til den sistnevnte gruppa. Både Evergreen og denne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Faen ta Monday Bar! Legge event på torsdag-fredag. Ja, det blir jo billigere, men faen så sug for oss fra Norge som vil dit! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Uhørt, men alikevell: Aerodive - Summer Dive (Se.Ra.Phic Remix) Noen har en promo på vei Release den 20. Spennandes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå