Xtra Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hadde den typiske ATB feelingen i seg 8853754[/snapback] For min del er det ikke noe negativt. Mark Norman pres Celine - Colour My Eyes og Mark Norman & JES – One Moon Circling var heller ikke dum. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability (Frase rework) OJOJOJ fett!! edit: en liten videosnutt av låta, live.. Endret 13. juni 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mark Eteson har mange fete låter! Digital Nature - Enigma (Mark Eteson '99 Mix) Lasta ned nye Hard Dance Mania nå ( ). Kan henge jeg slenger opp en review om hvor sært albumet er senere... Lenke til kommentar
W Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Factoria - Revive (Soulful Soundscape Mix) Deilig og avslappende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mark Eteson har mange fete låter!Digital Nature - Enigma (Mark Eteson '99 Mix) Lasta ned nye Hard Dance Mania nå ( ). Kan henge jeg slenger opp en review om hvor sært albumet er senere... 8855193[/snapback] Jeg beundrer deg for at du tør. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg så Tiësto - In The Dark på sporlista, så måtte laste ned plata. (YES - Laste ned. Ikke faen om jeg gidder å bidra med noen kroner til tyske smurfer) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Bah... Ventura var ikke akkurat det jeg håpet, ATB remixen var fin tho. ----- Vincent Blaise - Forever Calling <- Chilly sommertrance. myspace/vincentblaise Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er kun en som kan kalle seg en chilly sommertrance-producer: Shah Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har er ikke den eneste, men han er godt opp på lista. Albumet kan ikke komme tidlig nok.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Godt opp på lista?. Hvem gir du så titlen "han med best sommermusikk" da? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Alt er relativt. Men er enig, Dalh. Den tittelen går nok til Mr. Shah Han eier de fleste der er jeg redd. "balearic music" som han så fint kaller det. *Sette på White Sand* Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Bobina feat. Elles De Graaf - Lighthouse (Sean Tyas remix) Får ikke nok av denne sangen, rett og slett fantastisk. Når det kun står JES er det da Jes Brieden? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Når det kun står JES er det da Jes Brieden? 8856571[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
nih Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 First State - Evergeen Vakker start. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) First State - Evergeen Vakker start. 8857954[/snapback] Midtdel . Ser frem til releasen av Evergreen, og nysjerrig på om den får noen remixer. Personlig syns jeg en Martin Roth remix, Cor Finjeman eller en annen fra Black Hole crewet burde stå for en remix av denne perlen Endret 14. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Abbott & Chambers - Never After (Original Mix) Abbott & Chambers - Never After (Aly & Fila Remix) Abbott & Chambers - Never After (Kenneth Thomas Remix) Abbott & Chambers - Never After (Preijers & Hercules Remix) Abbott & Chambers - Never After (Vast Vision Remix) Bra remixer, spesielt fra Preijers & Hercules og Vast Vision. Og må igjen bare anbefale folk å lete opp albumet jeg nevnte på forrige side, Alter Ego Sessions Volume 1: Digital State, det er bare så vanvittig bra! Nick Thompson & James Vickers - Synaptic Sex (4Mal Featuring Elven Fox Prelude Remix) F.eks. den låten der, bare så utrolig fet. (Sample fra juno) Endret 14. juni 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nick Thompson & James Vickers - Synaptic Sex (4Mal Featuring Elven Fox Prelude Remix) Fikk skikkelig asossiasjoner med By Your Side det første millisekundet i låta. Anyways, sjekk ut studioet til Se.Ra.Phic: Dette beviser bare at blingbling hardware overhode ikke er nødvendog for å lage kvalitetstrance. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Snakker litt med Seraphic gjennom msn noen ganger. Hyggelig fyr, med gode ambisjoner for musikk... Btw: "Studioet" til Maor Levi er endra mindre. Var bilde av det en gang på myspace, men finner det ikke nå Lenke til kommentar
4MB Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vet ikke om denna er lagt ut allerede, men legger den ut likevel.. Umtp - If i could be Den blir bare bedre og bedre utover i sangen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Den blir bare bedre og bedre utover i sangen. 8862679[/snapback] Den blir det ja. Det er det jo ikke mange som blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå