E-wok Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Mike Nichol - Morning Kiss (Original Mix) Konge! ------ Cosmic Gate vs Bolier Coenrad - Analog Ducks (Sam Nick Bootleg) Mark Otten Vs Carrie Skipper-Time Is Serene (Onside Bootleg) Midway Vs Motorcycle - As The Rush Comes To Amazon (XDR Bootleg) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Original Mix) Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Oliver Leighs Remix) Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Beyond Vision Remix) Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Zirenz Remix) Oliver Leighs og Beyond Vision remixene er glatt de beste, IMHO. (Samples fra trackitdown) Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Markus Schulz & Gabriel & Dresden - Without You Near Agnelli & Nelson - Everyday 2002 (Alex Gold remix) elsk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) First State feat. Anita Kelsey - Falling Minner meg egentlig litt om Richard Durand - Slipping Away, både i oppbygning og sånn ellers... Endret 16. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Original Mix) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Tranzident Remix) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Soliquid Remix) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Orange Project Vision) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Daniel Kandi & Mark Andréz Rushed Mix) Daniel Kandi & Mark Andréz remixen er skikkelig heftig . Likte også Orange Project remixen! (Samples fra trackitdown) Endret 16. juni 2007 av _crs_ 1 Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Noen som vet hvordan man får invitasjon til tranceroute.com? Eller en annen torrent-side med mange trance-album Endret 16. juni 2007 av Thhe Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tviler du har lov til å spørre om slik her Anyways, noen som har hørt det nye "Jes - Disconnect"? Lurer på om det er verdt å skaffe seg. Leste review på trance.nu og det så fett ut. Noen som tør å sammenligne det med et annet album/artist? Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Måtte prøve . Er det noen som vet om en norsk nettbutikk som selger sangene til ace da brain over internett/nedlasting? Endret 16. juni 2007 av Thhe Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet hvordan man får invitasjon til tranceroute.com? Eller en annen torrent-side med mange trance-album 8874448[/snapback] Du må kjenne en annen som har blitt invitet, og så får han kanskje 1 invite som han kan gi vekk til hvem som helst. Mike Nichol - Morning Kiss var herlig Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 For de som likte Morning Kiss, sjekk også ut Mike Nichol - Durado (Original Mix), den er i samme gate... Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 _crs_ har du noen flere sånne sanger , du er drit flink til å finne fette sanger ass er det noen som kan sende meg en liste eller? det syns er bra sanger er fra DJ Dean , Dj Mangoo sånne sanger liker jeg og det _crs_ hadde det var bare RÅ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 _crs_ har du noen flere sånne sanger , du er drit flink til å finne fette sanger ass er det noen som kan sende meg en liste eller? det syns er bra sanger er fra DJ Dean , Dj Mangoo sånne sanger liker jeg og det _crs_ hadde det var bare RÅ Hvis du blar bakover i tråden finner du mange anbefalinger fra meg som for det meste er samme type trance. Og ellers er det bare å følge med i tråden... Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 _crs_ har du noen flere sånne sanger , du er drit flink til å finne fette sanger ass er det noen som kan sende meg en liste eller? det syns er bra sanger er fra DJ Dean , Dj Mangoo sånne sanger liker jeg og det _crs_ hadde det var bare RÅ Hvis du blar bakover i tråden finner du mange anbefalinger fra meg som for det meste er samme type trance. Og ellers er det bare å følge med i tråden... 8876591[/snapback] yea takker Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvordan forbinder du DJ Dean og DJ Mangoo (som begge suger noe forferdelig tbh) med Mike Nichol? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Forhåpentligvis slutter han å høre på slikt og åpner øynene for "bedre" trance. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Eller bare trance generellt. Om DJ Mangoo er trance, er å falle ned et hustak transport... Nick Larson - Avalon Nick Larson - Avalon (Raul Cremona & Fernando Ballesteros Remix) Orginalen er best, men sistnevnte er også brukbar. (Samples fra trackitdown) Endret 16. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Ja du har vel rett... Avalon var alt for tech for meg dog. Her er mer etter min smak: Tragida Presents Simplicity - Take My Hand (Original Mix) Tragida Presents Simplicity - Take My Hand (Azure Sunset Remix) Intet mindre enn episk trance. Tragida rager høyt blant mine favorittprodusere. (Samples fra juno) Endret 16. juni 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Denne fete progressive låten har vært nevnt tidligere i tråden: The Blizzard - Kalopsia (Original Mix) Men det som var overraskende er at jeg fant det er to norske karer, Tore Vatle Jensen og Lars-Christian Nyheim, som står bak! Norsk trance slår til nok en gang! Og skuffer ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Han ene er vel Zral sant? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Han ene er vel Zral sant? Jepp, Lars-Christian er ZraL. Sample til Kalopsia finnes her, forresten. Endret 16. juni 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå