Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt de rører blir magisk.

 

De? Trodde Algarve bare besto av Ludvik Holm jeg :hmm:

8841844[/snapback]

Det er bare Holm (halvparten av Selu Vibra). :)

8841855[/snapback]

Whatever. :p

 

Algarve - Seashore er til å grine av..

 

Og da mener jeg grine skikkelig.

 

It's so damn beautiful :love:

Lenke til kommentar

Absolutt. Grisefet låt!. Synd han har endret stilen...

 

Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix) *snufs* :cry: . Rart det ikke har kommet noen remixer av denne i ettertid. Vi snakker om min personlige favorittlåt of alltime og en av de mest undervurderte låtene noensinne :hrm:. Ville likt å se en Duende, Carl B eller en Estiva remix av den ja :dribble:

-Egentlig alt utenom en Sean Tyas remix :hrm:

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)

 

Andreas Schmidt (Ace Da Brain) har da laget langt bedre låter IMHO. Som f.eks. Pervading Call - Destiny (Ace's Delight Mix), Ace Da Brain - Magic Waters (Original Mix) eller Ace Da Brain - Trinity (Liquid Mix)...

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Heisann et lite off topic spm her. Siden vi opplagt ikke får en egen kategori for electronica her på Diskusjon.no (som jeg mener vi hadde fortjent) så lurer jeg på om noen vet om et eget bra forum og norsk webside for trance og electronica?

 

Viktig at det er norsk, finnes hundrevis av internasjonale.

Lenke til kommentar

Okey ny her, driver å ser oppover her sanger dere anbefaler, eg hakke hørt noen av dem, å finner ikke en pøkk på limewire, noen som kan sende eller legge ut her til meg?? :blush:

 

Hadde vært superfint, dn der aerial, og noe me han derre andreas osv! :D og den der seashore

 

Btw, noen som har hørt en god remix av beattraax - project well, tror ikke d var noe synging i den, men fet bass og spesiell lyd.. har leite lenge, men finner ikke... :dribble:

Endret av tinyb00m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...