embark Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Slusnik Luna - Baas (Algarve Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Slusnik Luna - Baas (Algarve Remix) 8841553[/snapback] Indeed. Gotta love Algarve Alt de rører blir magisk. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Adrian Ivan - Before Sunset (Original Mix) Adrian Ivan - Before Sunset (Yanave Remix) Adrian Ivan - Before Sunset (Niklas Harding Remix) Adrian Ivan - Before Sunset (Kamil Polner Remix) Adrian Ivan - Before Sunset (Cristian Fuentes Remix) Fuentes remixen har jeg nevnt før men den er bra nok til å tåle gjentakelse. M.I.K.E. - Sunrise At Palamos (Sunquest Remix) Sam Ho - Circles (No Jose Dub Edit) Sonik City & Neuromancer - Savannah (Original Mix) Sonik City & Neuromancer - Savannah (Gaia Club Mix) Sonik City & Neuromancer - Savannah (Fruits Of Baobab Remix) (Samples fra juno) Endret 12. juni 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Alt de rører blir magisk. De? Trodde Algarve bare besto av Ludvik Holm jeg Endret 12. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Alt de rører blir magisk. De? Trodde Algarve bare besto av Ludvik Holm jeg 8841844[/snapback] Det er bare Holm (halvparten av Selu Vibra). Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jøss, det var et sjokkog se at det er så mange som liker trance her, Må inrømme at jeg var skeptisk når jeg leste navnet på tråden, tenkte det var bare enda en gjeng som tror Cascada er trance. Så kommer jeg inn her og ser navn som Mike, Armin van buuren og Blank & Jones! tilogmed TROLD ser jeg i begynnelsen av tråden. (Selv om det er Goatrance) kommer med anbefalinger senere, akkurat nå måtte jeg bare gi et shout til alle dere her i Norge som også liker ekte trance! Vel ok jeg skriver opp en, men er ikke denne nevnt før så blir jeg SKUFFA!.. reflekt feat deline bass - need to feel loved! oh man! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Er det en sang som heter Alive stone - Crash da? ELler har jeg "funnet" enda en mongolisertnavnsatt sang? Uansett. Jeg liker den, trance eller ikke. Kunne noen guruer bekrefte/avkrefte siden jeg er tonedøv og kan ikke skille mellom sjangre. Siden et googlesøk gir mer eller mindre tvilsomme sider aner jeg ikke hvorvidt navnet er ekte eller et dekknavn... Endret 12. juni 2007 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg er i tvil om at den er en låt med en titlen. Finner ingen info om den hverken på google eller discogs. Fikk du denne fra et P2P program, er det stor sannsynlighet at noen har skrivet feil tittel på den, for så å dele den. Kunne du kanskje lastet opp en liten del / hele sangen, så kan jeg bedømme selv... Edit: om det er denne du mener, så kan jeg bekrefte at det er trance, selv om den ikke er fullt "så bra" som andre trance låter. Veldig mange tilfeldige effekter i låta + ingen generell melodi. Endret 12. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Nei, da gir jeg opp Og hvordan finner dere nye sanger da? Bare kjøper vilt og stoler på flaksen? Endret 12. juni 2007 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hører bla. på A State of Trance som går på di.fm hver Tordag kl. 20.00, og sjekker ut samples på sider som Trackitdown, Beatport og lignende. Endret 12. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som vet om noen bra radio stasjoner som spiller trance?Trenger til Winamp;D Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Anbefaler trance energi 2002 vol 1.. Mye bra:) Cd Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Afterhours 8843997[/snapback] Hvor er linken til radioen? Får opp sia men ser ikke hvor den nedlastbare m3u. filen? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Afterhours 8843997[/snapback] Hvor er linken til radioen? Får opp sia men ser ikke hvor den nedlastbare m3u. filen? 8844263[/snapback] Det står oppe i venstre hjørne, om hvilket format du vil høre i... Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvis du har musicmatch jukebox 10, så kan du høre på en radiokanal som heter "The best of trance", selv om de ikke sender det beste Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Forresten, hva heter karen bak Ozone og Airbase? Han er jævlig flink! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Adrian Ivan - Before Sunset (Cristian Fuentes Remix) Ahh... nydelig. • Elles De Graaf feat. Greg Murray – Circles of Why (Robert gitelman remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Forresten, hva heter karen bak Ozone og Airbase? Han er jævlig flink! 8844636[/snapback] Jezper Söderlund Endret 12. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Forresten, hva heter karen bak Ozone og Airbase? Han er jævlig flink! 8844636[/snapback] Jezper Söderlund 8844853[/snapback] Har du flere tracks fra Airbase/Ozone, Dalh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå